Marek píše:Tak například já mám sbíhavost přední nápravy (jediný seřizovatelný prvek geometrie) stanovenu na 1 mm plus minus 2 mm. Čili vlastně se mohu strefit do tolerance -1 mm až + 3 mm (což jsou 4 mm). U ventilů zpravidla vadí odchylka již 0,05 mm.
Je to tak. Je jasné, že podpálený ventil je horší problém než špatně sjetá pneumatika (a to lze ve většině případů ještě podchytit a zachránit). Ale je to i o stoupání daného závitu a poměru pák a táhel řízení (sbíhavost se měří na ráfku a ne na táhle, kde je seřizovací šroubení - to neříkám samozřejmě pro Tebe) . Měl jsem na mysli pouze obecně princip vymezení závitové vůle na seřizovacích bodech.
P.S. Píši to proto, poněvadž jsem kdysi musel vyhnat učně v servisu od seřizování sbíhavosti (a zeptat se mistra co to tam má za lempla) a seřídit si ji sám.