Stránka 2 z 3
Napsal: ned srp 29, 2010 13:44
od Marťas
Jany_RS, zkus k ní přiložit magnet

Napsal: ned srp 29, 2010 14:48
od MartasBrno
Jany_RS píše:Koko Loko píše:Hlava je hliníková ve všech případech.
hlava je lahka zliatina(podla googlu -ocele a niklu)???aspon to tak pisu jak na to lada strana 20
Tys někde viděl slévat ocel a nikl aby z toho byl hliník? Asi jsem chyběl ve škole

. To je témátko tohle, kvalita

.
Marťas píše:Jany_RS, zkus k ní přiložit magnet

Pozor aby nenarazil na nějaký šteft, dekl, svíčku, šroub nebo matici. Nebo nedej Bože na ventilová sedla. Pak bysme s hrůzou zjistili, že žijeme v bludu, bo hliníková hlava magnetuje!
Napsal: ned srp 29, 2010 14:49
od Křečík Barbuška
Používej vlastní rozum, ne co ti nějaký pan Google napíše. Jde o lehkou slitinu hliníku s čímsi, aby to mělo fajn vlastnosti. Zkus se někde dopátrat k normám GOST a dle označení na hlavě zjištíš vše.
Napsal: ned srp 29, 2010 15:21
od Hurikán
MartasBrno píše:Jany_RS píše:Koko Loko píše:Hlava je hliníková ve všech případech.
hlava je lahka zliatina(podla googlu -ocele a niklu)???aspon to tak pisu jak na to lada strana 20
Tys někde viděl slévat ocel a nikl aby z toho byl hliník? Asi jsem chyběl ve škole

. To je témátko tohle, kvalita

.
Marťas píše:Jany_RS, zkus k ní přiložit magnet

Pozor aby nenarazil na nějaký šteft, dekl, svíčku, šroub nebo matici. Nebo nedej Bože na ventilová sedla. Pak bysme s hrůzou zjistili, že žijeme v bludu, bo hliníková hlava magnetuje!
Jany
RS 
nám ale dává.
Právě jsem s hrůzou zjistil, že magnetuje i můj plastový transformátor.

Napsal: ned srp 29, 2010 16:34
od MartasBrno
OT: Lidi, tahle kultura má něco do sebe, fakt je mi tu dobře.
Hurikáne, on je teda fakt, že třeba ty ventilová sedla co jsme zmínil jsou z výroby konstrukční součást hlavy, tedy nelze je považovat za běžně demontovatelný díl, ale řekl bych, že ta hlava bude furt +- hliníková, byť s nějakou legurou. Takže s tím magnetem by to šlo prubnout řekněme z takové vzdálenosti, aby pokusník nezaznamenal jejich přítomnost v mase. Ten tvůj plastový transformátor na tom bude asi podobně, jen teda doufám, že číňani nelisujou polypropylen s Fe pilinama
OT2: musím říct, že vymyslet tematický příspěvek někdy není lehké, zvláště v hnutí mysli které teď s hlubokou radostí zažívám. Nicméně je to asi nutnost, protože už několikrát jsem čekal na ohodnocení...
Napsal: ned srp 29, 2010 16:48
od Jany_RS
Hurikán, ale musi tu niekto polozit taku blbu otazku (ja)

lebo potom by ste nemali o com diskutovat

Napsal: ned srp 29, 2010 17:59
od Lada Rider
Hlava je zo ziarupevnej zliatiny hlinika. Legovacie prvky su med a kremik.

Napsal: ned srp 29, 2010 18:31
od Křečík Barbuška
Napsal: ned srp 29, 2010 19:15
od Jany_RS
dobre no uzavrime tuto diskusiu s tym ze hlava je hlinikova .Je este na motore nejaka vec z ocele,ktoru v novsich typoch vymenili za hlinik alebo lahsi material?(dufam ze ste pochopili otazke

)
Napsal: ned srp 29, 2010 19:29
od Křečík Barbuška
Otázku chápeme, ale nechápeme toky myšlenek v tvé hlavě. Udělejme to jinak, zamysli se a povyprávěj nám, které díly z jiného materiálu než hliník, by jsi nahradil hliníkovými. Napiš proč by jsi tak chtěl učinit a zamysli se i nad tím, zdali by nebyla ovlivněna životnost dílu a spolehlivost celku.
Napsal: ned srp 29, 2010 19:31
od peet2101
Mohl by si třeba nechat udělat hliníkové řemenice na motor

Napsal: ned srp 29, 2010 19:31
od Jany_RS
Koko Loko, ok uz som ticho a mas pravdu hlinik ma slabsiu zivotnost,ale furt mi to vrta v hlave,
-asi len kvoli vahe
peet2101 no tie hlinikove remenice,ale otazka o kolko by asi klesla vaha???
Napsal: ned srp 29, 2010 19:42
od MartasBrno
Jany_RS píše:Koko Loko, ok uz som ticho a mas pravdu hlinik ma slabsiu zivotnost,ale furt mi to vrta v hlave,
-asi len kvoli vahe
peet2101 no tie hlinikove remenice,ale otazka o kolko by asi klesla vaha???
Kolik vážíš? Zhubni. Líp to pojede a ušetříš.
Napsal: ned srp 29, 2010 19:44
od Tommel
Zhubni. Líp to pojede a ušetříš.
a pred jizdou si zajit na wc

Napsal: ned srp 29, 2010 19:45
od Laďuša
Ranní s*aní zlepší sání!