Přídavné sání vody do spalování...

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Pátrač píše:
Roman píše:Co sa tomu cudujete? Voda je predsa H2O. H je vodik, ten paradne bucha a O je kyslik, ten horenie podporuje. :D
Jo s tim se taky koketovalo pohon ponorek pomoci elektrolýzy rozklad vody na vodíka kyslík a jejich následné spalování v motoru a pohon ponorky pak tlakem páry. :wink:
Tento cyklus ma 0 nebo zapornou bilanci. Tj. ze energie co spotrebujes na rozklad vody bude vetsi nez energie ziskana spalovanim. Jinak jak uz jsem tu psal minule, prinos vstrikovani vody do saciho potrubi spociva v jednak v ochlazeni nasavene smesi, tim padem se do valce nasaje vetsi mnozstvi. Dale tim, ze voda jako kapalina je nestlacitelna a premenou na paru svuj objem zvetsi, dojde k razatnimu narustu spalovacich tlaku, zaroven vsak voda zvysuje antidetonacni schopnost paliva. Ma to i sve "ale" a to hlavne ve vyrazne zvysenem namahani motoru a korozivni ucinky. Jinak dalsi zajimavou alternativou je i jizda na ethyl alkohol pripadne smes ethyl a methyl akoholu ci primes ethyl alk. (lihu) do benzinu, kde na stejnem motoru bez vyraznejsich zmen lze dosahnout o 15-20% vyssiho vykonu. Lih ma velke vyparne teplo a tak zpusobi jeste vetsi ochlazeni nasavene smesi a zaroven ma vysoke oktanove cislo. Pri primesi do 15% neni potreba ani menit nastaveni karburatoru. Pri vyssim pomeru uz je potreba zmenit nastaveni na bohatsi smes, protoze lih neni tak vyzivny :) ma mensi vyhrevnost. Urcite by bylo zajimave ostestovat toto na upravenych motorech, kde by mel byt prinos jeste patrnejsi (vyuzije se prizniveho vlivu lihu na oktanove cislo).
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Dancul
Příspěvky: 39
Registrován: úte čer 01, 2004 07:57
Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dancul »

to pisete o tomto?
Peugeot 207 SW 1,6 120k
SAMARA 21093-20
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

nee, myslim ze hento je ten rusky zazrak na znizenie spotreby...
ale tak nejak by to mohlo vypadat...

s tou vodou to mnozstvo musi byt presne vypocitane...ked je toho vela tak to naopak nejde...
som si to oskusal v lete v brutalnom dazdi...
kamarat ktory si to s corollou vzdy soli a ja vedla seba, do kopca, radili sme co sme chceli a ne a ne to dostat cez 80...cestou spat uz neprsalo a isiel som na 5ke celu cestu 130-140 jak dabel(3 ludia na palube)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Myso píše:nee, myslim ze hento je ten rusky zazrak na znizenie spotreby...
ale tak nejak by to mohlo vypadat...

s tou vodou to mnozstvo musi byt presne vypocitane...ked je toho vela tak to naopak nejde...
som si to oskusal v lete v brutalnom dazdi...
kamarat ktory si to s corollou vzdy soli a ja vedla seba, do kopca, radili sme co sme chceli a ne a ne to dostat cez 80...cestou spat uz neprsalo a isiel som na 5ke celu cestu 130-140 jak dabel(3 ludia na palube)
Myso tohle "Je" opravdu asi to na tu vodu. To na snižení spotřeby myslím vypadá jinak ale každopádně dik za inspiraci podle tohodle by šla upravit ta Markova " přiruba" na LPG Psal ze to neni úplně ono to rozmělněni LPG do komor špatně to strhává a míchá tím i špatne pálí. V podstatě by tohle šlo použít místo toho co vymyslel marek i když i tady by se řešil stejný problém a to je právě nedostatečný průřez pro průchod LPG. Tady se jedná o tenké trysky a možná vstřikování je opravdu řízeno manuálně přímo z kabiny nezávisle na sešlápnutém pedálu. nebo třeba podle otáček. Jakmile přesáhne určitou míru, tak se sepne čerpadlo. problém je ale vymslet správné dávkování.. :?
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

No, ja nevim, ale ja bych to spis videl jako vstrikovani odmereneho mnozstvi nekde v okoli saciho ventilu, aby nedochazelo ke kondenzaci vody na stenach saciho potrubi. W.
Dancul
Příspěvky: 39
Registrován: úte čer 01, 2004 07:57
Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dancul »

To cudo s nazvom UIS naozaj vstrekuje vodu do sacieho potrubia pod karburator. Mam nastahovanych par obrazkov z madarskych stranok a aj nejake origos ruske dokumenty k tomu zazraku.
Peugeot 207 SW 1,6 120k
SAMARA 21093-20
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

sem s nima :shock:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Dancul
Příspěvky: 39
Registrován: úte čer 01, 2004 07:57
Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dancul »

OK tu je to:
Peugeot 207 SW 1,6 120k
SAMARA 21093-20
Dancul
Příspěvky: 39
Registrován: úte čer 01, 2004 07:57
Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dancul »

pokracovanie:
Peugeot 207 SW 1,6 120k
SAMARA 21093-20
Dancul
Příspěvky: 39
Registrován: úte čer 01, 2004 07:57
Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dancul »

a este tie v azbuke:
Peugeot 207 SW 1,6 120k
SAMARA 21093-20
Dancul
Příspěvky: 39
Registrován: úte čer 01, 2004 07:57
Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dancul »

posledne:
Peugeot 207 SW 1,6 120k
SAMARA 21093-20
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ok, a teraz mi to niekto v skratke vysvetlite, lebo pre mna je to iba kopa rozsyopaneho caju...bohuzial som generacia ktora po rusky ani hovno...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Nasel jsem k tomuto tematu clanek, i kdyz, pravda nepatri k nejcerstvejsim :) , ale ta myslenka take neni nova :D . W.
http://allbikes.wz.cz/prisavanivody.php
trexxx

Příspěvek od trexxx »

Wolf píše:Nasel jsem k tomuto tematu clanek, i kdyz, pravda nepatri k nejcerstvejsim :) , ale ta myslenka take neni nova :D . W.
http://allbikes.wz.cz/prisavanivody.php
Ten test jsem četl taky,způsob a podmínky které byly použity jsou dost nevýhodné,podle mě to moc velkou vypovídací hodnotu nemá.....
Jinak ta podložka pod karburátor vypadá velmi zajímavě,bohužel ruštinu neovládám.....
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

trexxx píše:
Wolf píše:Nasel jsem k tomuto tematu clanek, i kdyz, pravda nepatri k nejcerstvejsim :) , ale ta myslenka take neni nova :D . W.
http://allbikes.wz.cz/prisavanivody.php
Ten test jsem četl taky,způsob a podmínky které byly použity jsou dost nevýhodné,podle mě to moc velkou vypovídací hodnotu nemá.....
Jinak ta podložka pod karburátor vypadá velmi zajímavě,bohužel ruštinu neovládám.....
na podložku mám komplet výkres je shodná s plněnim LPG které ale ještě není úplně dotažené do konce. Má to ještě mouchy, které se budu snažit během zimy s Markem odchytat. Proto zatím v sekci pro sponzory podložka ještě není.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“