Tento cyklus ma 0 nebo zapornou bilanci. Tj. ze energie co spotrebujes na rozklad vody bude vetsi nez energie ziskana spalovanim. Jinak jak uz jsem tu psal minule, prinos vstrikovani vody do saciho potrubi spociva v jednak v ochlazeni nasavene smesi, tim padem se do valce nasaje vetsi mnozstvi. Dale tim, ze voda jako kapalina je nestlacitelna a premenou na paru svuj objem zvetsi, dojde k razatnimu narustu spalovacich tlaku, zaroven vsak voda zvysuje antidetonacni schopnost paliva. Ma to i sve "ale" a to hlavne ve vyrazne zvysenem namahani motoru a korozivni ucinky. Jinak dalsi zajimavou alternativou je i jizda na ethyl alkohol pripadne smes ethyl a methyl akoholu ci primes ethyl alk. (lihu) do benzinu, kde na stejnem motoru bez vyraznejsich zmen lze dosahnout o 15-20% vyssiho vykonu. Lih ma velke vyparne teplo a tak zpusobi jeste vetsi ochlazeni nasavene smesi a zaroven ma vysoke oktanove cislo. Pri primesi do 15% neni potreba ani menit nastaveni karburatoru. Pri vyssim pomeru uz je potreba zmenit nastaveni na bohatsi smes, protoze lih neni tak vyzivnyPátrač píše:Jo s tim se taky koketovalo pohon ponorek pomoci elektrolýzy rozklad vody na vodíka kyslík a jejich následné spalování v motoru a pohon ponorky pak tlakem páry.Roman píše:Co sa tomu cudujete? Voda je predsa H2O. H je vodik, ten paradne bucha a O je kyslik, ten horenie podporuje.
Přídavné sání vody do spalování...
Moderátor: Moderátoři
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
-
Myso
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
nee, myslim ze hento je ten rusky zazrak na znizenie spotreby...
ale tak nejak by to mohlo vypadat...
s tou vodou to mnozstvo musi byt presne vypocitane...ked je toho vela tak to naopak nejde...
som si to oskusal v lete v brutalnom dazdi...
kamarat ktory si to s corollou vzdy soli a ja vedla seba, do kopca, radili sme co sme chceli a ne a ne to dostat cez 80...cestou spat uz neprsalo a isiel som na 5ke celu cestu 130-140 jak dabel(3 ludia na palube)
ale tak nejak by to mohlo vypadat...
s tou vodou to mnozstvo musi byt presne vypocitane...ked je toho vela tak to naopak nejde...
som si to oskusal v lete v brutalnom dazdi...
kamarat ktory si to s corollou vzdy soli a ja vedla seba, do kopca, radili sme co sme chceli a ne a ne to dostat cez 80...cestou spat uz neprsalo a isiel som na 5ke celu cestu 130-140 jak dabel(3 ludia na palube)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Myso tohle "Je" opravdu asi to na tu vodu. To na snižení spotřeby myslím vypadá jinak ale každopádně dik za inspiraci podle tohodle by šla upravit ta Markova " přiruba" na LPG Psal ze to neni úplně ono to rozmělněni LPG do komor špatně to strhává a míchá tím i špatne pálí. V podstatě by tohle šlo použít místo toho co vymyslel marek i když i tady by se řešil stejný problém a to je právě nedostatečný průřez pro průchod LPG. Tady se jedná o tenké trysky a možná vstřikování je opravdu řízeno manuálně přímo z kabiny nezávisle na sešlápnutém pedálu. nebo třeba podle otáček. Jakmile přesáhne určitou míru, tak se sepne čerpadlo. problém je ale vymslet správné dávkování..Myso píše:nee, myslim ze hento je ten rusky zazrak na znizenie spotreby...
ale tak nejak by to mohlo vypadat...
s tou vodou to mnozstvo musi byt presne vypocitane...ked je toho vela tak to naopak nejde...
som si to oskusal v lete v brutalnom dazdi...
kamarat ktory si to s corollou vzdy soli a ja vedla seba, do kopca, radili sme co sme chceli a ne a ne to dostat cez 80...cestou spat uz neprsalo a isiel som na 5ke celu cestu 130-140 jak dabel(3 ludia na palube)
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
-
Wolf
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Nasel jsem k tomuto tematu clanek, i kdyz, pravda nepatri k nejcerstvejsim
, ale ta myslenka take neni nova
. W.
http://allbikes.wz.cz/prisavanivody.php
http://allbikes.wz.cz/prisavanivody.php
-
trexxx
Ten test jsem četl taky,způsob a podmínky které byly použity jsou dost nevýhodné,podle mě to moc velkou vypovídací hodnotu nemá.....Wolf píše:Nasel jsem k tomuto tematu clanek, i kdyz, pravda nepatri k nejcerstvejsim, ale ta myslenka take neni nova
. W.
http://allbikes.wz.cz/prisavanivody.php
Jinak ta podložka pod karburátor vypadá velmi zajímavě,bohužel ruštinu neovládám.....
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
na podložku mám komplet výkres je shodná s plněnim LPG které ale ještě není úplně dotažené do konce. Má to ještě mouchy, které se budu snažit během zimy s Markem odchytat. Proto zatím v sekci pro sponzory podložka ještě není.trexxx píše:Ten test jsem četl taky,způsob a podmínky které byly použity jsou dost nevýhodné,podle mě to moc velkou vypovídací hodnotu nemá.....Wolf píše:Nasel jsem k tomuto tematu clanek, i kdyz, pravda nepatri k nejcerstvejsim, ale ta myslenka take neni nova
. W.
http://allbikes.wz.cz/prisavanivody.php
Jinak ta podložka pod karburátor vypadá velmi zajímavě,bohužel ruštinu neovládám.....
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006