Stránka 2 z 5

Napsal: úte črc 06, 2010 20:47
od plavec
zelvotron píše:200 za evidenční kontrolu
plus mínus jak kde, někde i 250kč :D Ale tu si obstará nejspíš nový majitel už sám.

Napsal: úte črc 06, 2010 21:09
od Hlavi
Podle cen bazarů bych tipoval tak cenu 30 000 - 112 , 1.5 motor, na tacháči asi 80 tisíc km. Jenom mi je líto jí prodat, protože je celkově v dobrém stavu (přes zimu jsem si v garáži hrál :D ), téměř žádná koroze, spotřeba 6,5 litru a nemusím si lámat hlavu, když jí někde sešrotuju (pokud to bude bez zdravotních následků).
Ale vlastnit čtyři auta pro dva lidi je tochu luxus, takže dvě musí letos z kola ven :cry: .


PS: Asi jí mám rád, ale stejně je to pojízdná popelnice :lol:

Napsal: úte črc 06, 2010 22:03
od JmJ
Hlavi píše:Podle cen bazarů bych tipoval tak cenu 30 000 - 112 , 1.5 motor, na tacháči asi 80 tisíc km. Jenom mi je líto jí prodat, protože je celkově v dobrém stavu (přes zimu jsem si v garáži hrál :D ), téměř žádná koroze, spotřeba 6,5 litru a nemusím si lámat hlavu, když jí někde sešrotuju (pokud to bude bez zdravotních následků).
Ale vlastnit čtyři auta pro dva lidi je tochu luxus, takže dvě musí letos z kola ven :cry: .


PS: Asi jí mám rád, ale stejně je to pojízdná popelnice :lol:
to je prave to, ze pokud auto vlastne dobre funguje, tak ekonomicky nejhorsi vec, ktera se da udelat, je prodat ho. u auta, ktere clovek jiz nejakou dobu vlastni je take casto vyhoda to, ze jiz vi, co ho muze potkat a vi, jak to vyresit. ty nase stroje je casto nejekonomictejsi dojezdit do co nejvetsiho stavu rozkladu, tedy do zadreni motoru (nekteri jen za den nahodi druhy a jezdi dal ;-) ) nebo do rozpadnuti kastle (nekteri jen behem dne prestehuji vnitrek do nove kastle a jezdi dal ;-) ).

osobne se uz 2 roky potykam s podobnou veci. prodat vaz a koupit silnejsi vaz, nebo jiny stroj? kdyz uz mam dojem, ze to auto rozkopu, tak staci znovu spasovat vyfuk a vymenit poloosu za 50 CZK a auto jezdi zas jako driv a ja jsem nadsen, kdyz se s 21 let starou popelnici ritim po highwayi cislo 1 rychlosti 130 km/h na prvni komoru :-) uchylka, ja vim ;-)

Napsal: úte črc 06, 2010 22:36
od Veverka
Nejhorší na Hajwéji je to že lidi už na staré popelnice nějak odvykli,tady u nás jezdí všeci těch 115km tacho,a přitom je při 130 předjíždíš a oni se diví :) .

Napsal: úte črc 06, 2010 22:41
od Hlavi
Já bych to auto rád dodělal, jenže stejně dobře se mi jezdí i s Vectrou B a té se mi zbavovat už vůbec nechce, před 12 lety stála přes osmset tisíc, perfektně udržovaná, nebouraná a spotřeba jen sedm a půl litru (2.0 16V).

Nejlepší by bylo nové auto, ale když se člověk podívá pořádně do ceníků, vybere si slušnější výbavu( třeba jako měla stará Vectra) a výkonnější motor, tak cena vyleze pomalu k půl milionu. A jezdit třeba v dostupné Kia CEED kategoricky odmítám :)
Jo v jezdit v LADĚ zase odmítá přítelkyně :wink:

Napsal: úte črc 06, 2010 22:46
od Hlavi
Veverka píše:Nejhorší na Hajwéji je to že lidi už na staré popelnice nějak odvykli,tady u nás jezdí všeci těch 115km tacho,a přitom je při 130 předjíždíš a oni se diví :) .
Diví, ale jenom když předjíždím v Ladě, tak řada z nich přišlápne plyn až na zem a o kus dál mě předhoní :twisted:

Napsal: úte črc 06, 2010 22:52
od Veverka
Jsou to blbové :) .

Napsal: úte črc 06, 2010 23:07
od JmJ
Hlavi píše:Já bych to auto rád dodělal, jenže stejně dobře se mi jezdí i s Vectrou B a té se mi zbavovat už vůbec nechce, před 12 lety stála přes osmset tisíc, perfektně udržovaná, nebouraná a spotřeba jen sedm a půl litru (2.0 16V).

Nejlepší by bylo nové auto, ale když se člověk podívá pořádně do ceníků, vybere si slušnější výbavu( třeba jako měla stará Vectra) a výkonnější motor, tak cena vyleze pomalu k půl milionu. A jezdit třeba v dostupné Kia CEED kategoricky odmítám :)
Jo v jezdit v LADĚ zase odmítá přítelkyně :wink:
preprogramovana kia ceed s turbodieslem jede pekne po vsech strankach. tomu autu neni co zasadniho vytykat.

ale jak je libo, kazdemu co se libi.

btw celkove koupit nove auto je pomerne spatny napad. je to asi ten nejdrazsi zpusob, jak si poridit auto. pocitano v cene na ujety kilometr.

Napsal: stř črc 07, 2010 07:22
od zelvotron
No tak já nevím, prodat je ti líto, ale radši by jsi to někde rozflákal. Támhle Plavec lepí ze dvou popelnic jednu, a ty vyhodíš auto, který je v pohodě, to radši udělej dobrej skutek a odvez mu to na dvorek. :P

Napsal: stř črc 07, 2010 10:21
od Hlavi
Kde najdu, jestli má auto EURO 2 nebo EURO 3 ? V techničáku to nevidím.

Napsal: stř črc 07, 2010 10:47
od zelvotron
V TP bude napsanej nějakej předpis ehk a podle toho pak zjistíš jestli je to eu 2 nebo 3. Anebo koukni pod auto, jestli je za katalyzátorem lambda sonda, tak je to euro 3. Co vůbec máš 8 nebo 16v?

Napsal: stř črc 07, 2010 11:35
od Hlavi
zelvotron píše:V TP bude napsanej nějakej předpis ehk a podle toho pak zjistíš jestli je to eu 2 nebo 3. Anebo koukni pod auto, jestli je za katalyzátorem lambda sonda, tak je to euro 3. Co vůbec máš 8 nebo 16v?
8 s EURO 3, už se mi to podařilo dohledat

Napsal: stř črc 07, 2010 21:31
od plavec
Hlavi píše:stejně dobře se mi jezdí i s Vectrou B

Kdybych si měl vybrat, tak bych raši zvolil tu VectruB než ladu. Mě to přijde pohodlnější, a v servisu na to nečuměj jak když spadli z višně, což se o ladě říct nedá.
S kamarádovou Vectrou jezdíme každou chvíli někam na delší trasy. Kočíroval jsem to taky. Má to i některý součástky stejný s felicií, což je velký plus. :wink:
zelvotron píše:Támhle Plavec lepí ze dvou popelnic jednu, a ty vyhodíš auto, který je v pohodě, to radši udělej dobrej skutek a odvez mu to na dvorek.
Neblbni, vždyť za chvíli ani neprojdu do baráku přes to harampádí. :lol: Teď to je u nás doma jak na rynku :lol:

Napsal: pát bře 25, 2011 17:27
od Hlavi
Nedávno proběhla akce Opel 24 hodin, tím pádem je o osudu Lady rozhodnuto :D

Za kolik by se dala 112 prodat - bez větší koroze, garážováno, obyč. 1.5, najeto 81 000 km, rok 2002 ? Na bazorových serverech jich není moc ke srovnání.

Napsal: sob bře 26, 2011 10:55
od zelvotron
20 až 40 tisíc, podle toho jak na to spěcháš.