Stránka 2 z 8
Napsal: stř bře 30, 2005 08:18
od expa
hornak.active.sound píše:Ja u obou LAD 2105 mnel osazeny zarofky dobijeni i s kabelama ktery koncili u druhy svorkovnice,kabely v motorovym prostoru k rele na kontrolku byly orig zafacovany a scghovany v kabelovym svazku,[dva oranzovy,bilej a myslim ze zlutej]doplnil sem rozpinaci rele a kabel od svorkovnice co je v odkladaci skrince az na zarofku a je to OK.
Co ja vim tak maloktera 2105 ma zarofku dobijeni zapojenou.
V odkladaci skrince? Aj tam su nejake? Aj na 2107? Ja som myslel, ze vsechny su jenom v sucasti poistkove skrinky.
Napsal: stř bře 30, 2005 08:29
od Luděk Musil
Asi to nemělo být bráno tak doslova - "v odkládací skříňce" - spíše mělo být napsáno "za" nebo "pod" odkládací skříňkou. L.
Napsal: stř bře 30, 2005 08:52
od expa
Jooo .. to je jasne
jenom ze v jej okoli som si este take nic nevsimol
Napsal: stř bře 30, 2005 09:13
od Luděk Musil
expa píše:Jooo .. to je jasne
jenom ze v jej okoli som si este take nic nevsimol
Takhle jsem to nestudoval, ale čistě teoreticky bych řekl, že kabel od relé kontrolky dobíjení k vlastní kontrolce prochází pojistkovou skříňkou - tedy v motorovém prostoru končí na některé z konektorových patic, projde pojistkovou skříňkou a na druhé straně (tedy za odkládací skříňkou) vystupuje některou z konektorových patic a jde dále na přístrojový štít.
Ale jak píšu na začátku - čistě teoreticky. L.
Napsal: stř bře 30, 2005 11:08
od expa
mnooo to by malo logiku, ked to berieme, ze myslel "steker" este na strane interieru, ale ten co uz zachadza k poistkovej skrinke.
Napsal: čtv bře 31, 2005 20:38
od hornak.active.sound
Popis doplneni LADY o kontrolku dobijeni je zde
http://www.webpark.sk/dancul/2107/rady/rady.html
konkretne pak zde
http://www.webpark.sk/dancul/2107/rady/ ... rolka.html
zapojeno u mne u obou LAD a vse ok.Rele "musi " byt rozpinaci
Alternator
Napsal: sob dub 02, 2005 19:38
od Lukáš
Zdravim.
Jde nejak zkontrolovat alternator, kterej je vymontovanej ven z auta. Jestli bude po namontovani dobijet.
Dikec.
Lukas.
Napsal: pon dub 04, 2005 09:45
od Lukáš
Tak jinak.
Vypnute zapalovani na baterce 12.2V
Zapnute zapalovani - 11.9V
Auto bezi na baterce -11.78V a po pridani plynu se to moc nehejbe
Meril sem kolik dava alternator a je to kolem 10.5V. To je asi dost malo, kdyz by mel davat neco kolem 14V.
Cim by to mohlo byt? Usmernovace? Regulator napětí novy. Kontrolka dobijeni stale sviti.
Prosim poradte.
Dik. Lukas. 2106
Napsal: pon dub 04, 2005 09:58
od Luděk Musil
Co uhlíky? L.
Napsal: pon dub 04, 2005 13:42
od Lukáš
Uhliky nove. Zkousel sem to i s puvodnimy, byli jste ok. Porad stejna pisnicka. Kdyby byli spatny uhliky tak by to vubec nedobijelo ne? Me to dobiji ale jenom 10.5V.
Co s tim?
Lukas.
Napsal: pon dub 04, 2005 15:59
od Pool
For Lukáš:
Předpokládám že máš motor 2103 nebo 2106.. čili řetěz. Ale kdyby jsi tam náhodou měl rozvod s řemenem, bylo by dobrý zkontrolovat jeho napnutí. Dál může být proražená jedna z diod usměrňovače, to můžeš otestovat klasickým multimetrem. Nebo může být závada v regulačním relé - nejlepší by bylo půjčit si od někoho fungující kus na vyzkoušení.
Napsal: pon dub 04, 2005 17:31
od Myso
teraz mi prezrad aka je spojitost medzi rozvodovym remenom a alternatorom???
asi ako ked rusky vedci nasli spojitost medzi ritnym otvorom a ocami...:
ked ti pichnu nieco do zadku tak ti vyhrknu slzy, a ked ti pichnu nieco do oka tak sa poseries...
Napsal: pon dub 04, 2005 23:39
od Števo
Napsal: úte dub 05, 2005 13:13
od Lukáš
Motor mam 2106 takze retezovej rozvod. Altik je ale pohanenej pres klinovej remen. Jinak ten remen sem napinal. Ten je ok. To je u kazdy Lady stejny ne? Tak to budou asi diody. Mrknu na ne. Ale jak poznam ze je prorazena? Ze je pruchozi i v zavernym smeru?
Dik za rady.
Lukas. 2106
Napsal: stř dub 06, 2005 17:06
od Hurikán
Lukáš píše:Motor mam 2106 takze retezovej rozvod. Altik je ale pohanenej pres klinovej remen. Jinak ten remen sem napinal. Ten je ok. To je u kazdy Lady stejny ne? Tak to budou asi diody. Mrknu na ne. Ale jak poznam ze je prorazena? Ze je pruchozi i v zavernym smeru?
Dik za rady.
Lukas. 2106
Přesně tak. V propustném směru je na diodě úbytek asi 0,7V, v závěrném směru nepropouští vůbec. Podle toho tvého popisu bych to taky tipoval na proraženou diodu usměrňovače. Nejlíp to poznáš, když mezi baterku a altec zapojíš ampérmetr ( s rozsahem aspoň 15A) tak uvidíš, kterým směrem teče proud. Při špatné diodě by proud tekl do altecu, což je špatně.