Kontrolka dobíjení

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
expa
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od expa »

hornak.active.sound píše:Ja u obou LAD 2105 mnel osazeny zarofky dobijeni i s kabelama ktery koncili u druhy svorkovnice,kabely v motorovym prostoru k rele na kontrolku byly orig zafacovany a scghovany v kabelovym svazku,[dva oranzovy,bilej a myslim ze zlutej]doplnil sem rozpinaci rele a kabel od svorkovnice co je v odkladaci skrince az na zarofku a je to OK.
Co ja vim tak maloktera 2105 ma zarofku dobijeni zapojenou.
V odkladaci skrince? Aj tam su nejake? Aj na 2107? Ja som myslel, ze vsechny su jenom v sucasti poistkove skrinky.
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10564
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Asi to nemělo být bráno tak doslova - "v odkládací skříňce" - spíše mělo být napsáno "za" nebo "pod" odkládací skříňkou. L.
Uživatelský avatar
expa
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od expa »

Jooo .. to je jasne ;) jenom ze v jej okoli som si este take nic nevsimol :oops:
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10564
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

expa píše:Jooo .. to je jasne ;) jenom ze v jej okoli som si este take nic nevsimol :oops:
Takhle jsem to nestudoval, ale čistě teoreticky bych řekl, že kabel od relé kontrolky dobíjení k vlastní kontrolce prochází pojistkovou skříňkou - tedy v motorovém prostoru končí na některé z konektorových patic, projde pojistkovou skříňkou a na druhé straně (tedy za odkládací skříňkou) vystupuje některou z konektorových patic a jde dále na přístrojový štít.
Ale jak píšu na začátku - čistě teoreticky. L.
Uživatelský avatar
expa
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od expa »

mnooo to by malo logiku, ked to berieme, ze myslel "steker" este na strane interieru, ale ten co uz zachadza k poistkovej skrinke.
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
hornak.active.sound

Příspěvek od hornak.active.sound »

Popis doplneni LADY o kontrolku dobijeni je zde http://www.webpark.sk/dancul/2107/rady/rady.html
konkretne pak zde http://www.webpark.sk/dancul/2107/rady/ ... rolka.html
zapojeno u mne u obou LAD a vse ok.Rele "musi " byt rozpinaci
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 52
Registrován: úte črc 27, 2004 21:46
Bydliště: Votice
Kontaktovat uživatele:

Alternator

Příspěvek od Lukáš »

Zdravim.

Jde nejak zkontrolovat alternator, kterej je vymontovanej ven z auta. Jestli bude po namontovani dobijet.

Dikec.

Lukas.
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 52
Registrován: úte črc 27, 2004 21:46
Bydliště: Votice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš »

Tak jinak.

Vypnute zapalovani na baterce 12.2V
Zapnute zapalovani - 11.9V
Auto bezi na baterce -11.78V a po pridani plynu se to moc nehejbe
Meril sem kolik dava alternator a je to kolem 10.5V. To je asi dost malo, kdyz by mel davat neco kolem 14V.
Cim by to mohlo byt? Usmernovace? Regulator napětí novy. Kontrolka dobijeni stale sviti.

Prosim poradte.

Dik. Lukas. 2106
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10564
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Co uhlíky? L.
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 52
Registrován: úte črc 27, 2004 21:46
Bydliště: Votice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš »

Uhliky nove. Zkousel sem to i s puvodnimy, byli jste ok. Porad stejna pisnicka. Kdyby byli spatny uhliky tak by to vubec nedobijelo ne? Me to dobiji ale jenom 10.5V.
Co s tim?
Lukas.
Pool

Příspěvek od Pool »

For Lukáš:

Předpokládám že máš motor 2103 nebo 2106.. čili řetěz. Ale kdyby jsi tam náhodou měl rozvod s řemenem, bylo by dobrý zkontrolovat jeho napnutí. Dál může být proražená jedna z diod usměrňovače, to můžeš otestovat klasickým multimetrem. Nebo může být závada v regulačním relé - nejlepší by bylo půjčit si od někoho fungující kus na vyzkoušení.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

teraz mi prezrad aka je spojitost medzi rozvodovym remenom a alternatorom???
asi ako ked rusky vedci nasli spojitost medzi ritnym otvorom a ocami...:
ked ti pichnu nieco do zadku tak ti vyhrknu slzy, a ked ti pichnu nieco do oka tak sa poseries...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

Myso a ta spojitost je , ze stale ked do jedneho pichnes.Tak z toho druheho nieco vylezie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Pool: Dovol , aby som ta trosku opravil. To je jedno ci ma rozvod retaz , alebo remen. Alternator pohana klinovy remen.A ten by mal skontrolovat.
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 52
Registrován: úte črc 27, 2004 21:46
Bydliště: Votice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš »

Motor mam 2106 takze retezovej rozvod. Altik je ale pohanenej pres klinovej remen. Jinak ten remen sem napinal. Ten je ok. To je u kazdy Lady stejny ne? Tak to budou asi diody. Mrknu na ne. Ale jak poznam ze je prorazena? Ze je pruchozi i v zavernym smeru?

Dik za rady.

Lukas. 2106
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Lukáš píše:Motor mam 2106 takze retezovej rozvod. Altik je ale pohanenej pres klinovej remen. Jinak ten remen sem napinal. Ten je ok. To je u kazdy Lady stejny ne? Tak to budou asi diody. Mrknu na ne. Ale jak poznam ze je prorazena? Ze je pruchozi i v zavernym smeru?

Dik za rady.

Lukas. 2106
Přesně tak. V propustném směru je na diodě úbytek asi 0,7V, v závěrném směru nepropouští vůbec. Podle toho tvého popisu bych to taky tipoval na proraženou diodu usměrňovače. Nejlíp to poznáš, když mezi baterku a altec zapojíš ampérmetr ( s rozsahem aspoň 15A) tak uvidíš, kterým směrem teče proud. Při špatné diodě by proud tekl do altecu, což je špatně.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“