V odkladaci skrince? Aj tam su nejake? Aj na 2107? Ja som myslel, ze vsechny su jenom v sucasti poistkove skrinky.hornak.active.sound píše:Ja u obou LAD 2105 mnel osazeny zarofky dobijeni i s kabelama ktery koncili u druhy svorkovnice,kabely v motorovym prostoru k rele na kontrolku byly orig zafacovany a scghovany v kabelovym svazku,[dva oranzovy,bilej a myslim ze zlutej]doplnil sem rozpinaci rele a kabel od svorkovnice co je v odkladaci skrince az na zarofku a je to OK.
Co ja vim tak maloktera 2105 ma zarofku dobijeni zapojenou.
Kontrolka dobíjení
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Takhle jsem to nestudoval, ale čistě teoreticky bych řekl, že kabel od relé kontrolky dobíjení k vlastní kontrolce prochází pojistkovou skříňkou - tedy v motorovém prostoru končí na některé z konektorových patic, projde pojistkovou skříňkou a na druhé straně (tedy za odkládací skříňkou) vystupuje některou z konektorových patic a jde dále na přístrojový štít.expa píše:Jooo .. to je jasne jenom ze v jej okoli som si este take nic nevsimol
Ale jak píšu na začátku - čistě teoreticky. L.
Popis doplneni LADY o kontrolku dobijeni je zde http://www.webpark.sk/dancul/2107/rady/rady.html
konkretne pak zde http://www.webpark.sk/dancul/2107/rady/ ... rolka.html
zapojeno u mne u obou LAD a vse ok.Rele "musi " byt rozpinaci
konkretne pak zde http://www.webpark.sk/dancul/2107/rady/ ... rolka.html
zapojeno u mne u obou LAD a vse ok.Rele "musi " byt rozpinaci
Alternator
Zdravim.
Jde nejak zkontrolovat alternator, kterej je vymontovanej ven z auta. Jestli bude po namontovani dobijet.
Dikec.
Lukas.
Jde nejak zkontrolovat alternator, kterej je vymontovanej ven z auta. Jestli bude po namontovani dobijet.
Dikec.
Lukas.
Tak jinak.
Vypnute zapalovani na baterce 12.2V
Zapnute zapalovani - 11.9V
Auto bezi na baterce -11.78V a po pridani plynu se to moc nehejbe
Meril sem kolik dava alternator a je to kolem 10.5V. To je asi dost malo, kdyz by mel davat neco kolem 14V.
Cim by to mohlo byt? Usmernovace? Regulator napětí novy. Kontrolka dobijeni stale sviti.
Prosim poradte.
Dik. Lukas. 2106
Vypnute zapalovani na baterce 12.2V
Zapnute zapalovani - 11.9V
Auto bezi na baterce -11.78V a po pridani plynu se to moc nehejbe
Meril sem kolik dava alternator a je to kolem 10.5V. To je asi dost malo, kdyz by mel davat neco kolem 14V.
Cim by to mohlo byt? Usmernovace? Regulator napětí novy. Kontrolka dobijeni stale sviti.
Prosim poradte.
Dik. Lukas. 2106
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
For Lukáš:
Předpokládám že máš motor 2103 nebo 2106.. čili řetěz. Ale kdyby jsi tam náhodou měl rozvod s řemenem, bylo by dobrý zkontrolovat jeho napnutí. Dál může být proražená jedna z diod usměrňovače, to můžeš otestovat klasickým multimetrem. Nebo může být závada v regulačním relé - nejlepší by bylo půjčit si od někoho fungující kus na vyzkoušení.
Předpokládám že máš motor 2103 nebo 2106.. čili řetěz. Ale kdyby jsi tam náhodou měl rozvod s řemenem, bylo by dobrý zkontrolovat jeho napnutí. Dál může být proražená jedna z diod usměrňovače, to můžeš otestovat klasickým multimetrem. Nebo může být závada v regulačním relé - nejlepší by bylo půjčit si od někoho fungující kus na vyzkoušení.
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
teraz mi prezrad aka je spojitost medzi rozvodovym remenom a alternatorom???
asi ako ked rusky vedci nasli spojitost medzi ritnym otvorom a ocami...:
ked ti pichnu nieco do zadku tak ti vyhrknu slzy, a ked ti pichnu nieco do oka tak sa poseries...
asi ako ked rusky vedci nasli spojitost medzi ritnym otvorom a ocami...:
ked ti pichnu nieco do zadku tak ti vyhrknu slzy, a ked ti pichnu nieco do oka tak sa poseries...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Přesně tak. V propustném směru je na diodě úbytek asi 0,7V, v závěrném směru nepropouští vůbec. Podle toho tvého popisu bych to taky tipoval na proraženou diodu usměrňovače. Nejlíp to poznáš, když mezi baterku a altec zapojíš ampérmetr ( s rozsahem aspoň 15A) tak uvidíš, kterým směrem teče proud. Při špatné diodě by proud tekl do altecu, což je špatně.Lukáš píše:Motor mam 2106 takze retezovej rozvod. Altik je ale pohanenej pres klinovej remen. Jinak ten remen sem napinal. Ten je ok. To je u kazdy Lady stejny ne? Tak to budou asi diody. Mrknu na ne. Ale jak poznam ze je prorazena? Ze je pruchozi i v zavernym smeru?
Dik za rady.
Lukas. 2106