Stránka 2 z 2

Napsal: úte kvě 04, 2010 13:32
od Roman
Zazil som uz aj vypadnute vahadlo... Motor potom dost hrkotal a siel na tri valce, v kazdom pripade treba zhodit ako prve dekel na ventiloch a pozriet na nastavenie ventilov a na napinak...

Napsal: úte kvě 04, 2010 16:38
od Majo2103
Tiez sa mi to stalo este na 03ke....motor z nicoho nic zacal vydavat zvuk ako diesel s rozstelovanymi ventilmi a sposobil to rozvodovy retaz....stacilo povolit napinak,pretocit motorom,dotiahnut a hotovo.....skusil by som najprv toto....

Napsal: úte kvě 04, 2010 18:54
od Dusan
z hladiska toho ze ide o 2101 zvykla praskat opera pre napinak rozvodovej retaze...este napis rok vyroby pre istotu ale urcite to bude treba pozriet

Napsal: úte kvě 04, 2010 23:10
od jackal
Na dotaz Luďka-starter točí vcelku normálně a jelikož mi to nejede na benzín ale pouze na LPG tak to za studena chytá hůře.Ale jak se trochu zahřeje běží na ťuknutí.Dokonce i v zimě nastartuje při -20 stupních jen na lpg.
Tak dnes jsem sundal ventilové víko a jal se nastavovat vůle na ventilech.Jenže vše je v naprostém pořádku.Dokonce ani žádné kovové špony nebo pilinky,ani rozvody nejsou povislé ,vše naprosto čisté prostě vypadá jak mazel.Dále jsem vypozoroval že cvrkání je pouze mezi otáčkami 1500 až cca 3200.Názor od kámoše je ten že to dělá větrák o chladič.Ale nikde není vidět nějaký otěr.Dnes za studena to sotva jelo,tak 60 až 65 km v hodině,ale po zahřátí jsem zase upaloval 110 bez problémů.Mam stk ještě na půl roku a tak chci vydržet s tímto motorem na novou stk,pak tam lupnu 15-tku.
Ještě k tomu pracovnímu vytížení-vozejk s nákladem tahám jen občas,tak dvakrát do měsíce.Jinak s ním jezdím jen do práce a venčit psa.

Napsal: stř kvě 05, 2010 09:15
od ger007
pozor klepanie ktore je hlasnejsie ako motor moze sposbyt aj pridrety piest, jazdil som s tym skoro rok heč http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=555