Stránka 2 z 2

Napsal: pát dub 23, 2010 17:53
od Jelen
Ještě bys tam měl mít filtr, protože bez správného odporu v sání si nevezme ani tolik benzínu, kolik má a může to dělat taky problémy.

Napsal: pát dub 23, 2010 18:08
od Dusan
pekne kabely nove ?????

Napsal: pát dub 23, 2010 18:37
od peet2101
Jsou ty otáčky hodně vysoké?? Třeba nad 3 000ot/min??

Napsal: pát dub 23, 2010 19:05
od cackler
ok, zkusim nahodit filtr jestli se něco změní.

kabely tam asi davali nový při montáži LPG

ještě to nemam v uchu, tak nevim kolik to může bejt, mam ale otáčkoměr tak to zkusim napojit abych viděl co to dělá.

Napsal: pát dub 23, 2010 19:39
od peet2101
Jde mi o to že na boku mezi soupáčím je jedno táhlo co vede od klapky sitiče někam dolů do takové plechové páčky a v té páčce jsou 2 díry a pokud je to v té špatné, tak má motor hodně velký otáčky jako by si stál na plynu. Hladina hluku by v tom případě byla o dost větší než při normálním provozu takže myslím že bys to poznal.

Napsal: úte dub 27, 2010 21:11
od cackler
Jelen píše:Ještě bys tam měl mít filtr, protože bez správného odporu v sání si nevezme ani tolik benzínu, kolik má a může to dělat taky problémy.
měl jsi opět pravdu :oops: dneska jsem nasadil filtrbox, zapojil do něj hadičky a už to nechcípá a docela drží volnoběh.

jenže výsledek po rozborce je jen trochu lepší než před, skoro žádná změna :(

motor sebou pořád sem tam škube a i po zahřátí nemůžu úplně zatáhnout sytič, jinak chcípne. prostě ho musim mít pořád trochu povytaženýho.

Napsal: stř dub 28, 2010 15:20
od Saša
cackler píše:nemůžu úplně zatáhnout sytič, jinak chcípne. prostě ho musim mít pořád trochu povytaženýho.
Funguje ti pneumatický ventil volnoběhu ? (ověř žárovkou) Při volnoběhu musí svítit . Jde to i jinak , ale to je na delší psaní .
Nebo skus propojit hadičkou ventil volnoběhu přímo se sáním - bez elektroventilu . Pokud poběží volnoběh je špatně nastaven mikrospínač nebo je vada v elektronice .

Napsal: stř dub 28, 2010 19:29
od cackler
kde ho najdu? ten je na karburátoru? tam je jediná elektronika u ekonomizéru.

Napsal: pát dub 30, 2010 16:57
od Saša
Elektropneumatický ventil najdeš přišroubovaný na podběhu na pravé straně kousek "pod" karbecem . Vedou do něj dvě hadičky a dva dráty (právě s elektroniky ekonomizéru) . Jedna hadička vede do sání a druhá k membráně v karbecu (na tvojí druhé fotce) vpravo přišroubovaný díl . Pokud se hadičky na ventilu přehodí nebude fungovat volnoběh - taktéž když nebude "chodit" elektronika .

Napsal: pát črc 16, 2010 16:43
od jarko85
Zdravím, som tu nový a vlastne ani nie som majiteľom Lady aj keď som kedysi býval. Prednedávnom som si zadovážil Fiat 850 sport a keďže konštrukčne je to k ladám celkom blízko obraciam sa s prosbou o radu na Lada fóre. Chod motoru bol perfektný , všetko sa zmenil zrazu počas horúčav. Auto vôbec nedrží volnobežné otážky a po ubratí plynu hneď kape. Bez ohľadu či je motor studený alebo zahriaty. Pri vytiahnutom sýtiči to má tendenciu ísť na tých 1500, 2000 otáčok, ale ide nepravidelne až skape. Po pridaní plynu je všetko OK, motor pracuje pravidelne, v pohode ho vytočím aj na 6000. Neviete kde hľadať príčinu? Pred tým než rozoberem karburátor by som chcel zistiť či to môže mať aj nejaké iné príčiny. ďakujem

Napsal: pát črc 16, 2010 17:04
od Hurikán
jarko85, Je dost možné, že jde jen o shodu náhod a závada nemá se současnými vysokými teplotami nic společného. Jen se prostě nyní projevila. :)

Podle Tvého stručného popisu bych se zaměřil na volnoběžnou trysku. Může být něčím přicpaná. Vyndej ji ven a pročisti profouknutím. Můžeš si pomoct tuhým silonovým vláknem. Nikdy trysku neprotahuj drátkem!! :idea: Dej vědět výsledek. Potom můžeme kdyžtak postupovat dál. ;)