Stránka 2 z 6
Napsal: stř dub 21, 2010 21:49
od Grov3
presne to je moj poblem ze na suchu zo 185 gumou mam problem dat zadne kolesa do smyku
bud je ta rucna slaba alebo som slaby ja
Napsal: stř dub 21, 2010 21:51
od Lada Rider
alebo slabe brzdy
Napsal: stř dub 21, 2010 21:54
od cackler
Laďuša píše:To snad ne.... Leccos bych si pod tim doved představit, ale starty? Tam jde o levou, pravou a spojku, plyn...
myslel jsme to tak, aby jí moh rychlejš pustit na startu, ale jako vždy jsem úplně mimo
Napsal: čtv dub 22, 2010 01:01
od ladadriv3r
Grov3...tu na fore uz tema so zadnymi kotucmi je....pohladaj ...najdes tam presny postup..je to dost piplacka....a navyse co ma kamos skusenosti zapajat rucku do zadneho okruhu brzd je blbost....on to vyriesil tak ze mal vzadu dva brdzove strmene(vzdau mal kotuce)cize jeden strmen sluzil na noznu brzdu a ten druhy pre hydraulicku rucku...
Napsal: čtv dub 22, 2010 06:52
od Ondra 07
Nedavno jsem jel soutezakem Golf II a tam hydralika fungovala velmi obstojne, podotykam ze vzadu byli kotouce. Spojkovy valec v plechovym ulozeni a k nemu dve medene trubky s prutokovym sroubem na konci. Jeden jako prepad a druhy s tlakem sel dopredu do motor. prostoru, tam uz jsem ho nenasel, vsude pod odlehcenou kapotou s rychloupinakma je motor. Myslim ze to pujde nejakou spojkou do trubky pro zadni napravu, kdyz se brzdi nohou tlak se nestraci potom odejde do prepadu HBV, kterej je propojenen s tim valcem rucky, nebo ne? Ja se ho kdyztak zeptam, asi bude vedet jak to ma zapojene. Na autoslalomu se obcas hodi pri otaceni auta kolem kuzelu pri soucasnem brzdeni ikdyz tenhle Golf AWD (4x4 s prepinanim 100:0, 50:50) na rucce je spinac, kterej pri zatazeni rucky odpoji zadni nahon a pri pusteni ho zase nahodi. A to pripominam ze se jedna o vykon 50HP na kolo s dost velkym kroutakem.
Ale ja se ptam, neni lepsi u Lady auto rozhazovat doprednym prokluzem nez brzdit?
Napsal: čtv dub 22, 2010 09:16
od Yellow01
Ondra 07 píše:Ale ja se ptam, neni lepsi u Lady auto rozhazovat doprednym prokluzem nez brzdit?
Ručku u lady využiješ taky, třeba když se chceš otočit na užší silnici nebo se hodí na prodloužení délky driftu. A ne všichni mají dost silnej motor na to, aby utrhl zadní kola na suchým asfaltu.
Napsal: čtv dub 22, 2010 12:05
od Ondra 07
Yellow01 píše: A ne všichni mají dost silnej motor na to, aby utrhl zadní kola na suchým asfaltu.
To bude ten duvod...
Tak je to jinak s tou ruckou, pist ovladany tyckou jako rucn brzda je zapojeny do zadniho okruhu tak, ze trubka zadnich brzd jde do nej jako vstup a vystup z nej pokracuje k zadni naprave. Pri brzdeni nohou je pist prutokovy a tlak pres nej jen projde, pri zatazeni pridame na tlaku a zadni kola stoji. Tento obvod se da amatersky stvorit se spojkovym valcem Skoda. Ale vsak, neni to jen tak, nektere valce nefunguji dobre, chce to trosku zaexperimentovat.
Nez ale neco doma zkouset na koleni:
http://speedpro.cz/speedpro-rucni-hydra ... -4022.html
I s parkovaci aretaci, za peknou cenu.
Napsal: čtv dub 22, 2010 14:29
od Grov3
neviem ci su tie brzdy slabe ale pre priklad, idem 40 km/h na asfalte a dupnem na brzdovy pedal predok aj zadok ide flekom...ked v tej istej rychlosti zatiahnem rucnu, auto len brzdi, zadok neflekuje
kotuce tam este davat nechcem, chcem tu rucnu napojit tak aby tlak siel normalne na zadne bubnove brzdy bez uprav ako su origo zigulacke....proste to iste ako ked sa brzdi pedalom ibaze ako keby ste mali odpojeny predny okruh
Napsal: čtv dub 22, 2010 14:33
od peet2101
Grov3, Tak to udělej jak sem psal já a taky
Ondra 07. Ale myslím že u tebe bude možná problém v seřízení nebo v lankách, já když zatáhnu ve 40 km/h ručku tak je stoho krásná 180ka
.
Napsal: čtv dub 22, 2010 14:55
od EMI
Grov3 píše:idem 40 km/h na asfalte a dupnem na brzdovy pedal predok aj zadok ide flekom...ked v tej istej rychlosti zatiahnem rucnu, auto len brzdi, zadok neflekuje
tady určitě bude hrát roli i to, že setrvačností jde váha na předek a zadek je odlehčenější... blbej nápad: máš dotažený lanko na ručce ?
Napsal: pát dub 23, 2010 05:50
od Luděk Musil
Seřídit ruční brzdu! Určitě jdeš s pákou "na doraz"!
Stačí lehnout pod auto a v místě, kde jsou lanka od brzd připevněna ke krátkému lanku ruční brzdy o několik závitů přitáhnout matici. L.
Napsal: pát dub 23, 2010 08:03
od Ondra 07
Luděk Musil píše:Stačí lehnout pod auto a v místě, kde jsou lanka od brzd připevněna ke krátkému lanku ruční brzdy o několik závitů přitáhnout matici. L.
Ale jen v pripade, ze matice neni treba zalakovana tlumexem, lakem, nebo prirezla se sroubu, to pak vem sebou pod aute jeste flexu a nove lanko rucni brzdy. Taky myslim ze mimo serizeni pomuze i revize celeho mechanismu, namazani lanovodu a hlavne suche a ciste bubny + pakny, pak to musi jit zablokovat samo s kolama R13 165/70 sirsi gumy nez 175 ti seriova rucka neblokne, ikdyz jsou vyjimky
Napsal: pát dub 23, 2010 08:38
od Pája
Mě to flokuje 195ky bez problému.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá duben 23, 2010 10:11 ]
Mě 175 taky no problem. L.
Napsal: pát dub 23, 2010 18:06
od Ondra 07
Pája píše:Mě to flokuje 195 bez problemu
Ja vim, taky preskakujes barovy stolicky jednim skokem.
Napsal: pát dub 23, 2010 19:09
od Atex
Ondra 07 píše:sirsi gumy nez 175 ti seriova rucka neblokne
To jsou kecy, original rucka plne funkcni musi bloknout i na 205kach. Kdysi na 120ce jsem zkousel zatahnout asi v 60ti rucku a auto zaslajfovalo, gumy 175/70. A to je skodarna s tezkou prdeli...
Grov3, dej si ji poradne do kupy, to musi jit normalne...