Stránka 2 z 2
Napsal: čtv dub 08, 2010 19:37
od wiku
Právě jsme přijel domu s čerstvými poznatky. Zkoušel jsem to seřídit podle toho co píše JmJ. Na jeho nastavení je to dušení takové jako předtím. Naopak když volnoběžnou směs obohatím, zlepší se to, ale nezmizí to. Z toho mi plyne, že celkově je směs nejspíš chudá.
Druhý poznatek je to, že i při teplém motoru s vytaženým sytičem se dušení nekoná. Prostě to jede tak jak má. Z toho taky plyne, že směs by to chtělo bohatší.
Takže? Jak obohatit směs? Zvýšit hladinu v plovákové komoře, nebo větší tryskou?
Napsal: čtv dub 08, 2010 22:25
od Stanley__001x
Takovéhle věci karburátor nedělá, koukni se na rozdělovač...
Napsal: pát dub 09, 2010 15:55
od Saša
Zvětšit trysku . Hladina na výkon nemá až takový vliv . Nízká hladina ovlivní hlavně (ne)-startovatelnost motoru . Hladinu nechej tak jak je psáno v příručce .
Napsal: pát dub 09, 2010 16:11
od Cory
Hladina ma dost velky vplyv na prechody, pri pridavani a pod.... a na Solexe 21073 mi nizka hladina sposobovala nizky vykon a cukanie pri prudsom pridani plynu na 2ke
Napsal: pát dub 09, 2010 19:07
od wiku
Cory: jenže nízká hladina je relativní pojem. Změřenou jsi ji neměl? Nebo rozměr od roviny víka kdy zavír plovák si nepamatuješ?
Napsal: pát dub 09, 2010 19:47
od Cory
wiku, myslim, ze Ty mas Ozon, ja som mal tento problem na Solexe... ale vseobecne na ozone ma byt plavak vzdialeny od tesnenia veka tusim 8mm tak, aby bol ventil zatvoreny a plavak sa zlahka opieral o gulicku na ventile
Napsal: pát dub 09, 2010 20:09
od peet2101
Pokud si dobře pamatuju někdo tu uváděl kolik by měla být výška hladiny od hrany plovákové komory, ale nepamatuju si jestli to nebylo ve spojitosti s webrem.
Napsal: pát dub 09, 2010 20:20
od Cory
Neviem ci to nebolo 29mm od okraja...
Napsal: pát dub 09, 2010 20:55
od wiku
Cory: ten rozměr mezi plovákem a víkem je 6,5mm, to jsem našel v knížce a tak to mám. Ale zajímalo mě to tvoje, když jsi to měl chudé.
Jinak na radu Stanlyho jsem zkouknul zapalování, tzn. odtrh, předstih, svíčky. Pálilo to skoro v úvrati, odtrh byl menší než by měl, kladívko bylo vypálené. Vše jsem napravil tak jak to má být. Na jízdě to ale skoro není poznat a hlavně na to dušení to nemá vůbec žádný vliv. A ještě jsem objevil úplně bílé svíčky, což je další věc která značí chudou směs. Takže zítra vyhrabu sadu trysek co mi zbyly z ladění motorek a pokusím se s tím něco udělat. Doufám že na ruských tryskách je nějaký normální závit.
Pak napíšu jak se dařilo.
Napsal: pát dub 09, 2010 21:01
od Cory
wiku, neviem ci by ti to k niecomu pomohlo, ja som mal Solexa a to je uplne inak rieseny karb.
Napsal: sob dub 10, 2010 16:06
od wiku
Vyřešeno. Nakonec to bylo víc problémů pohromadě.
Rozhašená volnoběžná směs, a k tomu špatné těsnění na šroubku bohatosti.
Hladina v plovákovce byla sice podle návodu, ale její zvýšení o 1mm pomohlo. Zvýšení o víc už nemělo vliv, takže jsem to vrátil.
Mno a poslední chyba byla v hlavní trysce v první komoře. Ze 112ky jsem ji zvýšil na 130 a ejhle, už to jede. Jen si nedokážu vysvětlit čím to je. Když na motoru nejsou žádné rozdíly oprodi originálu a karburátor byl otryskovaný správně.
Díky za rady kluci