Stránka 2 z 2

Napsal: čtv dub 08, 2010 18:06
od Yellow01
Saša píše:Mojma napsal:
Každopádně vyfrézuju sedla

Až to budeš skoušet frézovat a "nějak" to nepude - bude to tím že jsou z tvrdokovu a nejdou "normálně" frézovat .
Zabruš je brusnou pastou společně s ventily .
Sedla ventilů rozhodně nejsou z tvrdokovu, jdou vcelku dobře frézovat, když jsou k tomu určený nástroje. Táta mi na mojí hlavě sedla frézoval a šla z nich špona jako když nožem nabíráš máslo.

Napsal: čtv dub 08, 2010 22:20
od Mojma
Luděk Musil píše:
Mojma píše: ... spotřebu oleje trochu sníží (1,2 l/1000 km).
Tato spotřeba oleje svědčí o většímm opotřebení motoru. Myslím si, že nebude stačit pouze překroužkování.
Jakou má barvu dým z výfuku?
A co "vedlejší" úniky oleje? Netěsnost olejové vany? Ventilového víka? Známky oleje v chladicí kapalině?
L.
Dým z výfuku je modrý a navíc z výfuku teče i olej, jinak motor těsní výborně, a ani do chl. kap. neprolíná olej.
Gufera na ventilech vyměním určitě, když jsem posledně demontoval sběrny potrubí výfuku, tak kolem vodítek ventilů bylo dost mastno (a to ve výf. kanálech, co teprve v sacích).
Podle barvy sviček mají 3 válce dobré komprese, ale 4 je na tom trochu hůř, asi bude zapečená. :(

K těm sedlům - před pár lety jsem již na motoru Lada frézoval sedla a šlo to dobře, asi záleží na kvalitě frézek. Já frézky nemám, budu si muset nějaké půjčit. :(

Napsal: úte kvě 11, 2010 17:14
od Dusan
MAl niekto popraskane piestne kruzky ? Respektive nebol by niekto taky dobry a previedol nasledujuci pokus.

Omerat tlak na relativne dobrom motore. NAjprv len za tepla a potom po vstreieknuti caa5-10ml oleja do spalocvacieho priestoru.
ZAujimalo by ma o kolko sa zmenia tlaky pri pouziti oleja. Dakujem

Napsal: stř kvě 12, 2010 08:07
od Marek
I na dvojnásobek.....

Napsal: stř kvě 12, 2010 19:24
od Dusan
Novinka...bachol som merak na komresor..... na tlakomery kompresora 8-9bar na meraci komp tlakov 4bar :D zdasa ze motor bude ok len vymenit simeringy ...idem zhanat novy merak.