Stránka 2 z 2

Napsal: úte bře 30, 2010 13:08
od JmJ
smankote a neni lepsi nez merit komory se prodivat na text na karburatoru? jiste muze byt zniceny, ale prece jen bych na to mrkl ;-) tam je celkem jasne napsany typ.

to auto je tedy oznaceno jako 2105 ve vsech papirech? bo 21053 je 05 s 1.5 motorem. jaka je tam vrtule chladice? mechanicka od pumpy nebo elektricka?

Napsal: úte bře 30, 2010 13:52
od cackler
přeci si o mě nemysliš, že sem se nepodíval :-D na štítku je 2105 a podle průměru komor to tomu odpovídá, ale trysky jsou vyměněný z 2107.

auto je označený jako 2105, v techničáku je i obsah 1,3. vrtule je na řemen, mechanická.

podle mě, člověk předemnou vyměnil motor a upravil karbec a zbytek bude asi původní.

Napsal: úte bře 30, 2010 14:55
od Marek
Karburátor OZON 2105 a 2107 se moc neliší. První difúzor je o milimetr menší (21/25 oproti 22/25) a průměry klapek jsou jiné (28/32 mm oproti 28/36 mm). Trysky jsou jednoduše vyměnitelné.

Nedělal bych z toho vědu - při běžné jízdě to vůbec nepoznáš.

Napsal: úte bře 30, 2010 23:30
od cackler
díky moc za rady 8)

teď se budu snažit dát dohromady ten karbec, když už jsem ho rozebral, snad se zadaří a bude jezdit jak drak. škoda, že to mam tak daleko k tobě, Marku. co jsem tady četl, tak ty bys mi z toho auto udělat dokázal :D