Stránka 2 z 2
Napsal: úte bře 30, 2010 13:08
od JmJ
smankote a neni lepsi nez merit komory se prodivat na text na karburatoru? jiste muze byt zniceny, ale prece jen bych na to mrkl

tam je celkem jasne napsany typ.
to auto je tedy oznaceno jako 2105 ve vsech papirech? bo 21053 je 05 s 1.5 motorem. jaka je tam vrtule chladice? mechanicka od pumpy nebo elektricka?
Napsal: úte bře 30, 2010 13:52
od cackler
přeci si o mě nemysliš, že sem se nepodíval

na štítku je 2105 a podle průměru komor to tomu odpovídá, ale trysky jsou vyměněný z 2107.
auto je označený jako 2105, v techničáku je i obsah 1,3. vrtule je na řemen, mechanická.
podle mě, člověk předemnou vyměnil motor a upravil karbec a zbytek bude asi původní.
Napsal: úte bře 30, 2010 14:55
od Marek
Karburátor OZON 2105 a 2107 se moc neliší. První difúzor je o milimetr menší (21/25 oproti 22/25) a průměry klapek jsou jiné (28/32 mm oproti 28/36 mm). Trysky jsou jednoduše vyměnitelné.
Nedělal bych z toho vědu - při běžné jízdě to vůbec nepoznáš.
Napsal: úte bře 30, 2010 23:30
od cackler
díky moc za rady
teď se budu snažit dát dohromady ten karbec, když už jsem ho rozebral, snad se zadaří a bude jezdit jak drak. škoda, že to mam tak daleko k tobě, Marku. co jsem tady četl, tak ty bys mi z toho auto udělat dokázal
