Stránka 2 z 4
Napsal: pon úno 08, 2010 11:55
od JmJ
Tak je tu mala informace o tom, ze pisty na 2105 vyjedou na uroven bloku, takze kdyz se z bloku vezme, tak pisty budou behat ven. Ted me napada, ze cert vi, jestli je to puvodni stav, je to motor nekde z vrakace...

Napsal: pon úno 08, 2010 16:21
od Marek
Ale to přece ničemu nevadí, když píst v horní úvrati vyleze nad rovinu bloku. U mého motoru mám přeběhy pístů přes milimetr a ja to správně. Ničemu to nevadí ani u zážehových motorů, je tam ještě těsnění hlavy, takže kolize pístů s hlavou nehrozí.
Navíc snížení bloku oproti snížení hlavy má dvě důležité výhody. Předně - ubíráním bloku se rychleji zvyšuje kompresní poměr, čili nemusíme ubírat tolik materiálu jako při snižování hlavy. Zadruhé (a to je velmi důležité) snížením bloku se neodstraní antidetonační štěrbina v hlavě, která má rozhodující vliv na detonační vlnu a ostré klepání motoru. Motor se sníženým blokem bude mít klidnější a měkčí chod než když snížíš na stejný stupeň komprese hlavu, protože tato štěrbina zůstane zachována. O detonačním klepání se tu zmínil Roman - bacha na tento jev, likviduje to kliku!!!
Napsal: úte úno 09, 2010 18:51
od Atex
miskoo píše:podla mna to so pisal marek ze ventili sa nestretnu s piestom je sprostost mne na 01ke zovrela voda zadrelo mi voditka ventilou a ponarazali do piestou takze sa museli stretnut ja chcem do motora 1500 davat MTX vacku 300stupnovu a neviem kolko mam ubrat z hlavy vraj optimum je tak 1mm viac nie
Ja mel vacku 296/296 a hlavu snizenou o 1,5mm, v pohode.
Napsal: stř úno 10, 2010 09:40
od Marek
Ono nejde jen o stupně. Jde především o to, jak jsou ty stupně časovány a taky o strmost a zdvih. Má to mnoho faktorů ( a pokaždé se auto chová úplně jinak).
Napsal: stř úno 10, 2010 17:15
od miskoo
tak tras s coho uberat s hlab=vy alebo s bloku? lebo mne povedal jeden ze mal motor 1.5ku a tam mal znizeny blok a ze skoro zacala klepat kluka a mohol by si my vysvetlit co je to detonacne klepanie da sa neako predyst tomu?
Napsal: stř úno 10, 2010 17:16
od miskoo
http://www.lada-dily.cz/ ludia potreboval by som neaku stranku na lada ideli lebo co mam je ceska o neakej dobrej slovenskej neviete?
Napsal: stř úno 10, 2010 17:18
od miskoo
marek chcel by som tolko vediet o motoroch co ty fuu ale citam a premyslam dufam ze ras budem jak ty
[ Komentář přidal: Laďuša: st únor 10, 2010 17:25 ]
Misko, používej tlačítku upravit! Pokud vim, už jsi za to jednou bluda dostal. To je už recidiva. Eště jednou a dam rovnou 2 kámoše

Napsal: stř úno 10, 2010 17:28
od JmJ
miskoo píše:http://www.lada-dily.cz/ ludia potreboval by som neaku stranku na lada ideli lebo co mam je ceska o neakej dobrej slovenskej neviete?
a na toto ses uz taky jednou ptal. a ten psany projev je take dost hruza, ja pravda nejsem slovak, ale i tak ma dojem, ze spravne to zrovna nepises. bylo by vhodne se polepsit.
Napsal: stř úno 10, 2010 17:44
od Marek
Klepání při sníženém bloku nebo hlavě není detonační klepání, ale blbě nastavený předstih. Vyšší kompresní poměr potřebuje úplně jinou regulaci předstihu. Pokud se předstih neupraví, odejde klika, to je stará věc.
Napsal: stř úno 10, 2010 18:56
od Dusan
Kluka an lade klakne 3 veci:
a:Uzivatel je prasa 90%
b: slapsie pocujuci 8%
C vyssia moc 2%
Napsal: stř úno 10, 2010 19:40
od Maysner
a nejen predstih. se zvysujici se kompresi to auto chce i benzin s vyssim oktanovym cislem

Napsal: čtv úno 11, 2010 07:26
od Marek
Maysner píše:a nejen predstih. se zvysujici se kompresi to auto chce i benzin s vyssim oktanovym cislem

Nebo nižší předstih. Ideálně obě kombinace.
Napsal: čtv úno 11, 2010 08:38
od Lada Rider
miskoo píše:
Misko, používej tlačítku upravit! Pokud vim, už jsi za to jednou bluda dostal. To je už recidiva. Eště jednou a dam rovnou 2 kámoše

prepacte OT, ale jemu daj bluda za to, ze nevie pisat po slovensky...

ked to citam, tak sa musim smiat.
Maysner píše:a nejen predstih. se zvysujici se kompresi to auto chce i benzin s vyssim oktanovym cislem

V-Power racing 100 je samozrejmost...

Napsal: čtv úno 11, 2010 16:46
od Maysner
Lada Rider píše:
Maysner píše:a nejen predstih. se zvysujici se kompresi to auto chce i benzin s vyssim oktanovym cislem

V-Power racing 100 je samozrejmost...

kdyz by si to mysleli vsici co si motor nejak upravi

Napsal: čtv úno 11, 2010 16:47
od Dusan
..aj tak polovica jazdu na LPG
