snizeni hlavy 2105
Moderátor: Moderátoři
Ale to přece ničemu nevadí, když píst v horní úvrati vyleze nad rovinu bloku. U mého motoru mám přeběhy pístů přes milimetr a ja to správně. Ničemu to nevadí ani u zážehových motorů, je tam ještě těsnění hlavy, takže kolize pístů s hlavou nehrozí.
Navíc snížení bloku oproti snížení hlavy má dvě důležité výhody. Předně - ubíráním bloku se rychleji zvyšuje kompresní poměr, čili nemusíme ubírat tolik materiálu jako při snižování hlavy. Zadruhé (a to je velmi důležité) snížením bloku se neodstraní antidetonační štěrbina v hlavě, která má rozhodující vliv na detonační vlnu a ostré klepání motoru. Motor se sníženým blokem bude mít klidnější a měkčí chod než když snížíš na stejný stupeň komprese hlavu, protože tato štěrbina zůstane zachována. O detonačním klepání se tu zmínil Roman - bacha na tento jev, likviduje to kliku!!!
Navíc snížení bloku oproti snížení hlavy má dvě důležité výhody. Předně - ubíráním bloku se rychleji zvyšuje kompresní poměr, čili nemusíme ubírat tolik materiálu jako při snižování hlavy. Zadruhé (a to je velmi důležité) snížením bloku se neodstraní antidetonační štěrbina v hlavě, která má rozhodující vliv na detonační vlnu a ostré klepání motoru. Motor se sníženým blokem bude mít klidnější a měkčí chod než když snížíš na stejný stupeň komprese hlavu, protože tato štěrbina zůstane zachována. O detonačním klepání se tu zmínil Roman - bacha na tento jev, likviduje to kliku!!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ja mel vacku 296/296 a hlavu snizenou o 1,5mm, v pohode.miskoo píše:podla mna to so pisal marek ze ventili sa nestretnu s piestom je sprostost mne na 01ke zovrela voda zadrelo mi voditka ventilou a ponarazali do piestou takze sa museli stretnut ja chcem do motora 1500 davat MTX vacku 300stupnovu a neviem kolko mam ubrat z hlavy vraj optimum je tak 1mm viac nie
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
http://www.lada-dily.cz/ ludia potreboval by som neaku stranku na lada ideli lebo co mam je ceska o neakej dobrej slovenskej neviete?
a na toto ses uz taky jednou ptal. a ten psany projev je take dost hruza, ja pravda nejsem slovak, ale i tak ma dojem, ze spravne to zrovna nepises. bylo by vhodne se polepsit.miskoo píše:http://www.lada-dily.cz/ ludia potreboval by som neaku stranku na lada ideli lebo co mam je ceska o neakej dobrej slovenskej neviete?
VAZ 2104 1.3 1989
Klepání při sníženém bloku nebo hlavě není detonační klepání, ale blbě nastavený předstih. Vyšší kompresní poměr potřebuje úplně jinou regulaci předstihu. Pokud se předstih neupraví, odejde klika, to je stará věc.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
prepacte OT, ale jemu daj bluda za to, ze nevie pisat po slovensky...miskoo píše: Misko, používej tlačítku upravit! Pokud vim, už jsi za to jednou bluda dostal. To je už recidiva. Eště jednou a dam rovnou 2 kámoše
V-Power racing 100 je samozrejmost...Maysner píše:a nejen predstih. se zvysujici se kompresi to auto chce i benzin s vyssim oktanovym cislem
СЕКТОР ГАЗА парты
kdyz by si to mysleli vsici co si motor nejak upraviLada Rider píše:V-Power racing 100 je samozrejmost...Maysner píše:a nejen predstih. se zvysujici se kompresi to auto chce i benzin s vyssim oktanovym cislem
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009