Stránka 2 z 5

Napsal: pát led 29, 2010 15:04
od Patrac
Ještě bych poznamenal že v obvodu mazání je " vbastlené " relé které díky tlaku mazání slouží jako odpojení palivového čerpadla. Tedy když auto zdechne vlivem havárie, odpojí se čerpadlo benzínu aby nezalilo řidiče v autě benzinem..
Nevím.
ale dle slov LRRH to začalo dělat po montáži bezkontaktu který nechtěl sednout dovnitř.
Osobně : přepážka, zvýšený tlak mazání ( na co??) bezkontakt, elektrické čerpadlo benzínu ovládané tlakem oleje.. = moc věcí dobastlených do auta = to že auto přestane fungovat.
Teď těžko zjišťovat, které z těchto " kurvítek" způsobuje problém..
Nejlíp vše dobastelné z auta vyrvat a nechat to tak.
Z vlastní zkušenosti a co čtu tady okolo jkékoliv úpravy sou dobrý akorát tak na zadělání problémů.
Prostě a jednoduše jestli nemáte peníze na výkoné auto nechte si Ladu ale nezasahujte do něčeho čemu nerozumíte. a pokud chcete větší výkon kupte si jiné auto třeba BMW s Vanosem :)

Napsal: pát led 29, 2010 17:45
od JmJ
Patraci, od kdy si taky nihilista? ;-)

Napsal: sob led 30, 2010 14:45
od Little Red Riding Hood
to jsou zase jednou rady k nezaplacení...

Napsal: sob led 30, 2010 17:20
od kuchi
jak psal Pepa taky mi to dělalo a měl jsem šponu pod přepoušťákem , za studena nic jak se ohřál olej tak klesl tlak a rozsvítila se kontrolka a zhasla až nad 2000 ot. .U mě se tam špona dostala po GO a snížení hlavy

Napsal: ned led 31, 2010 15:47
od Saša
Pokud se jedná o "špónu" pod redukčním ventilem , skusil bych to co navrhoval Dusan . Už někdy dřív jsem to také zpomínal . Za studena nastartovat , nechat chvilku běžět (ať se motor namaže) a pak rychle motor vytočit do cca 5000 ot cca 1-2 s . Motoru se nemůže nic stát a přetlak studeného oleje otevře přetlakový ventil a možná vyplaví bordel ven . Pokud né tak je to na rozborku .

Napsal: ned led 31, 2010 16:27
od Maysner
Saša píše:Pokud se jedná o "špónu" pod redukčním ventilem , skusil bych to co navrhoval Dusan . Už někdy dřív jsem to také zpomínal . Za studena nastartovat , nechat chvilku běžět (ať se motor namaže) a pak rychle motor vytočit do cca 5000 ot cca 1-2 s . Motoru se nemůže nic stát a přetlak studeného oleje otevře přetlakový ventil a možná vyplaví bordel ven . Pokud né tak je to na rozborku .
takto nejak jsem to dvakrat resil, kdyz mi kontrolka pod 2tis ot svitila. holt po nality polosyntetiky se zacal rozpoustet bordel z predchozich oleju :roll:

Napsal: pon úno 01, 2010 07:44
od Patrac
Maysner píše:
Saša píše:Pokud se jedná o "špónu" pod redukčním ventilem , skusil bych to co navrhoval Dusan . Už někdy dřív jsem to také zpomínal . Za studena nastartovat , nechat chvilku běžět (ať se motor namaže) a pak rychle motor vytočit do cca 5000 ot cca 1-2 s . Motoru se nemůže nic stát a přetlak studeného oleje otevře přetlakový ventil a možná vyplaví bordel ven . Pokud né tak je to na rozborku .
takto nejak jsem to dvakrat resil, kdyz mi kontrolka pod 2tis ot svitila. holt po nality polosyntetiky se zacal rozpoustet bordel z predchozich oleju :roll:
Jenže lrrh psal že už tam má druhý nebo třetí olej. ale co někde by nějaký drobet mohl zůstat. no asi vytočit motor a když to nepomůže holt vana dolů.. :(
nezávidím v tomhle počasí..

Napsal: pon úno 01, 2010 10:25
od Little Red Riding Hood
už sem si na to dovez věci z olomouce, tak až pojedete někdo brnem, tak bacha ad mi nepřejedete nohy.. :) aspoň konečně namontuju ten plech pod motor..

Napsal: pon úno 01, 2010 19:49
od Maysner
Patrac píše:
Maysner píše:
Saša píše:Pokud se jedná o "špónu" pod redukčním ventilem , skusil bych to co navrhoval Dusan . Už někdy dřív jsem to také zpomínal . Za studena nastartovat , nechat chvilku běžět (ať se motor namaže) a pak rychle motor vytočit do cca 5000 ot cca 1-2 s . Motoru se nemůže nic stát a přetlak studeného oleje otevře přetlakový ventil a možná vyplaví bordel ven . Pokud né tak je to na rozborku .
takto nejak jsem to dvakrat resil, kdyz mi kontrolka pod 2tis ot svitila. holt po nality polosyntetiky se zacal rozpoustet bordel z predchozich oleju :roll:
Jenže lrrh psal že už tam má druhý nebo třetí olej. ale co někde by nějaký drobet mohl zůstat. no asi vytočit motor a když to nepomůže holt vana dolů.. :(
nezávidím v tomhle počasí..
ja to mel taky po dvou vymenach :(

Napsal: stř úno 03, 2010 00:12
od Little Red Riding Hood

Napsal: stř úno 03, 2010 07:55
od Patrac
Little Red Riding Hood píše:hele.. :D http://www.lada-vfts.ru/forum/index.php ... st&id=5162
se moc nesměj aby si z auta nevytáhl něco podobného..

Napsal: stř úno 03, 2010 09:46
od Little Red Riding Hood
Patrac, možná by to bylo lepší než nic nenajit.. :?

Napsal: stř úno 03, 2010 10:03
od Patrac
Little Red Riding Hood píše:Patrac, možná by to bylo lepší než nic nenajit.. :?
nejlepší by bylo najít někde závadu na kabelu. Tzn že to maže dobře

Napsal: stř úno 03, 2010 11:19
od Maysner
Patrac píše:
Little Red Riding Hood píše:Patrac, možná by to bylo lepší než nic nenajit.. :?
nejlepší by bylo najít někde závadu na kabelu. Tzn že to maže dobře
to by muselo byt na dvou, kdyz mu to ukazuje i nizkej tlak :roll:

Napsal: stř úno 03, 2010 11:20
od Patrac
Maysner píše:
Patrac píše:
Little Red Riding Hood píše:Patrac, možná by to bylo lepší než nic nenajit.. :?
nejlepší by bylo najít někde závadu na kabelu. Tzn že to maže dobře
to by muselo byt na dvou, kdyz mu to ukazuje i nizkej tlak :roll:
Vadné čidlo? :)