Stránka 2 z 5
Napsal: pát led 29, 2010 15:04
od Patrac
Ještě bych poznamenal že v obvodu mazání je " vbastlené " relé které díky tlaku mazání slouží jako odpojení palivového čerpadla. Tedy když auto zdechne vlivem havárie, odpojí se čerpadlo benzínu aby nezalilo řidiče v autě benzinem..
Nevím.
ale dle slov LRRH to začalo dělat po montáži bezkontaktu který nechtěl sednout dovnitř.
Osobně : přepážka, zvýšený tlak mazání ( na co??) bezkontakt, elektrické čerpadlo benzínu ovládané tlakem oleje.. = moc věcí dobastlených do auta = to že auto přestane fungovat.
Teď těžko zjišťovat, které z těchto " kurvítek" způsobuje problém..
Nejlíp vše dobastelné z auta vyrvat a nechat to tak.
Z vlastní zkušenosti a co čtu tady okolo jkékoliv úpravy sou dobrý akorát tak na zadělání problémů.
Prostě a jednoduše jestli nemáte peníze na výkoné auto nechte si Ladu ale nezasahujte do něčeho čemu nerozumíte. a pokud chcete větší výkon kupte si jiné auto třeba BMW s Vanosem

Napsal: pát led 29, 2010 17:45
od JmJ
Patraci, od kdy si taky nihilista?

Napsal: sob led 30, 2010 14:45
od Little Red Riding Hood
to jsou zase jednou rady k nezaplacení...
Napsal: sob led 30, 2010 17:20
od kuchi
jak psal Pepa taky mi to dělalo a měl jsem šponu pod přepoušťákem , za studena nic jak se ohřál olej tak klesl tlak a rozsvítila se kontrolka a zhasla až nad 2000 ot. .U mě se tam špona dostala po GO a snížení hlavy
Napsal: ned led 31, 2010 15:47
od Saša
Pokud se jedná o "špónu" pod redukčním ventilem , skusil bych to co navrhoval Dusan . Už někdy dřív jsem to také zpomínal . Za studena nastartovat , nechat chvilku běžět (ať se motor namaže) a pak rychle motor vytočit do cca 5000 ot cca 1-2 s . Motoru se nemůže nic stát a přetlak studeného oleje otevře přetlakový ventil a možná vyplaví bordel ven . Pokud né tak je to na rozborku .
Napsal: ned led 31, 2010 16:27
od Maysner
Saša píše:Pokud se jedná o "špónu" pod redukčním ventilem , skusil bych to co navrhoval Dusan . Už někdy dřív jsem to také zpomínal . Za studena nastartovat , nechat chvilku běžět (ať se motor namaže) a pak rychle motor vytočit do cca 5000 ot cca 1-2 s . Motoru se nemůže nic stát a přetlak studeného oleje otevře přetlakový ventil a možná vyplaví bordel ven . Pokud né tak je to na rozborku .
takto nejak jsem to dvakrat resil, kdyz mi kontrolka pod 2tis ot svitila. holt po nality polosyntetiky se zacal rozpoustet bordel z predchozich oleju

Napsal: pon úno 01, 2010 07:44
od Patrac
Maysner píše:Saša píše:Pokud se jedná o "špónu" pod redukčním ventilem , skusil bych to co navrhoval Dusan . Už někdy dřív jsem to také zpomínal . Za studena nastartovat , nechat chvilku běžět (ať se motor namaže) a pak rychle motor vytočit do cca 5000 ot cca 1-2 s . Motoru se nemůže nic stát a přetlak studeného oleje otevře přetlakový ventil a možná vyplaví bordel ven . Pokud né tak je to na rozborku .
takto nejak jsem to dvakrat resil, kdyz mi kontrolka pod 2tis ot svitila. holt po nality polosyntetiky se zacal rozpoustet bordel z predchozich oleju

Jenže lrrh psal že už tam má druhý nebo třetí olej. ale co někde by nějaký drobet mohl zůstat. no asi vytočit motor a když to nepomůže holt vana dolů..
nezávidím v tomhle počasí..
Napsal: pon úno 01, 2010 10:25
od Little Red Riding Hood
už sem si na to dovez věci z olomouce, tak až pojedete někdo brnem, tak bacha ad mi nepřejedete nohy..

aspoň konečně namontuju ten plech pod motor..
Napsal: pon úno 01, 2010 19:49
od Maysner
Patrac píše:Maysner píše:Saša píše:Pokud se jedná o "špónu" pod redukčním ventilem , skusil bych to co navrhoval Dusan . Už někdy dřív jsem to také zpomínal . Za studena nastartovat , nechat chvilku běžět (ať se motor namaže) a pak rychle motor vytočit do cca 5000 ot cca 1-2 s . Motoru se nemůže nic stát a přetlak studeného oleje otevře přetlakový ventil a možná vyplaví bordel ven . Pokud né tak je to na rozborku .
takto nejak jsem to dvakrat resil, kdyz mi kontrolka pod 2tis ot svitila. holt po nality polosyntetiky se zacal rozpoustet bordel z predchozich oleju

Jenže lrrh psal že už tam má druhý nebo třetí olej. ale co někde by nějaký drobet mohl zůstat. no asi vytočit motor a když to nepomůže holt vana dolů..
nezávidím v tomhle počasí..
ja to mel taky po dvou vymenach

Napsal: stř úno 03, 2010 00:12
od Little Red Riding Hood
Napsal: stř úno 03, 2010 07:55
od Patrac
se moc nesměj aby si z auta nevytáhl něco podobného..
Napsal: stř úno 03, 2010 09:46
od Little Red Riding Hood
Patrac, možná by to bylo lepší než nic nenajit..

Napsal: stř úno 03, 2010 10:03
od Patrac
Little Red Riding Hood píše:Patrac, možná by to bylo lepší než nic nenajit..

nejlepší by bylo najít někde závadu na kabelu. Tzn že to maže dobře
Napsal: stř úno 03, 2010 11:19
od Maysner
Patrac píše:Little Red Riding Hood píše:Patrac, možná by to bylo lepší než nic nenajit..

nejlepší by bylo najít někde závadu na kabelu. Tzn že to maže dobře
to by muselo byt na dvou, kdyz mu to ukazuje i nizkej tlak

Napsal: stř úno 03, 2010 11:20
od Patrac
Maysner píše:Patrac píše:Little Red Riding Hood píše:Patrac, možná by to bylo lepší než nic nenajit..

nejlepší by bylo najít někde závadu na kabelu. Tzn že to maže dobře
to by muselo byt na dvou, kdyz mu to ukazuje i nizkej tlak

Vadné čidlo?
