Stránka 2 z 2

Napsal: čtv led 05, 2006 16:17
od Little Red Riding Hood
dobrej nápad luďo.. :wink: akorát u toho už asi nešlapat co??.. nemuselo by to dopadnout dobře.. nebo ne??.. a co když je zavzdušněnej hlavní brzdovej válec.. :wink:

Napsal: stř dub 12, 2006 05:40
od Pája
Já sem měnil kapalinu minulej tejden a žádnej takovejdle bazmek sem k tomu nepotřeboval. Jen sem si odvzdušňováky povolil jenom trochu. Pedálem kapalinu protlačíš, ale už nemá sílu se natáhnout zpět. Nebo to byl špatnej postup?

Napsal: pát říj 20, 2006 20:46
od Nemo
Dělávám to přesně stejně. Funguje to.
Ale když je vzduch až někde u HBV, tak je mnohem účinější otevřít to naplno.
To tlakovací víčko je asi vážně prima nápad.
Jen asi použiju místo pumpičky přeba nafukovací balónek, nebo tak něco. Větší zásoba vzduchu a nízký tlak pod kontrolou. :wink:

Napsal: pon říj 23, 2006 11:04
od Marek
V běžných autoservisech se kapalina vyměňuje naprosto shodným způsobem, který je tu demonstrován, jen je to "vymakanější", ovšem i dražší - málokdy se s odvzdušňováním či výměnou kapaliny mohou babrat dva mechanici.

Základem celé věci v kategorii PROFI je tlaková nádoba v půli vodorovně rozdělena na dvě komory membránou. Nad membránu se nalije nová kapalina (cca 5 - 10 lirtů - podle velikosti nádoby) a po uzavření se prostor pod membránou natlakuje tlakem kompresoru (cca 8 - 10 Bar). Z horní nádoby je vyvedena tlaková hadice s redukčním ventilem pro úpravu výstupního tlaku kapaliny do systému brzd (pro běžné vozy se nastavuje 1 - 1,5 Bar). Na konci hadice je rychlospojka a adaptér s kovovými víčky o několika průměrech (zvolíte dle průměru závitu na vaší nádobce). Velký tlak pod membránou tlačí membránu do prostoru kapaliny v nádobě a kapalinu tak vytlačuje do hadice, kudy po redukci tlaku proudí do nádržky brzdového systému vozidla.

Pánové, s tím se pracuje !!!!!