Stránka 2 z 3
Napsal: čtv říj 13, 2005 15:22
od Dusan
Som zvedavy čo v tom motore najdeš ....
No neštastie nechodi po horach.
Napsal: čtv říj 13, 2005 18:00
od Majo
tiez mi ako prva mozna pricina napadla nadmerna zmena casovania. Pretoze to bola jedina vec, ktora Ti mohla pri takom malom znizeni hlavy sposobit taky narast tlakov vo valcoch. Ale to by mohlo znamenat, ze mas "len" polamane kruzky a poskodenu klukovku, teda by to mohol riesit vybrus klukovky a vymena kruzkov, mozno aj bez vybrusu valcov. No ktovie, tazko spekulovat predtym nez to rozoberies

Napsal: úte říj 18, 2005 20:25
od Marek
Tobě přijde snížení hlavy o 2,15 mm jako malé???

To je snížení jako prase!!!
Navíc kompresní tlaky, které mám (resp. které jsem měl) na motoru, jsem tam měl i před změnou časování, a dokonce i po změně na původní časování. Nic z toho nemělo na kompresní tlaky vliv.
Napsal: úte říj 18, 2005 20:50
od Majo
Ty si mal, teda resp. mas znizenu hlavu o 2,15mm
No tak to nie, to mi nepripada male znizenie

Ja som neviem kde zobral, ze si to mal znizene o 1,3mm- preto mi tie tlaky nechceli ist do hlavy

Napsal: čtv pro 29, 2005 14:56
od Marek
Pánové. Motor po rozborce. A hle co jsem nalezl:
Dva tlakové pístní kroužky prasklé!!! Na všech tlakových pístních kroužcích špony jak kdyby to jelo nasucho - to je ale absolutně vyloučené, tedy vinu dávám jednoznačně špatné kvalitě materiálu kroužků. Stěrací kroužky neměly stěrací břity, byly hladké a mezera mezi konci kroužků byla daleko přes 1,5 mm (původně necelé čtyři desetinky). Takže diagnoza zní - pístní kroužky, polské!!! Měly najeto necelých 15.000 km po GO.
Koupil jsem kroužky GOETZE. Jejich cena je sice nikoli 350 Kč, ale 900 Kč, nicméně nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci. S těmito kroužky mám vynikající zkušenosti i u motorů jiných značek, motor doslova přežijí.
Tak mi držte palce, sborka bude pravděpodobně až se trochu oteplí a současně půjde i jiná hlava.
Napsal: pát pro 30, 2005 21:55
od Majo
viete co je to maximalne stastie v nestasti? Ked som Jaanovi robil motor 80,0mm, tak som opacne zalozil stieraci kruzok a pri jeho vyberani sa mi zlomil. Tak som kupil kruzky Perfect Circle(fr) a vymenil ich za tie. Uff. Porazilo by ma, keby tam da tie polske a dobehne s tym znovu

Napsal: pon led 02, 2006 08:54
od Marek
Napsal: pon led 02, 2006 19:09
od Hurikán
Marek píše:Koupil jsem kroužky GOETZE. Jejich cena je sice nikoli 350 Kč, ale 900 Kč, nicméně nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci. S těmito kroužky mám vynikající zkušenosti i u motorů jiných značek, motor doslova přežijí.
Z těchto důvodů jsem i já osadil Goetze. Jsem zvědav jak se to bude chovat a jaké tlaky mi naměříš, pokud se GO povedla a auto do Bechyně dorazí. Zatím jsem ve fázi postupného zajíždění. Současné počasí na to sice není vhodné, leč vozidlo již nutně potřebuji zařadit do běžného provozu. K dnešnímu dni mám po složení motoru najeto 360 km.
Ještě malý dotaz na Marka: všiml jsem si, že 2. a 3. kroužek v sadě co jsem koupil nebyl chromovaný (pracovní hrana). Ruské co jsem v jednom obchodě rozbalil, byly chromované všechny. ?!? Na polské jsem se (radši) nedíval. Nevím tedy co si o tom myslet.[/quote]
Napsal: pon led 02, 2006 20:22
od Majo
polske(aspon tie moje) neboli chromovane vobec. Co som daval ja -Perfect circle - boli z nerezu...
len mi nejde do hlavy, ze by piestne kruzky mohli byt chromovane

kazdy chrom zhori aj pri nizsej teplote nez je vo valcoch, nie???
Napsal: úte led 03, 2006 10:03
od dusin
Hele,taky se chystám kroužkovat v podstatě novej motor s vrtáním 82.Co k tomu za kroužky?Koupit normálně sadu písty+kroužky?Nebo lepší písty zvlášť (a jaký) a k tomu kroužky(a jaký).Dík za info
Napsal: úte led 03, 2006 16:15
od Majo
no radsej by som kupil kruzky extra. Pozeram, ze tu na fore, su najoblupenejsie Gotze, no su aj ine dobre firmy. V Lada predajni by Ti kludne mohli predat polske ani o tom nemusis vediet...
Napsal: stř led 04, 2006 06:09
od Hnojar
Majo píše:polske(aspon tie moje) neboli chromovane vobec. Co som daval ja -Perfect circle - boli z nerezu...
len mi nejde do hlavy, ze by piestne kruzky mohli byt chromovane

kazdy chrom zhori aj pri nizsej teplote nez je vo valcoch, nie???
nikoliv existují válce s vnitřními stěnami tvrdě chromovanými......ovšem na motorech pro modeláře, které neamjí kroužky......

teploty tam však jsou a otáčky úplně jinde........
Napsal: sob led 14, 2006 00:31
od Števo
Pani a dami(ak tu su

)

.
Oznamujem smutnu spravu.Moj poctivo sluziaci motor sa vzdava. Tudizto raz som zbadal , ze mi nieco klepe v motore, ja reku su to ventiliky, tak som sa pustil do nastelovania(len bokom 4ka mala volu 0,25 a 7ka 0,00 a vacka po vymene asi tak 2000km) pekne som nastavil a dufal, ze to nebude na co myslim. Moje tusenie sa potvrdilo. Mam uuuuplne v prdeli kluku. Az tak , ze uz nemam benzinak , ale diesel. Tak teraz zhanam docastne srdce do mojho maznaka , stym , ze naspak uz pojdem motor po GO plus upravy.
Tak teraz doma placem a neni so mnou reci. Uz ani priatelka ma nedokazala ukludnit
Len nie dlho , lebo ja to tak NENECHAM

Napsal: sob led 14, 2006 09:59
od Majo
hmmm. Tak kolko nakoniec, Stevo? 350tkm? Ved sme s tym aj trochu pocitali pri GO hlavy, ne? No uprimnu sustrast a hlavu hore.
Rozhodim siete a nieco vymysliime, co tam zatial narveme, kym urobis VFTS engine
Zatial by som vedel o 21011 s 80tkm na konte...
Napsal: sob led 14, 2006 14:02
od Števo
Majo píše:Rozhodim siete a nieco vymysliime, co tam zatial narveme, kym urobis VFTS engine
Zatial by som vedel o 21011 s 80tkm na konte...
No teraz berem vsetko, lebo som sa rozhodol , ze do dvoch mesiacov tam musi byt nove engine. Aj, ked nie VFTS , lebo kupu 60koveho systemu musim odlozit. Ale zato naspak uz isto nepojde SERIA
