Stránka 2 z 3

Napsal: pon lis 02, 2009 18:49
od Hurikán
Ještě by mě zajímalo, jak's utěsnil ty spoje. Na fotce je vidět jen nabodování. To jsi potom ještě kompletně obvařoval, nebo jak's to udělal?

Napsal: pon lis 02, 2009 18:52
od Saša
Ondra 07 píše:Ano tohle je pekne palivove cerpadlo, presne takove by se mi libilo v kufru vedle nadrze...
Pokud auto je i k běžnému ježdění ,tak se ti asi nebude líbit jeho zvuk (není z nejtišších) .

Napsal: pon lis 02, 2009 21:12
od Little Red Riding Hood
Hurikán, zacinoval.. ale kdybych věděl, jaka to bude kok*tská práce, tak sem to zači zavařil cele..

Napsal: pon lis 02, 2009 23:06
od Hurikán
Hmm, to věřím. Mohl to být solidní opruz. :roll:

Napsal: pon lis 02, 2009 23:48
od Little Red Riding Hood
Hurikán, hlavně to drželo všude možně jen ne v tom spoji, už mi z toho šla hlava kolem, bo sem si s tim snažil dát pečlivou práci.. no hlavně že už to je... :)

Napsal: úte lis 03, 2009 17:23
od Marťas
Cory píše:pokial je prazdna tak nie :D
Kdo by svářel prázdnou? :D

Napsal: úte lis 10, 2009 14:25
od Saša
Něco pro ty kteří mají nebo uvažují o instalaci el. čerpadla ke karburátoru . http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=12362

Napsal: pon lis 23, 2009 18:31
od zigul01
tak mám doma čerpadlo s íčka jak ho mam zapojit ? diky za odpovedi :mrgreen:

Napsal: pon lis 23, 2009 18:40
od Little Red Riding Hood
já to mam takhle..

Napsal: pon lis 23, 2009 18:44
od zigul01
no :D moc se v tom nevyznám teda ,ale dík no :mrgreen:

Napsal: pon lis 23, 2009 18:54
od Saša
Schéma jsem pochopil ale uniká mi funkce toho relé ovládané tlakem oleje . Tedy vím jak funguje ... ale proč tam je ?

Napsal: pon lis 23, 2009 18:57
od Jelen
Řekl bych, že je to takovej "fuel shut off valve", když motor přestane mazat, tak čerpadlo přestane dávat palivo.

Napsal: pon lis 23, 2009 19:07
od Saša
Na to jsem myslel , Ale dával sem větší "chytrost" tomu časovacímu . Tím pádem pouze načerpá benzín a poté již nic nedělá až do příštího startu . Tím pádem je vše jasné .

Napsal: pon lis 23, 2009 20:59
od MartasBrno
Little Red Riding Hood,
Ten obrázek je geniální :lol: Takový umělecký dílko, vypadá to jako stetoskop :D .
Nevím jaký máš eltech. vzdělání, ale miluju takovýhle malůvky, který jsou tak originální a přitom tak esteticky povedený.
K funkci - nezasloužilo by si relé od kontroly mazání zpožděný odpad? Nerad bych aby to vypadlo před přejezdem při probliknutí kontrolky a já na něm zůstal... (jen nápad, netřeba brát vážně...)

Napsal: pon lis 23, 2009 21:43
od Little Red Riding Hood
MartasBrno, he he tvuj přízpěvek mě pekně pobavil... :) nevim jak se malujou schéma, nejsem eletrikář, takže jsem to tak nějak čmrkl od ruky, ještě ktomu na garaří, když sem vymejšlel jak to udělat...

Jelen, ano ty jsi to trefil..

no vysvětlím funkci, když pustim zapalování, tak čerpadlo cca 5 sekund čerpá, děje se to že se na ukostřenou civku relátka přijde plus ze spínačky a to následně sepne kontakt relé a beží čerpadlo, po 5s se rele rozepne a nic se neděje dukut nenastartuju motor..

druhá větev funguje tak že že je pernamentně seplá když je zaplej klíček a vypne se když je ukostřene čidlo mazaní, což zaroveň slouží jako takove bezpečnostní vypnutí, v případě kolize...

probliknutí kontrolky nemá na činost vliv, proto má karburátor přece plovákovou komoru..