Stránka 2 z 3

Napsal: pát říj 07, 2005 20:43
od čmelák
aj tak si myslim ze budes potrebovat novu spojku

Napsal: ned říj 09, 2005 08:18
od Jimmy
Měl jsem stejný problém. Také jsem si přetěsnil oba spojkové válce ale nepomohlo to. Při druhé rozborce hlavního spojkového válce jsem zjistil, že na vnitřní broušené ploše je drobná prohlubeň. Tak jsem koupil a namontoval nový hlavní spojklový válec a je po problému. Jimmy

Napsal: ned říj 09, 2005 08:51
od Ondra 07
Vracet pedal nohou..to byly casy.Taky jsem mel ten problem u 04 postupne se to stupnovalo az zabirala jenom u podlahy a musel jsem ji jeste natlakovat... A jednou prestela jit uplne a zrovna to vyslo na leden uprostred hor...Nesla ani zaradit zadny rychlost.Abych to neprotahoval,tak to byla jedna z nejpodivnejsich oprav vubec...Dolil jsem brzdovku dvkrat proslapl a byla tvrda jak zamlada...Zadny odvzdusneni nic...od te doby verim ze je neco mezi nebem a Ladou. :shock: :shock: :shock:

Napsal: ned říj 09, 2005 19:47
od hornak.active.sound
mne to dela kazdou zimu jak padnou teploty pod nulu,dycky vymnenim vsechny gumicky ajeto zas na rok,vse bylo venku vevnitr ve valcich zadna rez zadny skrabamce.Asi ty gumicky uz nejsou z tak good matrose.

Napsal: pon říj 10, 2005 14:37
od gogo
to iste aj u mna, naivne som si myslel, ze vymena gumiciek to vyriesi. Nestalo sa, najskor som vymenil maly-pracovny valcek, nacas klud, no len do zimy. Nova kapalina, myslel som, ze to mam pretesnene. Az vymena hlavneho valca to istila a funguje dodnes. Aj ja som si pomahal pridanim pruziny, no to pomoze len pedalu, nie vrateniu spojky.

Cim nad tym viac rozmyslam dospievam k nazoru, ze tieto opotrebenia valcov (spojka a brzda) su do istej miery sposobene tym, ze mame pedale umiestnene dost na tesno pri sebe, a kto ma dlhsie a vacsie nohy, prip.topanky, tak na to musi slapat trochu "zboku" cim dochadza k spominanym volam. Samozrejme aj nekvalitne a nepresne "nove" diely z rumunska polska bulharska a pod. sa podpisu pod toto.

G.

Napsal: stř úno 28, 2007 18:04
od Dany_Five
mne to robi tiez, isiel som odvzdusnit spojku a spadla, nechcelo ju vobec odvzdusnit, rozobral som hlavny spojkovy valec, aj to vnutro a vsetko som to prefukol kompreosrom a precistil, spojka teraz zabera uplne dole a nevracia sa pedal :roll:

Napsal: stř úno 28, 2007 19:12
od JmJ
Dany_Five píše:mne to robi tiez, isiel som odvzdusnit spojku a spadla, nechcelo ju vobec odvzdusnit, rozobral som hlavny spojkovy valec, aj to vnutro a vsetko som to prefukol kompreosrom a precistil, spojka teraz zabera uplne dole a nevracia sa pedal :roll:
po pretesneni stareho valce, ktery po kontrole clovekem s velkou praxi vypadal ok, mi to za tepleho pocasi delalo taky. proste valec paa paa laa laa tuli tuli. novy valec a zatim uz 10 mesicu funguje :-)

Napsal: stř úno 28, 2007 22:06
od Dany_Five
ved hej toto bolo nudzove riesenie, novy valec urcite zakupim

Napsal: stř úno 28, 2007 22:52
od Miky
Ak sa možem spitat stoji ta robota za to aby ste menily len gumičky v tom HSV? Ved novy valec stoji asi 160sk. Mne toto robilo tiež presne vymenil som ho a pokoj svaty.

Napsal: stř úno 28, 2007 23:22
od Cory
neviem kolko stoji robota,ale ja som kupil nove gumicky na HSV za 88 Sk.takze s tou robotou ta to bude stat minimalne rovnako,alebo viac.Takze radsej novy HSV. (Samozrejme ak nestoji xy rokov v sklade.)

Napsal: čtv bře 01, 2007 07:14
od gogo
Cory píše:(Samozrejme ak nestoji xy rokov v sklade.)
...a toto sa da ako zistit? len nehovorte ze na krabici je datum vyroby a spotreby, to sa potom zasmejem :mrgreen:

Napsal: čtv bře 01, 2007 09:31
od Drobek81
jak to tak ctu tak zjistuju ze mam stejny problem...dvakrat sem vymenil gumicky, pokazde v jinem valci a dnes zas pozoruju ze musim rychle slapnout na pedal, jinak nezabere...uz mne to prestava bavit, este pred par lety stacilo vymenit gumicky a bylo vyhrano...po prvni vymene gumicek to zaclo delat tak po 2-3tydnech, tak sem to znova rozdelal a dal druhej valec s vymenenyma(bohuzel) gumickama...po rozdelani toho death jsem byl v soku bo tak opotrebovanou prvni gumicku sem este nevidel...a to za max3tydny, tzn. cca1500km :?

tagze jdu do novyho valce, tohle nema smysl...k otazce zda se to vyplati, tak to neni o penezich ale o zavislosti... 8)

Napsal: čtv bře 01, 2007 10:08
od M150
Miky píše:Ak sa možem spitat stoji ta robota za to aby ste menily len gumičky v tom HSV? Ved novy valec stoji asi 160sk. Mne toto robilo tiež presne vymenil som ho a pokoj svaty.
ja som si toto povedal pri brzdovom valci. tam bol ten cenovy rozdiel gumicky / valec o dost vacsi - po 4 mesiacoch sa novy valec rozpadol a pretesnoval som stary :roll:

Napsal: čtv bře 01, 2007 12:59
od Myso
sa to ze neni novy valec ako novy valec... a mozno je predsa len lepsi ten stary co lezal xy rokov niekde v sklade... a mozno je este lepsie vybrat to z nejakeho vraku kde spojka fachala bez problemu...

mne zacala robit dovne veci, po pregumickovani to vydrzalo asi 500km, potom prisla vymena valca, mam tam nejaky zasrany FENOX, ktory sice funguje ale ma par neduhov... v hornej uvrati (pedala) sa prilepi, takze ked zoslapavam spojku musim ju "odlepit" je tvrda a rupne, potom uz ide pekne, sprevadzana za hrozneho "pruzinoveho" zvuku (kvíííííík)

Napsal: čtv bře 01, 2007 14:26
od Drobek81
Myso píše:sprevadzana za hrozneho "pruzinoveho" zvuku (kvíííííík)
to od nekud znam :lol:

jinak souhlasim ze ne vzdy je novy dobry, je to fakt loterie...