Stránka 2 z 7

Napsal: stř zář 30, 2009 08:12
od Marek
U časování otevřeného o téměř 20% oproti serii je nutné zvednout kompresní poměr skutečně až někam k deseti ku jedné.

Napsal: stř zář 30, 2009 10:43
od Martin-MTX
hele jen tak mimochodem, nema se u vostry vacky nááhodou snizovat domecek vacky?

Napsal: stř zář 30, 2009 10:46
od Tommel
U 272ky neni potřeba

Napsal: stř zář 30, 2009 12:39
od Croft
Dobre zeptam se jeste takhle - kdo vsechno tady jezdi s ostrou vackou a jak vam to slape?
Co vsechno na tom motoru mate udelane - zapalovani hlava atd ...?

Napsal: ned lis 08, 2009 17:31
od Pája
Nějak to tu chcíplo a žádnej pokrok nepopisuješ, tak vačku tam mám třeba já. 274 stupňů, udělaný je na tom motoru prakticky všechno a volnoběh to drží jakej si zamanu. Na dvojitejch dellortách, s odlehčenou klikou i setrvákem a kompresí počítanou na 10:1? a tlakama 16 atm.

Napsal: pát lis 13, 2009 13:50
od Lada Rider
Croft, jazdil som taktiez na 270 stupnovej vackovici od Cmelaka a absolutne s tym nebol ziadny problem. Motor som mal 2106 1600 v povodnom stave asi 70tkm. Hlavu som znizil o 2mm, co dalo kompresny pomer 9.6:1. Pri tej prilezitosti som spravil GO hlavy, tj. nove ventily Master-Sport, voditka, gufera, sedla mi tatko zafrezoval presne podla knizky, aj s nabehmi. Tesnenie som dal obycajne na vrtanie 79mm za 100sk. Po poskladani som nastavil klasicky vole 0.15mm. Bol tam ladeny vyfuk 50mm a bezkontaktne zapalovanie. Po nastaveni to jazdilo uplne bez problemov v celom rozsahu otacok, akurat to chcelo vyssi volnobeh nieco nad 1000. Na ozone som s tym dokazal spravit priemernu spotrebu 7.3L mimo mesto. Takze bud mas defektnu vacku, inak su tie vackovice 100%.

Napsal: pát lis 20, 2009 18:01
od Croft
Diky za odpovedi. No pokracovat se bude na jare - udela se asi i ta hlava. Pak dam urcite vedet.

Napsal: pon kvě 31, 2010 13:12
od Croft
Zdravím, takže hlava byla venku - šla dolů o 1,5 mm, nasadilo se štelovatelné vačkové kolo, ostrá vačka(272), a taky se to osadilo 4*karburatorama mikuni - přesnej název nevim. Motor jde daleko lépe než při prvním pokusu, ale stále to není ono. Pořád to jako by prská do výfuku. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví jak teď postupovat - jak správně nastavit to časování? Dík

Napsal: pon kvě 31, 2010 13:32
od cackler
to vypadá hodně zajímavě, můžeš hodit nějaký fotky?

Napsal: pon kvě 31, 2010 13:48
od Croft
Fotky zatím nemám - auto je v dílně, jak to bude odladěný tak to určitě nafotím. Ještě dodám, že karburátory jsou seřízený a zapalování je imsoft cdi - a to je taky nastavený správně - takže problém bude teď asi doladit časování.

Napsal: úte čer 01, 2010 10:21
od Little Red Riding Hood
Croft, hmm mikuni, pekně.. 8) vačku oproti klice jsi jak nastavil??..

Napsal: úte čer 01, 2010 10:38
od Croft
Vacka sla o zub dopredu - tak aby sedely znacky na kole a domku. Dneska jsem si to cely namaloval a vyslo me z toho, ze bych mel vacku pootocit dozadu - pokud je spravny predpoklad, ze nam to strili do vyfuku. Jo a taky na tom vcera mechanik meril tlaky a melo to prej jenom 6atm.

Napsal: úte čer 01, 2010 10:41
od Little Red Riding Hood
to mu nějak nerozumim, takže je to ted přesně, nebo je to o zub dopředu??. protože to už je celkem hodně..

Napsal: úte čer 01, 2010 10:44
od Croft
Jo sorac blbe jsem to napsal - ted to stoji presne tak jako s puvodni vackou - na znackach.

Napsal: stř čer 30, 2010 16:37
od Croft
Tak dneska jsem byl na brzdě a na ruznych pristrojich, takze uz to tika jak hodinky, ale bude se to muset jeste kapku poladit - ma to vysoky CO a moc kysliku a taky porad presne nevime proc to ma tlaky jenom 11 - pravdepodobne to jde pres krouzky - protoze kdyz se sunda olejovy víčko tak je to jak lokomotiva. Jo a ten motor jel tak strasne nepravidelne protoze mel chudou smes. Taky asi budem jeste laborovat s tou vackou.
Tady je pár fotek:
http://img695.imageshack.us/i/img0608od.jpg/
http://img714.imageshack.us/i/img0609dp.jpg/
http://img16.imageshack.us/i/img0610dx.jpg/
http://img84.imageshack.us/i/img0611e.jpg/
http://img257.imageshack.us/i/img0612s.jpg/