Napsal: pát zář 18, 2009 17:05
Nebude to jen nějaká pojistka?
I když to co jsi vypsal jsou min. 3.

Patrně podložky v podélných ramenech, seřizuje se tím geometrie - záklon._MeDi píše:Prý vyndali nebo přehodili nějaké podložky v ramenech.
a) A proč neprovedeno? To to nejde, nebo se na to vysrali?_MeDi píše:-seřízení předních světel
- neprovedeno vůbec. Světla svítí do země. Nevíme co s tím.
Pokud jde o zadní mlhovky, ozve se při zapnutí/vypnutí cvaknutí z prostoru jakoby pod/za rádiem? To relátko se občas může přilípnout a nespíná nebo nevypíná:_MeDi píše:-oprava nefunkčních mlhových světel
- neprovedeno. po dojezdu stále nefunkční
No může to bejt těma svíčkama, vůlema, nebo teoreticky i tím olejem (hlučnost, ale to že to netáhne, těžko). Zkontrolovat vzdálenost elektrod a typ svíček, překontrolovat si vůli ventilů, jinak těžko radit._MeDi píše:motor přehnaně hlučný
Nikdy bych nevěřil, že jde tyhle dvě slova říct v jedný větě, na druhou stranu na mě se sice dycky tvářil jako když kocour sere do řezanky, ale vždycky udělal všechno co jsem chtěl a dokonce to potom i fungovalo..._MeDi píše:a p. Burian byl sebepříjemnější.
žádný takový, reklamovat, reklamovat, reklamovat, blbá je ta vzdálenost, ale ta je pro něj v obou případech stejně blbá a zase to s tou Sadskou všichni nepřehánějte, jak to pořád vychvalujete do nebes, tak aby pak někdo nebyl zklamanejFOMA píše:PS.osobně to vidím na Sadskou
V podstatě jsem přesvědčen o tom, že něco takovýho není možný a v případě, že by se tak stalo, potom právě v ten okamžik, kdy by "stav" dosáhl 100%, současně by pravděpodobnost výskytu poruchy/závady vzrostla na hodnotu 1, v alternativním případě kdy by se porucha nevyskytla, došlo by ke zhroucení vesmíru._MeDi píše:...že Laděnka nebude nikdy 100% v pořádku.
No to je ale účel, avtomatičny blok ovládání ventilace, dělá to i v krajních polohách modej a červenej puntík?radek mb píše:Nechával jsem si tam měnit ten blok ovládání topení,protože mi neustále topilo.Teď je to lepší,nicméně to funguje jen někdy,takže auto si topí,jak chce nebo spíš i když nemá.Ten ksindl stál skoro 2500korun.
No a dokud nebudeš mít v autě minimálně 16 ventilů, nebudeš plnohodnotným členem nový řadyradek mb píše:Dokud v autě nebudu mít motor minimálně 1700ccm ,nebudu se cítit jako plnohodnotný člen Ladaklubu.
No,když si nastavim jen 20 stupňů a nohy mam jak v sauně,tak se mi to to nezdá dobrý.Řeším to tak,že párkrát prokroutím to kolečko od studena do horka a pak to nastavim třeba na tu dvacítku.Většinou to funguje.Ovšem je zajímavé,že to horko sálá pouze od středového tunelu,když bych chtěl "odvádět" horký vzduch na sklo,tak na fouká normálně studený.zelvotron píše:dělá to i v krajních polohách modej a červenej puntík?