Tak chyba nalezena, měl jsem v autě namontovaný přístrojový štít z karburátorové verze. Tudíž otáčkoměr byl ok, ale s íčkem samozřejmě nefungoval. Sehnal jsem celý íčkový štít a protože ten můj má ale hezčí kontrolky, použil jsem jen otáčkoměr + ten odpor. Stále to nefungovalo, takže jsem v zoufalství zkoušel ledaco, pomohlo až připojit otáčkoměr natvrdo bez odporu. Uniká mi teda smysl toho odporu na íčku, ale všechno bez něj už dva měsíce normálně funguje Pro ilustraci rozdíl střev, ten vpravo je íčkový.MartasBrno píše:Jsem zvědavý, kde má dvk chybku...
Otackomer 21044i
Moderátor: Moderátoři
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Ahá, už je mi to jasné, dík. Měl jsem v tom konektoru zpod palubky přehozený ten pin na otáčkoměr, takže jsem nevěděl kam vlastně původně přijde.Maysner píše:Odpor u icka je pro pripojeni techto budiku na karburator
Ickovy budiky maji na otackomer dva piny. Jeden primo, druhej pres odpor
No hlavně že už mi to funguje, teď je tam íčkový otáčkoměr napojený napřímo. O té přestavbě jsem Marťasi právě četl a chtěl se do ní pustit, ale zhořel jsem na tom, že jsem zaboha nemohl stáhnout z osky rafičku abych to mohl rozebrat. Úplně rozbít jsem to nechtěl, tak jsem to nakonec vzdal a sehnal origo budík.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Na Nive mam ickovy otackomer, icko letelo na smetisko dejin (niesom autor upravy). Z otackomeru mi ostal vstup, reaguje na ukostrovanie, logicky ma napadlo pripojit na kontakt prerusovaca (v serii odpor a za nim nejaka ochranna dioda), no ukazuje 2nasobne otacky, co je vlastne logicke. Ale nenapada ma, ako tu frekvenciu rozumne podelit, pac to co je na kontakte po rozpojeni sa neodvazujem popisovat. Preto ma napada uprava otackomeru, budu tam asi nejake kalibracne trimre, neskusal toto niekto? Este by to slo na cidlo HU, ale to som nenasiel
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1517
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě ? Teď vážně - stačí změnit časovou konstantu RC v monostabilu. Ve schematu na předešlé stránce se to týká C= M33 - snížit na polovinu,(nejlépe dva stejné M33 do serie) doladit trimrem a je to.astero píše:Ale ano, trochu sa v tom vrtam
Chcel som to riesit jednoducho, to by bol ten delic dvoma, zapojeny mezi indu a otmer..
Az to kuchnem tak sem popisem upravu.
Mrkni na : http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#220565
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Anebo zkonfrontuj tvoje zapojení s tímto http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#241163 zapojením, případně se zapojením co dal Petr HC a vyrob tam kompromis, nebo původní karburátorovou verzi vstupního obvodu. Je to pár součástek za pár korun.
Jo a jak píšeš o té sodomě a gomoře, tak to chápu. To co leze tím drátem od indukčky pod palubku kulturního povozu nepatří. Pak by bylo řešení Oddělit ten vstupní obvod, nacpat ho k té indukčce a do otáčkoměru táhnout už odfiltrovaný průběh. Akorát se do něj nesmí po cestě nic chlupatého nabalit
Jo a jak píšeš o té sodomě a gomoře, tak to chápu. To co leze tím drátem od indukčky pod palubku kulturního povozu nepatří. Pak by bylo řešení Oddělit ten vstupní obvod, nacpat ho k té indukčce a do otáčkoměru táhnout už odfiltrovaný průběh. Akorát se do něj nesmí po cestě nic chlupatého nabalit
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otackomer 21044i
mám taky problém s otáčkoměrem u mé 21044. Nefunguje, zkoušeli jsme i jiný otáčkoměr. Chyba by neměla bejt přímo v otáčkoměru, podle všeho do toho asi nejdou impulzy. Odkud jdou? od řidicí jednotky? jestli jo, může někdo poskytnout schéma řj?
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10589
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otackomer 21044i
Jiný otáčkoměr - pokud není pro íčko - nebude fungovat.
Momentálně Ti však nedokážu odpovědět, odkud bere impuls. Pokud najdu chvíli času - zjistím Ti to. L.
Momentálně Ti však nedokážu odpovědět, odkud bere impuls. Pokud najdu chvíli času - zjistím Ti to. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otackomer 21044i
Takže otáčkoměr stále nefunguje. Našel jsem různá barevná schémata, je tam i vstřikovací soustava na íčku. Z otáčkoměru vede modrohnědý kabel, přes svorku se mění na bílý a vede k zapalovací jednotce nebo jakej je přesnej název v češtině (schémata jsou v ruštině). No a všechno jsme proměřili, takže kabely nejsou nikde přerušený a vedou až k otáčkoměru. Otáčkoměr je verze íčková, rozebraný vypadal v pořádku, takže se nejspíš v zapalovací jednotce neberou impulzy, který jdou do otáčkoměru. Asi časem začnu schánět novou.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1517
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: