Stránka 2 z 8
Napsal: pát srp 07, 2009 16:36
od tavri
to je složitý a drahý poštovný... amatérská oprava zatím drží. Pro jistotu vozím připravené kabely na startování přes vodiče
Napsal: pát srp 07, 2009 21:13
od plavec
Prej ne, kamarád tam nakupuje různý haraburdí často a poštovný do ČR stojí skoro totéž co po Polsku.Většinou mu to přišlo do tří dnů.
Napsal: ned led 10, 2010 15:25
od Dusan
Akeby si sa dohodol S CORYM so slovenska nech ti neco donesie s UA ?
Mam otazku ako sa da vyradit IMObilizer v lade, pripadne ak sa da na diagnostiku ukaze sa aj polozka s imobilzerom...
Napsal: ned led 10, 2010 16:25
od zelvotron
Napsal: úte bře 02, 2010 20:39
od wojto33
a ked ten cerveny IMOkluc nemam tak co .... cierny prikladam a ziadna reakcia .... neda sa ten imo odstranit radikalnejsie
potrebujem aby auto vrcalo ... kaslem na imo
Napsal: stř bře 03, 2010 11:04
od zelvotron
A návod z předchozí stránky nefunguje? Japato, že nemáš červenej klíč a černej nefunguje, je to auto tvoje?
Napsal: stř bře 03, 2010 22:54
od wojto33
no to je tak ze sa snazime z troch doje.anych aut spravit aspoj jedno co by chodilo
....z toho auta co bolo najlepsie na tom niekto chytry stratil kluce...tak sme prehodili spinacku jednotku imo aj s riadiackou z druheho auta... ale ten imobilizer je akysi hluchy
Napsal: pon bře 08, 2010 20:13
od malir
Dobrý večer Ladováci,nevím kam zařadit problém s centrálem.Zkusím to tady.Na 2110 nezamknu ani neodemknu celé auto.Musím vše zacvakat ručně a pak zamknu z venčí dveře od řidiče.Problém je ale v tom,že ráno příjdu k autu a všechny centrály jsou vyskákané.Měl někdo tento problém,v čem to může být?
Dík za odpověď
Napsal: úte bře 09, 2010 20:07
od zelvotron
Podle mě nějaká chyba v servomotorku dveří řidiče, jako jedinej je totiž ovládací.
Napsal: sob bře 13, 2010 18:58
od malir
Dobrý den,měl jste pravdu.Motorek jsem dnes vytáhnul ze dveří a zjistil jsem,že když ho zmáčknu tak je funkční,když ho pustím tak nefunguje.Vyklepl jsem čtyři nýty co spojují plastový obal a zjistil jsem,že ve vnitř je mokrospínač,který ovládá táhlo od zámku.Jeliž je plastový obal motorku trochu rozdutý,tak táhlo nenajíždí na mikrospínač a tím nesepne.Tak jsem motorek zpět snýtoval a v oblasti mikro spínače dobře stahl po obvodu lepící páskou a problém je odstraněn.
Napsal: ned srp 08, 2010 10:40
od jjenik
zajímalo by mě k čemu je ten červený přívěšek na klíče.Dále mám problém ze startováním první problém je spínací skřínka druhý je že mi když už se mi podaří,,správně" otočit tak motor akorát točím ale nechytne
A taky mi tam pípne něco na levé straně jakopod otáčkoměrem, což dříve nedělalo.
zajímalo by mě jak udělat start přes tlačítko a kde ho sehnat a jaký dráty tam napojit
Napsal: ned srp 08, 2010 16:48
od Saša
jjenik píše:zajímalo by mě jak udělat start přes tlačítko a kde ho sehnat a jaký dráty tam napojit
Myslíš nahrazení startovací polohy klíčku tlačítkem ala Praga V3S ? (držíš startuje) , nebo obdobu dnes moderních tlačítek ? To už ovšem chce trochu know how .
Ala V3S je zapojení zcela jednoduché . Ze spínačky odpojíš kabel vedoucí ke startéru (50) a zapojíš ho na jeden kontakt tlačítka a na druhý přivedeš + ze spínačky (15) .
Napsal: ned srp 08, 2010 21:03
od plavec
jjenik píše:zajímalo by mě k čemu je ten červený přívěšek na klíče
ten si neztrať!Je to servisní klíč a podle něj se dá uvest ŘJ do "servisního modu" a přes něj se dá "nainstalovat" nový šedý přívěšek na klíče. Nepletu-li se.
Napsal: pon srp 09, 2010 06:52
od jjenik
díky za pomoc ještě bych měl dotaz kdy odendám tu kritku kde se deaktivuje imobilizér tím přívěškem nadá se to právě tady nějak spojit nebo odpojit ???
Jelikož už dávno mi imobilizér nefunguje jak má už dva roky nepřindavám přívěšek a startuji aš ted co se mi rozbila spínačka se mi zdá že je stím problém
Napsal: pon srp 09, 2010 20:08
od plavec
jjenik píše:už dva roky nepřindavám přívěšek
U stříbrný jsem ani imobilizer neměl a teď u modrý nějakej dobrák vzal tavnou pistolku a přilepil natvrdo šedý přívěšek k imobilizeru , dráty schumlal a omotal izolepou a pohodil kamsi pod radio. Světe div se, funguje to.