Stránka 2 z 2

Napsal: pát čer 26, 2009 15:36
od Little Red Riding Hood
myslím že sem se o tom bavil s vašatorem a povidal mi že pry už z vyroby jsou středy uložení ložisek o malinko výš než střed difiku... to by znamenalo že už z vyroby je tam malinkej A odklon...

ted dataz na vas techniky.. jak to proboha měřite??.. mam doma holou napravu, tak než ji namontuji tak bych to teda proměřil ad se neřekne..

Napsal: pát čer 26, 2009 15:43
od Saša
Připlácni ke konci nápravy dva delší rovné kusy železa (třeba jekl) tak aby roura byla uprostřed a změř vzdálenost konce želez .
Mám tady dvě nová původní (CCCP) ložiska a mají jistou vůli (jako "naše" s označením C - záměrně větší vůle) . Pokud je osa ložisek a difu opravdu trochu mimo pak jsou tyhle C ložiska správně . Pokud tomu tak je tak odchylka od "0" bude pod 1° a nikdo jí okem nepozná .
Pověřujem Tě k detailnímu proskoumání . Ale na funkci to stejně vliv nemá .

Napsal: pát čer 26, 2009 15:50
od Atex
tak proto se vyztuzujou ty napravy na zavodakach ... .

Napsal: pon čer 29, 2009 10:24
od txx
tak vyměnil sem poloosu a zlepšilo se to na -30 minut ale nula to stale není ;-)

Napsal: čtv črc 30, 2009 13:53
od txx
Atex píše:tak proto se vyztuzujou ty napravy na zavodakach ... .
jak se vyztužují zadní napravy :?:

Napsal: čtv črc 30, 2009 15:00
od Roman
Napriklad takto: