Stránka 2 z 4

Napsal: úte čer 16, 2009 21:49
od Křečík Barbuška
Netrvá, ale je to elegantnější.

Napsal: úte čer 16, 2009 21:53
od Jelen
Nevím, jak moc auto potřebuješ. Ale podle mě je dobré mít takový díl schovaný, jako náhradní. Když odejde, prostě vyměníš (dva šrouby, dvě hadičky, 5 minut) a jezdíš vesele dál a až dostaneš chuť, můžeš druhou zrepasovat zas do náhrady. Hlavně dej vědět, jak jsi dopadl po opravě/výměně pumpy.

Napsal: úte čer 16, 2009 21:54
od Veverka
Ještě dvě upřesnící otázky:1.Vadná mebrána zbůsobila netěsnost,kvůli tomu tedy neleze benzin nahoru že jo?

2.na co je třílistá vrtulka na tyči vylézající ze spodní části rozdělovače?Omylem jsem sní hýbal!

Napsal: úte čer 16, 2009 21:57
od Jelen
1) ano, samozřejmě, ale může způsobit i zatékání benzínu do oleje, což olej znehodnotí. Čuchni do oleje, jestli nesmrdí po benzínu.

2) můžeš upřesnit? Nic takového jsem asi nikdy neviděl.

Napsal: úte čer 16, 2009 21:57
od Křečík Barbuška
Veverka píše:... co je třílistá vrtulka na tyči vylézající ze spodní části rozdělovače?
To by mě také zajímalo, vůbec si totiž nic takového nedokáži představit. Jinak jsi si jistý, že je v háji to čerpadlo? Byl proveden test zapumpováním při odpojené výstupní hadici? Nemáš spíše potíž v elmag. ventilu na karburátoru? Máš tam tuším Solex, že?

k

Napsal: úte čer 16, 2009 22:09
od Veverka
Není to jen šroub?

Napsal: stř čer 17, 2009 04:56
od Křečík Barbuška
Je to záslepka mazničky, která je občas dokonce slepá :mrgreen: .

Napsal: stř čer 17, 2009 09:00
od Saša
Jakoby nefunkčnost čerpadla může také spůsobit špatná (zpuchřelá) hadička u nádrže která přisává vzduch .

Napsal: stř čer 17, 2009 10:28
od Jimmi
Mě kdysi nefunkční čerpadlo způsobily ty dvě destičky - zpětné ventilky. Jeden ten mosazný kroužek, co ty destičky drží, byl špatně nalisovaný, takže to drželo jen díky té plastové vložce v čerpadle. Ta se však časem mírně deformovala a tak kroužek začal povolovat. Následně se ta plastová destička začala pod kroužkem trochu mlít až se i mírně obrousila.
Problémy začaly až asi po více než dvaceti letech od sjetí z výrobního pásu. Vždycky v prudké pravotočivé zatáčce (typicky při odbočování) to chcíplo a já nevěděl proč. Až jsem jednou zůstal viset v křižovatce, což mě donutilo na místě rozebrat čerpadlo.
Po výměně destiček a správném zalisování mosazného kroužku problém zmizel.

Jinak membrána se (možná) může poškodit i nesprávným nastavením zdvihu čerpadla - příliš velkým.

Napsal: stř čer 17, 2009 16:37
od Veverka
Koko Loko píše:
Veverka píše:... co je třílistá vrtulka na tyči vylézající ze spodní části rozdělovače?
To by mě také zajímalo, vůbec si totiž nic takového nedokáži představit. Jinak jsi si jistý, že je v háji to čerpadlo? Byl proveden test zapumpováním při odpojené výstupní hadici? Nemáš spíše potíž v elmag. ventilu na karburátoru? Máš tam tuším Solex, že?
Odpojil jsem hadici vedoucí nahoru,zapumpoval a nikde nic neteklo,myslels tento test?Značí teda špatnou membránu?
Jinak je to Solex.
Ta "vrtulka" je vlastně dvoulistá a je to teda maznička :oops: .
Montovat membránu budu až o víkendu ale mám už novou,třívrstvou.
Olej naštěstí nejeví známky kontaminace benzínem.
-------
Sranda je že 2 týdny zpátky jsem potkal podobný problém na motocyklu-půl roku starý!!! karburátor jedno těsnění ztratil :roll: a druhé přeštípnul :( !
Když se palivokohout zapojil do karburace,tak zavzdušnění nedovolilo benzínu natéct.

Napsal: stř čer 17, 2009 18:21
od Jelen
Veverka, závada, že to nefunguje, může být i v těch malých ventilech. Vyměň membránu, pokud jí máš a uvidíš sám. Člověk je chytřejší, když to drží v ruce.

Napsal: stř čer 17, 2009 18:27
od Veverka
Jelen píše:Veverka, závada, že to nefunguje, může být i v těch malých ventilech. Vyměň membránu, pokud jí máš a uvidíš sám. Člověk je chytřejší, když to drží v ruce.
Přesně tak,já se jen často ujištuji než abych udělal nějakou hovadinu.
Ta druhá pumba je samozřejmě dobrý nápad,ale jezdit zrovna tolik nepotřebuju tak ji opravím rovnou celou.
P.S.Já právě mám doma i druhou pumpu,jenže já ty díly z té krabice co jsem dostal i s VAZem ještě vlastně ani moc neochmatával,nevím jestli je vůbec celá.

Napsal: čtv čer 18, 2009 08:20
od Saša
Veverka píše:Odpojil jsem hadici vedoucí nahoru,zapumpoval a nikde nic neteklo,myslels tento test?Značí teda špatnou membránu?
Nemusí . Motor může být ve špatné poloze (vytlačená tyčka) skus jím pootočit a může bejt i porušené přívodní potrubí (hadičky) saje vzduch .

Napsal: čtv čer 18, 2009 08:42
od Jelen
To ale poznáš na odporu páčky, jestli jí vrací jen pružina, co je na páčce, nebo i ta, co je na membráně. Když jde z volna, je špatně postavený motor.

Napsal: čtv čer 18, 2009 08:51
od Saša
Já bych to poznal i když na benzín nejezdím víc než 20 let :wink: