Stránka 2 z 2

Napsal: čtv čer 18, 2009 17:35
od Stanley__001x
Když to hulí za studena, tak jak psal Marek, bych problém neviděl v gufírkách ale v kroužkách, gufero není moc závislé na teplotě, zatímco kroužky :| ...
Zkus změřit tlaky a kouknout na svíčky která z nich je zahnojená, jestli všechny, tak potom nejspíš ty gufera, jestli jenom jedna nebo dvě, spíš kroužky.

Napsal: pát čer 19, 2009 20:43
od D1NOsauR
Tak jsem se dnes, odhodlal k vyměně simeringů a po prokousaní se k nim, (výroby jednoduchého přípravku na mačkání pružin, podložení ventilu šroubovákem atd.,) jsem vyndal cosy černého, tvrdého, drolíciho se k tomu ještě na 2 půlky :) . To byl teprv 1 ventil zítra budu pokračovat. Chci se zeptat ten simering tam má být jen naklepnut, nebo má být pod tou podložkou, co je k té menší pružině? Já ho tam jen naklepl.

Napsal: pát čer 19, 2009 20:45
od Cory
ma byt naklepnuty na voditku :)

Napsal: pát čer 19, 2009 20:46
od Maysner
jen naklepnout. nejlepe pres orisek z goly. ted nevim presne jakej. vyzkousej a kterej bude na ten kovovej krouzek nejlip sedet ten to bude. ale jen jemne at si dosedne. at gufero neznicis :wink:

Napsal: sob čer 20, 2009 09:40
od Dusan
doporucujem utriet tu cast voditka kde sa nasadzuje simering benzinom alebo acetonom aby to bolo bez oleja... a hlavne to tam drzalo :)

Napsal: sob čer 20, 2009 13:49
od D1NOsauR
Dusan píše:doporucujem utriet tu cast voditka kde sa nasadzuje simering benzinom alebo acetonom aby to bolo bez oleja...

Jej na to jsem nějak zapoměl :oops: no snad to nevypadne.

Dneska jsem vyměnil zbytek simeringů 3 stoho byly ještě v celku, ale zbytek byl rozpadlý na padrť. Ventilová vůle se seřizuje mezi vahadlem a vetilem? Nebo mezi vačkou a vahadlem? Protože mezi vahadlem a ventilem je nějak málo místa a normální měrkou se tam nedostanu. Vůle má být myslim 0.15 mm je to tak?

Ještě jednu věc bych potřeboval vědět, dájí se ventily seřídit stylem, že když bude první válec v úvrati a připraven pálit (ventily zavřeny) pak seřídit vůly? Potom pootočit motorem, aby byl 3 válec v úvrati atd? Četl jsem návody a tomu ryska proti nálitku, řemenice v 0% moc nerozumim. Díky

Napsal: sob čer 20, 2009 13:54
od Cory
-ryska na remenici je oproti dlhej ryske na bloku a znacka na vackovom kolese je oproti znacke na vacke (ak nie je, pretoc este raz motorom

-nastav 6. a 8. ventil
-otoc klukou o 180 ° a nastav 4. a 7.
-zasa otoc, nastav 1. a 3.
-zasa otoc, nastav 2. a 5.

(dufam ze som sa nepomylil)

Napsal: sob čer 20, 2009 13:56
od Dusan
Tu to mas detailne popisane..... http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=9146

Tak ako to chces nastavit ty sa to u lady nerobi klepalo by to.... Tak sa drz navodu a davaj pozor :) Ano nastavuje medzi vacku a vahadlom mierko sirokou caa 2cm

Napsal: sob čer 20, 2009 14:05
od D1NOsauR
Cory píše:ryska na remenici je oproti dlhej ryske na bloku a znacka na vackovom kolese je oproti znacke na vacke (ak nie je, pretoc este raz motorom

-nastav 6. a 8. ventil
-otoc klukou o 180 ° a nastav 4. a 7.
-zasa otoc, nastav 1. a 3.
-zasa otoc, nastav 2. a 5.
Dusan píše:Zaslal: Dnes 14:56




Tu to mas detailne popisane..... http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=9146

Tak ako to chces nastavit ty sa to u lady nerobi klepalo by to.... Tak sa drz navodu a davaj pozor Ano nastavuje medzi vacku a vahadlom mierko sirokou caa 2cm
Díky!!! Už tomu rozumim. Běžim štelovat, doufam že se mi to nepotká :)

Napsal: sob čer 20, 2009 15:00
od D1NOsauR
Při kontrole casovani, řemenice na delší čarce jsem zjistil, že vackove kolo neni presne znackou proti nalitku, ale asi 1 cm od něj, ale vsim jsem si ze odpovida rysce co tam kdysi nekdo vyznacil, co ted? kdyz jsem auto kupoval rykali mi za tam ja snad nejaka jina vacka ci co. Muze to byt schvalne kuli tomu? nebo mi jen preskocili zuby kdyz jsem mel sundany vackovy kolo? Diky

Napsal: sob čer 20, 2009 15:02
od Hurikán
Jenom ještě dodám, že měrka 0,15 nemá chodit mezi vahadlem a vačkou zcela volně (lada není škodovka), ale měla by trošku "váznout". Chce to vychytat ten správný suvný odpor. :wink:

Napsal: sob čer 20, 2009 21:24
od D1NOsauR
Hurikán píše:Jenom ještě dodám, že měrka 0,15 nemá chodit mezi vahadlem a vačkou zcela volně (lada není škodovka), ale měla by trošku "váznout". Chce to vychytat ten správný suvný odpor. :wink:
Díky.

Tak už to mam hotový, je to parada, vůbec už to nehulí a líp chytá, akorát mě zarazilo, že nebyly skoro vůbec žádný vůle na ventilech. Když jsem je seřidil, tak tam něco začlo dost hlasitě cvakat skoro jak diesel. Ale hlavně že to jede.

Napsal: sob čer 20, 2009 21:29
od Hurikán
Jakou měrkou si to dělal? Úzkou, nebo širkou? Kolik má motor najeto? Jestlis to dělal širokou měrkou a motor už má něco natočeno, tak se mohlo stát, že vačka a vahadla jsou dokulata a potom při seřízení širokou měrkou je skutečná vůle podstatně větší, než kolik si myslíš. A ještě jedna věc, dotáhnuls pořádně kontramatky?