Stránka 2 z 2

Napsal: stř čer 03, 2009 17:11
od peet2101
pokud jedeš zatáčku pod plynem rychlou jízdou tak se odstředivou silou přenese váha auta na vnější stranu a protože běhoun gumy se snaží udržet stopu tak se ti jakoby žvejkne profil (bok) pneumatiky pod auto...což má za následek sjíždění boku pneumatiky

Napsal: stř čer 03, 2009 18:40
od Puhi
si myslím, že najprv by mal nápravu prehliadnuť a zhodnotiť či je zohnutá a až potom tu riešiť ako došlo k opotrebeniu pneu :roll: tak by som aspoň postupoval ja :roll:

Napsal: stř čer 03, 2009 19:42
od Laďuša
Saša píše:NIC jen se sjedou dřív vnějšky pneu a nebo dostanež dřív smyk , pokud to není úmysl a začátek driftu .
.... .
Ale zase to v tý zatáčce líp vede (když to neni až moc pod plynem) :P

Napsal: stř čer 03, 2009 22:48
od Ivo
Jak už bylo psáno výš. Postavil bych auto na rovnou plochu a obyčejným úhelníkem bych změřil, jestli jsou kola kolmo k cestě, nebo ne. Na ohnutou rouru moc nevěřím. Spíš bych to viděl na optický klam, vadu pneumatik, nebo třeba uchycení nápravy.

Napsal: stř čer 10, 2009 11:47
od spooneer
Tak uz sem sehnal zadni pruziny, sice nejsou novy tak sem je musel nechat otriskat a striknu je gumou, A pak vymena, uvidime jestli to pomuze. Je taky mozny ze to jen opticky klame protoze s uhelnikem to bylo v rovine, a co si pamatuju tak sem tak hodne nalozenej nejel abych nekdy narazil.... Uvidime stejne jsem je chtel vymenit takhle to bylo strasne vysoky... Jo jeste jedna otazka, na co si mam davat pozor kdyz budu menit ty pruziny?? nejaky rady ??? cim spravne zacit a tak... Diky :)

Napsal: stř čer 10, 2009 14:44
od Saša
Pozor jen na brzdovou hadičku ať jí neutrhneš . Jinak stačí povolit tlumiče . Otriskání pružin není dle mne nejšťastnější řešení . Tahle metoda zanechá v kovu "milióny" drobných narušení povrchu z kterých se mohou šířit únavové lomy . je to dost namáhaný díl .

Napsal: stř čer 10, 2009 14:54
od Malda
Ba naopak. Tryskanim se zpevnuje povrch a zanechava na nem priznivy tlakovy pnuti, takze z hlediska unavy vhodna povrchova uprava ...

Napsal: stř čer 10, 2009 16:43
od Jimmi
Pánové neblbněte. Tryskat cokoli, ale ne pružinu. Otryskání zpevní povrch "zapletením" všech čárových poruch materiálu. Vznikne pnutí mezi povrchem a zbytkem. Já bych si to nelajsnul.

Napsal: stř čer 10, 2009 16:45
od VAZoun
nazvat tryskani povrchovou upravou mi prijde usmevne..

Napsal: stř čer 10, 2009 17:00
od Malda
Jimmi píše:Pánové neblbněte. Tryskat cokoli, ale ne pružinu. Otryskání zpevní povrch "zapletením" všech čárových poruch materiálu. Vznikne pnutí mezi povrchem a zbytkem. Já bych si to nelajsnul.
Jo, nerikam, ze na pruziny to je idealni :D
VAZoun píše:nazvat tryskani povrchovou upravou mi prijde usmevne..
Otazka terminologie .... 8)

Napsal: stř čer 10, 2009 19:53
od spooneer
No tak to je v pr... protoze uz sem je tam dal aby mi to otriskli :-( oni byly spinavy a rezavy byly vyndany z auta, a nechtelo se mi to cistit dratenym kartacem..... hups :axe: ...
Jeste jednu otazku nekdo mi rikal ze na pruziny kdyz je chci sundat musim mit nejakej stahovak nebo co??? nikdy sem to nemenil tak nevim.... :shock:

Ale ted mi tata rikal ze to otriskaly piskem, ze by to prej narusit nemelo??? Tata delal v febrice kde delaji pistni krouzky a taky je triskali piskem?? A to se mi zda ze je taky namahany dil??? Nevim jen konstatuji.....

Napsal: stř čer 10, 2009 20:05
od Jelen
U zadních ani nepotřebuješ stahovák. Jak jsi je vyndal, tak je tam dáš. No uvidíš sám, ale nebál bych se toho opískování. Ještě se otryskává drcenejma peckama a to jsou větší kusy, to je kvůli zpevnění povrchu. Tím se tryskaj i písty. Vůbec se toho neboj. Maximálně ti rupne a jediný, co se stane, že auto trochu poklesne (pokud máš o.k. dorazy.

Napsal: pon čer 15, 2009 20:42
od spooneer
Tak pera jsou na aute.. Dneska sem je menil, vse slo v pohode jen na jedny strane zarezl sroub na tlumici a nesel povolit tak sem ho musel uriznout felxou a pak shanet novej sroub, takze mi to zabralo asi tri hodiny :lol: A kdyz sem vyndal ty stary tak sem zjistil ze byli obe dve praskly dole v misce... Takze to co mi tam jednou bouchlo tak to mi musela jedna z nich prasknout. Takze vymena byla docela nutna aniz bych o tom vedel.... Ted uz se mi zdaji kola normalne(je mozny ze je to niz, takze predtim opticky klam :shock: ) Jinak prechod z pruzin z kombika na normal dela neco mezi 5 az 7 cm vysky auta :lol: vubec si ted na to nemuzu zvyknout jak je to nizko :) Jelene dorazy sem zkontroloval a jsou O.K. tak kdyz to rupne tak to ma kam sednout :-)
Vsem dekuji za rady zase jsem se neco naucil 8)