Stránka 2 z 9
Napsal: pon kvě 11, 2009 08:52
od vik2
Aleno25 nevim jak to kdo udelal, ale mas nestandartni pridavnou. Kazdopadne bych si takovou pral.
Moc rad bych ji videl rozebranou, ale jsi ode me priis daleko na to abych te premlouval
Michale,,,,, na 99% je to kec!!! Nivy mely vzdy FullTime.
Majo.... kdyz chces jezdit na zadek,,,, musis met terenni kola
O vikendu jsem jezdil po doupove a 95% cesty jen na zadek. Proste na expedicni jezdeni pohoda.....
Napsal: pon kvě 11, 2009 09:39
od Michael 4x4
vik2 píše:Michale,,,,, na 99% je to kec!!! Nivy mely vzdy FullTime.
tiež si myslím, ani na nete som o tom nenašiel žiadne info....
mimochodom, čo povieš na toto:
http://www.promolada.com/angles/kiteng.htm
Napsal: pon kvě 11, 2009 10:21
od Majo
PROMOLADA - to som riesil ked som kupil nivu.... mal som naivnu predstavu ze tak ako to teraz spravil vik to bude lepsie. Mylit sa je ludske
Kazdopadne som vtedy nenahovoril dost ludi aby sa oplatilo postovne na Slovensko....
Viku: terenni kola? Hmm, vacsinu roka jazdim na A/T pripadne M/S, terenni kola beru jenom kdyz je zle(ale to vtedy ostatni koncia na krajnici u asfaltky)
Napsal: pon kvě 11, 2009 10:26
od vik2
Michale to bude asi ono. 3 polohy. ale z tech fotek neni poznat jak je ta hridel upravena. ale musi byt, aby slo radit jen zadek, musi se vyradit predni pohon a zamknout mezidif.
z fotek to neni poznat....
Majo, vim ne. ale nekeri z nas nemaji tolik penez aby mely 3 sady kol. Navic ja chci byt "vzdy pripraven"
Napsal: pon kvě 11, 2009 10:29
od Majo
Promolada kit je prestavbovy kit na 4x2/4x4 - teda ma len dve polohy....... keby to bolo inak obetujem aj to postovne.
Ja to s tymi kolami beriem opacne - nemam tolko penez aby som jazdil stale na M/T kedze su skoro 2x take drahe ako A/T a deru sa rychlejsie... Jedneho dna mozno dospejem k tomu ze Niva bude len "vikendove vozidlo" a potom to bude ine....
Napsal: pon kvě 11, 2009 10:35
od vik2
tak uz setri na postovne. z fotek je jasne, ze je to 3 polohove. a ze to ma polohu navic, a to 4x2.
"""
LADA-Niva doesn't lose its features in 4x4 working, and in 4x4 with differential block modes; with PROMOLADA KIT 4X2, it wins one more posibility: circulate with only rear wheel drive.
""""
odhad, ta hridel je prerusena.
1. poloha(paka uplne k sobe) - zamkne mezidif a prerusi predek.
2. poloha(pka stred) - zamkne mezidif a spoji predek.
3. poloha(paka uplne od sebe) - odemkne mezidif a spoji predek.
a kolik ze to stoji?????? mozna bych do toho sel
Napsal: pon kvě 11, 2009 10:43
od Majo
ked som to riesil asi pred dvomi rokmi na 4x4club.sk a myslim ze aj tu tak tu strednu polohu tusim nemala
uz som zneistel....
taaakze kto do toho ide?
Napsal: pon kvě 11, 2009 10:51
od vik2
Napsal: pon kvě 11, 2009 10:55
od Michael 4x4
vik2 píše:1. poloha(paka uplne k sobe) - zamkne mezidif a prerusi predek.
2. poloha(pka stred) - zamkne mezidif a spoji predek.
3. poloha(paka uplne od sebe) - odemkne mezidif a spoji predek.
čiže polopatisticky povedané, ak tomu dobre rozumiem ta
1. zadný náhod
2. 4x4
3. predný náhon
(???)
Keby ste to niekto brali, tak sa pridám
Napsal: pon kvě 11, 2009 10:56
od Majo
ja to urcite veznem
ale v podstate je to superselect(selectrack) -
1.4x2-zadok
2.4x4 half time(medzidif)
3.4x4full time(uzavierka)
Napsal: pon kvě 11, 2009 11:00
od vik2
hosi, cetli jste co jsem psal????
zadni pooha - 4x2
stred - 4x4 uzamceno
predek - 4x4 odemceno
Napsal: pon kvě 11, 2009 11:02
od Majo
necetli
to je fuk, kde co je, hlavne je ze je to kchoool
Napsal: pon kvě 11, 2009 11:07
od Michael 4x4
A ako predpokladáte spotrebu a jazdné vlastnosti s touto vychytávkou....spotreba by mohla ísť o niečo dole, aj ked veľa to asi nebude...
Napsal: pon kvě 11, 2009 13:44
od vik2
Napsal: pon kvě 11, 2009 19:39
od alena25
vik2 píše:zadni pooha - 4x2
stred - 4x4 uzamceno
predek - 4x4 odemceno
ja to mam opačne
predná poloha 4x2
stred uzamknuté
zadná poloha 4x4
vik2 píše:mas nestandartni pridavnou
tak som kúpil s nivou, už som aj rozmýšľal , že ju vymním, lebo to málo využívam, po 2 km som v lese a tam už prepínam /zadné hrabú /a nebol som si istý či nie je vadná
ale už som