Stránka 2 z 4
Napsal: čtv bře 26, 2009 11:06
od Italia drift
sakra nejdu mi sem pridat fotky...
ale je to podobne tomu bloku z cromy,len niektore veci su inac.
Napsal: čtv bře 26, 2009 15:38
od peet2101
fotku musíš mít dostatečně zmenšenou nabo ji dej třeba na rajče a sem jenom odkaz
Napsal: čtv bře 26, 2009 16:43
od Saynerm
fotka muze mit maximalni rozliseni 800x600. jinak to bude psat ze soubor je prilis velky, nebo tak nejak
Napsal: čtv bře 26, 2009 17:17
od Jelen
dej fotku na
www.megaupload.vsevjednom.cz a nebo na
www.ukazto.com a hoď sem link. Tam nemusíš nic zmenšovat, ani upravovat.
Napsal: pát bře 27, 2009 12:26
od Italia drift
Napsal: pát bře 27, 2009 13:25
od Saša
Hezkej "kocour" . V nejhorším necháš odlít nebo vyfrézovat mezikus . Má to tak více aut .
Napsal: pát bře 27, 2009 14:26
od Italia drift
vsimol si si to ze termostat je nad prevodovkou?....som to tam napisal ze tam je prevodovka.neviem ci by to do kastle zigula nezasahovalo. a inac ten medzikus by vedel urobit hocijaky sustruznik?
Napsal: pát bře 27, 2009 14:36
od Jelen
Ten termostat by asi zasahoval, jedině tam vyříznout kastli, ale zástavba tohohle motoru bude chtít flexu určitě.
Napsal: pát bře 27, 2009 14:44
od Saša
Italia drift píše:som to tam napisal ze tam je prevodovka.neviem ci by to do kastle zigula
U speciálu je to jedno , Soutěžní Lady s mechanickým vstřikováním měli kus hlavy až v kabině na místě topení . Díru pořídíš zdarma
Mezikus jde vyrobit snadno otiskneš motor a převodovku na tvrdý papír a "půl" je hotovo . Nejtěžší je "chytit" souosost kliky a" mrkve" převodovky . Ono by to stačilo říznout z 2 cm plecu vodou . Svrtat , sešroubovat a basta
Napsal: pát bře 27, 2009 15:08
od Italia drift
No ako to ze treba rezat do kastle,toho som si vedomy
ked su diery zadara tak pohoda
hehe. a este taka otazka,seriova prevodovka a diferak by zniesli silu do 190Nm. a 150Hp ? alebo treba upravit.
Napsal: pát bře 27, 2009 15:10
od Italia drift
a zabudol by som,spojka...seriova spojka zo zigula,by asi nepostacil,ne?....lebo ta z alfy by sa tam asi nedala natrepat...
Napsal: pát bře 27, 2009 20:04
od Little Red Riding Hood
seriová spojka to neudrží... mě už klouže občas i sachs..
jinak difik a poloosy a kardanek a převodovečka nějakej čas určitě vydržej... to spíš nám na tom turbu to bude odcházet jako na běžícím pásu...
no ale jinak koukám že jedině co čouhá z hlavy nad převodovku je ta voda že??. snad by se dala udělat redukce aby jsi nemusel řezat (pokut ti teda na tomhle záleží)... no a s tim napojením na převodovku, prostě asi budeš muset zjistit kompatibilitu mezi fiatama, lančiama a těma alfama, protože jinak většina motorů sćo je ve fiatech se da dát na lada převodku... s tou redukcí nějak nevím.. jak to vyřešit s delkou klacku co ti čouhá z převodovky, když tam dáš redukcí, tak nedošáhne ke klice.. ..
no ale jinak peknej muturek docela by se vyjímal v nějaké pekné 01..
Napsal: sob bře 28, 2009 10:31
od Italia drift
a Jaky ma vykon ta tvoja Turbo Lada? nad tym som tiez rozmyslal ze radse jdat turbo,to by bolo asi menej roboty,ale potom by tam bola mala zivotnost motoru asi.
a zevraj z fiatov motor pasuje na lada prevodovku,ale tak neviem ci ja alfa by pasovala, a stym medzikusom medzi motor a prevodovku: tak to som tiez myslels nato ze co ak to nedociahne te hriadel z prevodovky do az po kluku,ale nevim no...mozno by dociahlo
a k tomu rezaniu... keby som robil taku prestavbu tak mi to je jedno ci tam bude o dieru naviac
heh s flexou som kamos
Napsal: sob bře 28, 2009 16:32
od Štěpán
Tady je něco o FIAT motorech. Koukni se na to, uděláš si aspoň obrázek.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=5211
Napsal: sob bře 28, 2009 18:34
od Italia drift
no pekne veci su tam,ale co som kukal na tie obrazky tak mam iny blok na tej alfe,takze by to nesedelo jak fiat potom...
ale co tam je pisane o 2,0 s dvoma webrami tak to je dost zaujmave.