Stránka 2 z 4

Napsal: čtv bře 26, 2009 11:06
od Italia drift
sakra nejdu mi sem pridat fotky... :-( ale je to podobne tomu bloku z cromy,len niektore veci su inac.

Napsal: čtv bře 26, 2009 15:38
od peet2101
fotku musíš mít dostatečně zmenšenou nabo ji dej třeba na rajče a sem jenom odkaz

Napsal: čtv bře 26, 2009 16:43
od Saynerm
fotka muze mit maximalni rozliseni 800x600. jinak to bude psat ze soubor je prilis velky, nebo tak nejak

Napsal: čtv bře 26, 2009 17:17
od Jelen
dej fotku na www.megaupload.vsevjednom.cz a nebo na www.ukazto.com a hoď sem link. Tam nemusíš nic zmenšovat, ani upravovat.

Napsal: pát bře 27, 2009 12:26
od Italia drift

Napsal: pát bře 27, 2009 13:25
od Saša
Hezkej "kocour" . V nejhorším necháš odlít nebo vyfrézovat mezikus . Má to tak více aut .

Napsal: pát bře 27, 2009 14:26
od Italia drift
vsimol si si to ze termostat je nad prevodovkou?....som to tam napisal ze tam je prevodovka.neviem ci by to do kastle zigula nezasahovalo. a inac ten medzikus by vedel urobit hocijaky sustruznik?

Napsal: pát bře 27, 2009 14:36
od Jelen
Ten termostat by asi zasahoval, jedině tam vyříznout kastli, ale zástavba tohohle motoru bude chtít flexu určitě.

Napsal: pát bře 27, 2009 14:44
od Saša
Italia drift píše:som to tam napisal ze tam je prevodovka.neviem ci by to do kastle zigula
U speciálu je to jedno , Soutěžní Lady s mechanickým vstřikováním měli kus hlavy až v kabině na místě topení . Díru pořídíš zdarma :P
Mezikus jde vyrobit snadno otiskneš motor a převodovku na tvrdý papír a "půl" je hotovo . Nejtěžší je "chytit" souosost kliky a" mrkve" převodovky . Ono by to stačilo říznout z 2 cm plecu vodou . Svrtat , sešroubovat a basta

Napsal: pát bře 27, 2009 15:08
od Italia drift
No ako to ze treba rezat do kastle,toho som si vedomy :-D ked su diery zadara tak pohoda :-D hehe. a este taka otazka,seriova prevodovka a diferak by zniesli silu do 190Nm. a 150Hp ? alebo treba upravit.

Napsal: pát bře 27, 2009 15:10
od Italia drift
a zabudol by som,spojka...seriova spojka zo zigula,by asi nepostacil,ne?....lebo ta z alfy by sa tam asi nedala natrepat...

Napsal: pát bře 27, 2009 20:04
od Little Red Riding Hood
seriová spojka to neudrží... mě už klouže občas i sachs.. :D jinak difik a poloosy a kardanek a převodovečka nějakej čas určitě vydržej... to spíš nám na tom turbu to bude odcházet jako na běžícím pásu... :mrgreen:

no ale jinak koukám že jedině co čouhá z hlavy nad převodovku je ta voda že??. snad by se dala udělat redukce aby jsi nemusel řezat (pokut ti teda na tomhle záleží)... no a s tim napojením na převodovku, prostě asi budeš muset zjistit kompatibilitu mezi fiatama, lančiama a těma alfama, protože jinak většina motorů sćo je ve fiatech se da dát na lada převodku... s tou redukcí nějak nevím.. jak to vyřešit s delkou klacku co ti čouhá z převodovky, když tam dáš redukcí, tak nedošáhne ke klice.. .. :roll:

no ale jinak peknej muturek docela by se vyjímal v nějaké pekné 01.. :ANAL:

Napsal: sob bře 28, 2009 10:31
od Italia drift
a Jaky ma vykon ta tvoja Turbo Lada? nad tym som tiez rozmyslal ze radse jdat turbo,to by bolo asi menej roboty,ale potom by tam bola mala zivotnost motoru asi.

a zevraj z fiatov motor pasuje na lada prevodovku,ale tak neviem ci ja alfa by pasovala, a stym medzikusom medzi motor a prevodovku: tak to som tiez myslels nato ze co ak to nedociahne te hriadel z prevodovky do az po kluku,ale nevim no...mozno by dociahlo :-)

a k tomu rezaniu... keby som robil taku prestavbu tak mi to je jedno ci tam bude o dieru naviac :-D heh s flexou som kamos :-)

Napsal: sob bře 28, 2009 16:32
od Štěpán
Tady je něco o FIAT motorech. Koukni se na to, uděláš si aspoň obrázek.

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=5211

Napsal: sob bře 28, 2009 18:34
od Italia drift
no pekne veci su tam,ale co som kukal na tie obrazky tak mam iny blok na tej alfe,takze by to nesedelo jak fiat potom... :-( ale co tam je pisane o 2,0 s dvoma webrami tak to je dost zaujmave.