Stránka 2 z 7
Napsal: pon bře 23, 2009 21:01
od D1NOsauR
Dobrá tedy, tak už si začínám uvědomovat, že Lada není auto typu tímhle pohni tamhletím otoč a ono to možná pojede.
zítra s tím jedu do Liberce do Kia-Lada, aby mi to seřídíli.
Napsal: pon bře 23, 2009 21:04
od Vašátor
Téma je jasné, proto bych byl velice rád, aby se diskuze zase nezvrhla úplně někam jinam
D1NOsauR píše: zítra s tím jedu do Liberce do Kia-Lada, aby mi to seřídíli.
Tak to ti pomáhej Pán Bůh, aby to nedovrtali ještě víc. Mnohem lepší by byl nějaký garážník, co tomuto vozu opravdu rozumí. No a nejlepší bude, když přijedeš na náš sraz do Mnichova Hradiště. Tam ti to určo někdo seřídí tak, že nebudeš věřit vlastním očím.
Napsal: pon bře 23, 2009 21:17
od D1NOsauR
Díky za upozornění. Když to seřídí špatně, tak bych se podíval na ten sraz. Kdy se koná?
Napsal: pon bře 23, 2009 21:20
od Ivo
Jenom abys po návštěvě servisu měl na ten sraz s čím dojet a hlavně za co.
Napsal: pon bře 23, 2009 21:22
od Jelen
Sraz se koná 29.-31. 5. na letišti Mnichovo hradiště, pohledej tu:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=9679
Náš doktor Marek se ti na to rád podívá a uvidíš, že to je raketa
škoda peněz za "odborné seřízení v servisu", kde to nebude zrovna levný. To rači dej Markovi na pivo a on ti to seřídí jako bůh
taky se chystám svěřit moje auto do jeho rukou
Ivo má pravdu, servisum moc nevěř, jsou vybavení na nová auta, ale tyhle starý chtěj spíš zkušenosti a ne všelijaká cingrlátka
Napsal: úte bře 24, 2009 07:57
od Marek
Jelen píše:Náš doktor Marek se ti na to rád podívá a uvidíš, že to je raketa
škoda peněz za "odborné seřízení v servisu", kde to nebude zrovna levný. To rači dej Markovi na pivo a on ti to seřídí jako bůh
taky se chystám svěřit moje auto do jeho rukou
I můj názor je ten, že Kia-Lada Ti neseřídí nic.
Nechci jim sahat do svědomí (jako nikomu), ale můj názor je ten, že pokud auto nebude mít diagnostickou zásuvku, nebudou se jím zabývat. Na co můžeš stoprocentně zapomenout je, že Ti budou seřizovat ventily nebo napínat řetěz rozvodů - to vůbec neznají, protože u nových motorů Lada se to nedělá. Samozřejmě nesáhnou ani na plovákovou komoru či odtrh na kladívkách - jenže právě to jsou nejdůležitější aspekty výkonu a spotřeby.
Možná nastaví předstih a seřídí směs. To je téměř totéž jako kdybys tam nejezdil, protože Ti to nepomůže. Za fakturu pak vyhodíš sumu, za kterou bys dojel ke mně do Třebíče a zpátky a ještě by Ti zbylo.
Přijeď ke mně do Třebíče - máš to sice malinko z ruky (Dolení Paseky - Třebíč = 200 km), ale jsem ochoten Ti to okouknout a seřídit grátis, abys neřekl, že nováčka sdírám z kůže. A věř, že budeš spokojený (a Tvé peníze za výlet na Vysočinu budou opravdu lépe investované než když je vrazíš nějakému značkovému servisu, kde o těchto vozech nemají ani páru). Za benzin ke mně a zpátky dáš maximálně osm set korun, což si myslím, že v tom vašem servisu dáš víc (a stejně nebudeš spokojený...).
Napsal: úte bře 24, 2009 11:03
od D1NOsauR
Dík, až bude lepší počasí tak si udělám cestu do Třebíče.
Ačkoli dneska jsem byl v servizu řekli si za to 200 kč, seřídili předstih, odtrh a bohatost prej to bylo strašně přiškrcený a prej je něco s akcelerační pumpičkou. Jede to líp to se musí nechat. Ale rači to nechám ještě zkontrolovat někoho, kdo se tím zabívá a má v tom praxi. Marku, kde přesně Tě v Třebíči najdu? Jenom dotaz mám sebou vzít i original karbec a rozdělovač? teď je tam nějaký ozon s podtlakem.
Napsal: úte bře 24, 2009 11:09
od Marek
Z hlediska náhradních dílů s sebou vem vše, co můžeš. Nikdy totiž předem nevíš, co bude potřeba. OZON je z hlediska spotřeby lepší než původní WEBER, ale fakt je, že mnoho dílů je vzájemně zaměnitelných nebo stejných - takže kdyby třeba bylo něco vadné, můžeme to použít z druhého karburátoru. Totéž platí i o rozdělovači.
Bydlím hned na kraji Třebíče v takové klidné čtvrti Týn (je to severozápad města).
Napsal: úte bře 24, 2009 12:08
od Jelen
Pardon, nějak mi to vypadlo
Nech tam vrátit originál karbec i s rozdělovačem bez podtlaku. Sice lehce stoupne spotřeba, ale výkon taky. Hodně lidí ozona zastává, ale já ho měl a za weber bych už ho nevyměnil.
Napsal: úte bře 24, 2009 12:33
od Marek
OZON má naprosto stejné výkonové paramtery jako jeho starší bratr WEBER. Pokud tomu tak není, je něco špatně.
Když Ti nastavím OZONa tak jak má být, pojede to naprosto stejně jako s WEBERem (ale o dva litry levněji).
Napsal: úte bře 24, 2009 19:49
od Mirek999
Marek:Ventily asi neseridis,kdybych k tobe dojel,to bych musel nechat vychladnout,nebo mas nejaky jiny zpusob.Kolik by jsi si rekl za serizeni karburatoru na benzin i na plyn.Tak aby to jelo dobre a i spotreba byla solidni.Asi takhle,kolik by jsi si rekl za kompletni serizeni motoru?
Napsal: stř bře 25, 2009 07:56
od Marek
Ventily se skutečně dají seřizovat pouze při studeném motoru. Nicméně i když přijedeš, nebude s tím problém, neboť než rozházím a sestavím karburátor, rozdělovač a ostatní věci, motor je dávno studený. Hurikán u mě taky byl na seřízení ventilů a chvilku jsme pokecali a šlo se na to.
Když bys chtěl kompletně naladit motor, tedy od měření komprese, seřízení rozvodů a ventilů, přes karburátor, zapalování až k LPG - myslím si, že reálné je vejít se do 500 Kč.
Napsal: stř bře 25, 2009 12:16
od Jelen
Marku a umíš čarovat i s bezkontaktním rozdělovačem? Ono to bude asi stejné, akorát že s tím rozdílem, že se tam nedělá odtrh... Jestli tedy říkáš, že je ozon dobrý, tak já si seženu ozona, budu tam mít bezkontakt s podtlakem a od tebe bych chtěl komplet seštelovat motor, až pojedeš okolo
Napsal: stř bře 25, 2009 15:15
od Mirek999
Tak to je krasna cena.Nekdy v lete bych tedy dal vedet a asi bych se stavil.Sice to je 180km,ale to neva.Jeste bych predtim napsal a dal vedet.Zatim diky.
Napsal: stř bře 25, 2009 19:46
od Marek
Mirek999 píše:Tak to je krasna cena.Nekdy v lete bych tedy dal vedet a asi bych se stavil.Sice to je 180km,ale to neva.Jeste bych predtim napsal a dal vedet.Zatim diky.
Z Prahy je to sem necelých 160 km. Nejlepší je sjet z dálnice na sjezdu Velký Beranov. Z Vel.Beranova po silnici 602 a 351 do Kamenice a dál přímo sem (bydlím hned na kraji Třebíče u Račerovic).
Jelen píše:Marku a umíš čarovat i s bezkontaktním rozdělovačem? Ono to bude asi stejné, akorát že s tím rozdílem, že se tam nedělá odtrh... Jestli tedy říkáš, že je ozon dobrý, tak já si seženu ozona, budu tam mít bezkontakt s podtlakem a od tebe bych chtěl komplet seštelovat motor, až pojedeš okolo
Bezkontaktní rozdělovač má oproti klasickému dvě dost podstatné výhody. Že je bezkontaktní má výhodu v tom, že neztrácí elektrický náboj ve vysokých otáčkách a díky tomu má motor ve vysokých otáčkách lepší hodnoty točivého momentu a výkonu (i když ne nějak závratně vyšší). Navíc má kratší graf odstředivé regulace, což je výhodné zejména u upravených motorů - u seriových motorů se musí nastavovat vyšší hodnota základního předstihu (o cca 5 - 6° než u klasického rozdělovače), což má za následek ostřejší nástup výkonu v nižších a středních pásmech otáček.
Není problém, i bezkontakt zvládneme.