Stránka 2 z 3

Napsal: ned bře 15, 2009 20:58
od Lada Rider
Tommel píše:Je 1600 a bude se opravovat 1200 ach jo
small block nechaj pre zaciatocnikov :D

Napsal: pon bře 16, 2009 08:31
od Jan Vaníček
Hlavně bych si dobře ošéfoval typ a číslo motoru, pokud chceš projít legální STK. Já mám motor už asi 6 let v 06 vymazaný, dal jsem tam jiný motor 06, který je modrý, má nálitek 06, bohužel typ tam je vyražený 01 + č. motoru (měl to jeden ve dvanáctce). Za to jsem byl vyhozen a chtěli mě sebrat techničák, moje argumenty nebrali, prý co je vyraženo, to platí. Vyřešil jsem to, až když jsem si s tím hochem velmi intenzivně popovídal a řekl, že zveřejním auta, u kterých dělal STK bez auta (bohužel pro něj, o některých vím). Potom mi teprve řekl, abych ta čísla odbrousil a přijel znova.

Napsal: pon bře 16, 2009 18:58
od rosta
mám šestnáctku v 05-obrus štítek a naraž číslo jaký je na 1200 ce a kdyby byl problém zkus jinou stanici stk -já byl dvakrát na stk a že tam je 1600 si ani nevšimli zvenku je motor stejnej a číslo jsem vyrazil podle původního-a nějakej nálitek 06- no a co,číslo sedí tak co, už vidím jak ti budou rentgenovat motor kvůli číslu :mrgreen: u žigula :idea:

Napsal: pon bře 16, 2009 19:03
od Cory
no ja chcem nieco vysusat, ked uz budem davat motor vonku - prebrusit naliatok, tekutym kovom alebo epoxidom zaliat povodne miesto a rucnou gravirovacou bruskou vybrusit cislo :D Otazkou ostava, ci to bude drzat, ci je v mojich silach urobit to tak, aby to nebolo ocividne a ci niekomu netukne v hlave ze motor 05 je remenovy a nie retazovy :D

Napsal: pon bře 16, 2009 19:48
od Křečík Barbuška
A papírové osazení motorem 21011 by u vás nešlo? :mrgreen:

Napsal: pon bře 16, 2009 20:10
od Cory
Tak to neviem, ale keby nieco, boli to prve motory zo skusobnej verzie 05, ktore mali este rezat :mrgreen:

Napsal: pon bře 16, 2009 22:10
od Vašátor
Cory, nevymejšlej blbosti :!: . Na tekutý kovy a pod. se vyprdni. Starý číslo přebrus smirkovým kotoučem na flexu, hezky to zahlaď, naraž raznicemi nové číslo a pak to pokap kyselinou z autobaterie. Dostane to pěkný dobový mat 8)

Aha, tobě jde o nálitek :). Ten bych vybrousil a hotovo. Stejně nikdo krom starých servismanů neví, kde nálitek hledat a jestli tam vůbec nějakej byl ...

Napsal: pon bře 16, 2009 22:13
od Maysner
nac dobovy mat? kdyz uz se nejak jebat s motorem tak sup s nim do laku a todleto pekne nastrikat taky

Napsal: stř bře 18, 2009 18:21
od Jakub Metelka
Boris je zase v pořádku byl to řetěz.
:)

klepání

Napsal: pát kvě 29, 2009 20:43
od Ladik82
Trošku bych se vetřel do tématu s tím klepáním....mám problém s 2104. Najeto pouhých 30800 km, ale i přes to začal motor klepat, podobně jako diesel. Zaráží mě na tom ovšem skutečnost, že se to klepání objevuje jen někdy, většinou při motoru v nízkých otáčkách a sešlápnutém plynu.......>> v tahu. Zdá se že občas klepání uplně zmizí. Při vonoběhu není slyšet vubec ............. taky mě zarazilo blikání mazání při ostřejším průjezdu zatáčky a brždění.....skontroluji tedy olej a hladina je lehce pod ryskou min ....přitom jsem olej dolíval asi v 30050km do plna ........je možný že má souvislost to žraní oleje s klepáním ??? ......někdy si všimnu poměrně modrého dýmu z výfuku.......nejde mi ale do hlavy že by motor s takovým malým počtem km mohl žrat tolik oleje ....neporadí někdo jak zjistit co tomu vlasně je ? .....pokud jsou v prdeli kroužky, tak je to teda hodně blbý, ale právě při 30ti tisících se mě to nějak nezdá ...... ?????? diky za reakce

Napsal: pát kvě 29, 2009 20:51
od Jelen
Ladik82, žrát olej to bude, už jen podle toho, že mizí, nebo podle toho dýmu. Souvistet to může, třeba něco ruplo.

Napsal: pát kvě 29, 2009 21:09
od Ladik82
a nemá někdo tip co by to asi tak bylo .......sakra mě se nechce do motoru :-D :-D

Napsal: pát kvě 29, 2009 21:09
od Křečík Barbuška
Změř kompresní tlaky, to trochu napoví. To klepání je "kovové"? Jaká je historie toho auta, ten proběh km máš ověřen? Ono totiž počítadlo je jaksi jen pětimístné ... . Mrkni na předstih, ev. zkontroluj ventilové vůle. Brát olej by to mohlo i díky guferům na ventilech, ty stářím tvrdnou a pak to může brát olej. Nicméně dle popsanáho se dá očekávat, že jde o něco horšího.

Napsal: pát kvě 29, 2009 21:17
od Ladik82
mám to auto po strejdovi, celé život v garáži .....najeto fakt tolik kolik tam je ....on moc nejezdil ...bydlí v Praze a garáž měl tak daleko od domu, že radši jezdil MHD :-D .....nojo ...dííky, něco vyzkuším ....to zase bude práce :-( :-D aspoň budu mět co dělat :-D

Napsal: pát kvě 29, 2009 21:19
od Ladik82
no....právě to klepání jsem zaslechl jenom při otevřeným okýnku a jízdě v zátahu ....a to blbě určujě jak to vlasně zní :-(