Stránka 2 z 4
Napsal: pon bře 09, 2009 14:48
od Cory
Lada Rider, a vyvod na podtlak do rozdelovaca mas zaslepeny? Ked mas veeelmi vysroubovanu skrutku mnozstva zmesi, tak to bude sycat jak had. Ono to syci i tak, ale nie velmi.
Napsal: pon bře 09, 2009 14:52
od Lada Rider
Cory, jj zatmeleny je, skrutka moze byt ako chce nereaguje to na nu a ani na sicanie to nema vplyv...
Napsal: pon bře 09, 2009 14:56
od Drobek81
napopraskala hadice posilovace? Nekde bude prisavat, hledej
Napsal: pon bře 09, 2009 14:58
od Lada Rider
Drobek81, skusal som ju oralne vyzera ze nie ale skusim ju vymeni, topiaci sa aj slamky chyta...
Napsal: pon bře 09, 2009 15:03
od Cory
a membrana v posilnovci?skus stiahnut hadicu, nejak zaslepit otvor v sani a tak skusat, ci reaguje na skrutky.
Napsal: pon bře 09, 2009 15:03
od Drobek81
Cory píše:Ked mas veeelmi vysroubovanu skrutku mnozstva zmesi, tak to bude sycat jak had. Ono to syci i tak, ale nie velmi.
osvedcila se prozatim teflonova paska a pote to neprisava...
nicmene to povolovani rozvodu bude problem-co jsi s rozvodama delal...co rozdelovac, nelita si jak chce?
Napsal: pon bře 09, 2009 15:08
od Lada Rider
ja som s rozvodmi nerobil vobec nic, budem to musiet rozobrat ale mam podozrenie na vytahanu retaz, cmelakovi to robilo to iste a pri vymene za novu bola znatelne dlhsia. rozdelovac vyzera byt ok bez nejakych problemov
Napsal: pon bře 09, 2009 15:12
od Marek
Musí si to někde přisávat hromadu vzduchu. Buď hadice posilovače brzd, těsnění pod karburátorem, nebo těsnění mezi sacím potrubím a hlavou.
Vezmi do rozprašovače technický benzin nebo ředidlo a při motoru v chodu stříkej na jednotlivé části motoru. Jakmile motor sám přidá otáčky, přisál si tu chemii nějakou dírou - takže hravě najdeš zdroj přisávání.
Napsal: pon bře 09, 2009 15:34
od Lada Rider
nakupim diely, tesnenia, a dalsi vikend bude generalny remont, toz musim ist do skoly zajtra
Napsal: pon bře 09, 2009 16:31
od Křečík Barbuška
Marku, ta fligna s tím rozprašovačem vypadá zajímavě, ale neměl by si raději na to vzít nehořlavou kuklu nebo alespoň brýle?
Napsal: pon bře 09, 2009 18:33
od Majo2103
Počul som o takomto spôsobe,ale s použitím deodorantu(v spreji) alebo niečoho podobného,čo dobre horí.
Napsal: pon bře 09, 2009 19:02
od Marek
Kukla netřeba - motor to nasaje do svých útrob, takže detonace mimo motor nepřipadá v úvahu. Děláme to tak běžně, jako detektor nežádoucího přisávání je to nejjednodušší a účinné (skvěle to funguje na BRAKE CLEANER ve spreji).
Napsal: úte bře 10, 2009 09:54
od Majo
a co motor nenasaje nezhori - pokial tam nemas nejaky otvoreny ohen a pokial viem rajder nefajci
Napsal: úte bře 10, 2009 15:27
od Dobi
Marek píše:Lada Rider píše:okej tak ako skontrolujem spolahlivo tu hladinu a kolko ma byt pre ozon 2107???
Pro všechny karburátory Lada je hodnota 28 mm od vrchní hrany plovákové komory. Měří se čtyřikrát, v každém rohu komory, a výsledek je průměr těchto čtyř měření.
Jestli tomu dobře rozumím, tak tenhle způsob spočívá v tom, že palivovým čerpadlem napumpuju benzín do plov. komory, pak odšroubuji víko a měřím. Samozřejmě to předpokládá funkční ventil na plováku. Pokud píšu blbost, prosím o opravu. Díky !
Napsal: úte bře 10, 2009 16:45
od Little Red Riding Hood
Dobi, ano píšeš blbost..
měží se to měrkou (například vyrobeným válečkem, ale dá se použít i třeba vrták s patříčným průměrem... ).. a měří se na to na sundaném víku karburátoru ma kterém je samozřejmě plovák..
to víko si dáš do svislé polohy a měříš 2 různé vzádalenosti mezi plovákme a víkem..