Stránka 2 z 5

Napsal: stř bře 04, 2009 21:25
od Vláďa B
Tak to je teda nářez. Po takovímhle čtení bych se o Ladu ani neotřel. Ještě štěstí, že jsem si ji koupil dřív. V tom textu je spousta věcí se kterými nemůžu souhlasit. Mám sice 16-ti ventil, ale hned první jízdou s OL domů jsem jel 160 a ani jsem si to neuvědomoval. A šla by ještě víc, kdybych se nezačal bát. Kámoš má na výšku 195 cm. Seděl ve 112 vzadu a na výšku si nestěžoval. Možná se umí líp poskládat než ten 175 cm figurant. Já mám 186 cm a nedostatkem místa jsem taky netrpěl. S tou přesností u řazení taky nesouhlasím. Mně osobně to jde dobře a pohyb páky při akceleraci jsem taky nepozoroval. A co se týče té hlučnosti tak to se mě taky moc nezdá. Oproti škodovkám je sice trošku hlučnější, ale zas tak hrozný mě to nepřipadá. Na druhou stranu souhlasím s tím, že by mněla mít posilovač řízení.

Napsal: čtv bře 05, 2009 07:06
od Erik
Už před časem vyšel ve SM test, který desítku zdrbal šíleným způsobem. Tenkrát jsem si vyměnil několik mailů s autorem, kde jsem mu dokazoval, že píše nesmysly. A stejné je to tady. Třeba že do tohoto modelu (desítka) se nikdy nemontoval posilovač řízení. Lež. Lada v tomto testu prý měla dodatečně montovaný imobilizer. Podle mě taky lež, ten byl v základní výbavě. Takových věcí by se našlo více. A pak už těžko věřit někomu, kdo lže. Já s osmiventilem 1,5 jsem neměl problém na dálnici jet 160. Nejezdil jsem tak, ale párkrát jsem si to vyzkoušel. Jelo by to víc, ale dál už jsem to nepřišlápl. Vůbec co se motoru týče, tak zrovna ten mi u Lady přišel asi nejlepší. Skvělý zátah.
Jsou tam i věci, které pravda jsou (aerodynamický hluk, převodovka hlučnějí (ne zas tolik), ale třeba tam vůbec nenapsal relativně častější závadu - špatný synchron na dvojce.
Podle mě je ten článek slušnej blábol, který má vypovídací hodnotu nula.
Tím neříkám, že Lada nemá chybu. Má jich docela dost, ale ten článek je opravdu na nic. Holt SM. Možná, kdyby montovali do Lady nějaký nízkoobjemový n-1 válec :lol: z produkce škodovky, tak by motor pochválili. O tom, že mizerně neakceleruje by se ani nezmínili.
Jo a taky jsem si všiml znalecké pochvaly brzd. 8)

Napsal: čtv bře 05, 2009 08:32
od radek mb
Ano,třeba závada,že jsou čaté problémy s únikem chladící kapaliny ,tam zmíněna nebyla.
Nejsem tak naivní,abych si myslel,že desítka vrchol automobilového průmyslu(tím je 2107),jsem si vědom těch chyb ,které to auto má,přesto mi to připadá dost tendenční.S tím autem se dá v pohodě jet těch 150km/h po dálnici bez problému,a to i jako cestovní rychlostí.Já tak jel od nás z MB do Štrasburgu při konstantně,při spotřebě asi 6,7 l/ 100km.
Mám chuť jim napsat mail,ale nevím,zda to má nějakou cenu.

Napsal: čtv bře 05, 2009 08:47
od zelvotron
Tak se spoustou věcí souhlasím, nepřesný řazení, zpracování, hlučnost.... Ale to nic nemění na tom, že ten článek je pro případnýho zájemce o desítku spíš na škodu, protože jsou v něm jednak nesmysly a malichernosti a na druhou stranu skutečně problémový věci na který by se kupující měl zaměřit tam zmíněný nejsou, ale co čekat od Světa Koncernu... Ještě štěstí, že jen na základě článku si rozumnej člověk auto nekupuje a ty který by toho byly schopný ty plky odradí.

RadekMB: Radši jim hoď do schránky chcíplou rybu a nějakej pěknej dopis v azbuce :mrgreen:

Napsal: čtv bře 05, 2009 08:58
od plavec
zelvotron píše:RadekMB: Radši jim hoď do schránky chcíplou rybu a nějakej pěknej dopis v azbuce :mrgreen:
To by koukali :shock: co to tam páchne, zvlášť, kdyby byli týden na dovolený a zjistili to až po týdnu. :lol:
radek mb píše:S tím autem se dá v pohodě jet těch 150km/h po dálnici bez problému
S 8miventilem? Tyjo musím tu maximálku jednou fakt vyzkoušet na ten benzín. :wink:

Napsal: čtv bře 05, 2009 11:47
od zelvotron
plavec píše: Tyjo musím tu maximálku jednou fakt vyzkoušet na ten benzín. :wink:
To mě připomíná jak bylo kdysi v Hovadinách deset nejlepších vět před smrtí :P :oops: :lol:

Napsal: čtv bře 05, 2009 20:09
od FOMA
[quote="zelvotron"]No Svět Motorů je od doby, kdy ho koupil Axel Springer pěkná sračka, tenkrát se změna odehrála prakticky z čísla na číslo (odešlo několik dobrejch radaktorů a taky jsem to od tý doby přestal kupovat).
Nicméně až na ten motor, kdy jim mohlo dojít, že s tím asi něco je a patřičně to zdůraznit, že jde o vadu kusu, to není zase až tak strašný, čekal sem to horší. Co se týče tý historie Lady 211x tak tam plkají nesmysly a uvádí malosériový modely a prototypy, takže info pro českýho zájemce naprosto nezbytný


Já jim již zkoušel psát,ale naprost bez odezvy,fakt je že jsou tam jen asi sami přesudkáři,neználci apd kteří sem tam osloví nejakého senila bila...,a pak vznikaj takový bludy ,který se jaksi míjí s realitou jako např že řada 110 max 130km-h,dotatečný imobilizér,absent posilovače apd.No a naopak chybějí opravdu se vyskytujíci závady s chl.kapalinou apd.

Napsal: čtv bře 05, 2009 20:13
od FOMA
Hoši víte v čem byla chyba toho testovaného kusu 112? Tak schválně vysoká spotřeba,maximálka 130km-h,hlučnost,motor ve špatné kondici apd...?
Stále ne???

No přeci: ten SENILA si zapoměl povolit ruční brzdu!!!! :D

Napsal: čtv bře 05, 2009 20:14
od Cory
Dalsia zavada: slaba ucinnost rucnej brzdy :D

Napsal: čtv bře 05, 2009 20:23
od plavec
FOMA píše:si zapoměl povolit ruční brzdu!!!! :D
Nojoo, to mě nenapadlo .On se s tím spíš ale asi víc bál než těch 130, protože přeci jen už nejni nejmladší a v takový rychlosti by mohl dostat infarkt z toho že ruská pixla prostě jede víc. :lol: Tak projistotu napsal, že víc z toho nevymáčkli.

Napsal: čtv bře 05, 2009 21:49
od radek mb
na protest proti tomuto článku jsem si po velmi dlouhé době dal do avataru :evil: svou desítku

Napsal: pát bře 06, 2009 00:40
od DJW
Čo sa čudujete, ľudia majú predsudky už len kvôli tomu, že je to ruské.

Každému komu ukazujem moju 2111 najprv 2x zopakujem výbavu, ohúrim ho cenou za ktorú som ju kúpil a až potom sa opýtam: Čo myslíš, čo je to za auto..?

Na otázku: To je niečo nové? s úsmevom odpovedám že sa vyrábala od 95 a potom to začne: Ale veď to musí žrať... Bla bla..

Napsal: pát bře 06, 2009 07:56
od plavec
DJW píše:Ale veď to musí žrať... Bla bla..
to mi říkaj všichni, kdo ladu neznaj.Asi jsou názoru, že je tam motor ze strarý volhy. :lol:
radek mb píše:na protest proti tomuto článku jsem si po velmi dlouhé době dal do avataru :evil: svou desítku

To je nápad, asi tu ježibabu taky vyměním. :wink:

Napsal: pát bře 06, 2009 12:22
od rudo.
Novinári okrem toho, že informujú, tak píšu ešte aj nezmysly. Ak by tých nezmyslov nebolo, tak články by boli asi krátke a nezaujímavé.
Len tak si to všetko vysvetľujem.

Napsal: sob bře 07, 2009 18:32
od ra100
Pre porovnanie,test v AUTOHITE LADA 112.