Stránka 2 z 2
Napsal: pon bře 02, 2009 16:41
od Nulašestka
zelvotron: Dík za upozornění, chyb tam bude povícero, ale nejsou zásadní.
Hlavně ten audiňáckej motor 1600 z 80. let, co se pak objevil ve feldě místo toho našeho (se kterým forman jede 200km/h), má pořád menší papírovej výkon než moje Lada 1600 a to potěší.
Napsal: pon bře 02, 2009 16:46
od Jimmi
Se mi nezdá ta cena 35tis. Kčs. Nejsem si jist, ale embéčko o několik let dříve stálo o něco víc.
Jinak těch 40 melounů za vývoj, i když to bylo v tehdejších cenách.... to nám asi Ital design poskytl zaváděcí slevu, ne...?
Také mám pocit, že to sice byl v počátcích na tu dobu převratný projekt, ale doba jeho zavádění, u nás obvyklá, jej možná dostala někam úplně jinam. A tak by se nedostavily výsledky v podobě deviz za vyvezené vozy, protože v té době už podobná auta vyráběli všude.
Napsal: pon bře 02, 2009 19:54
od Křečík Barbuška
Ta cena je velkoobchodní, nikoliv maloobchodní.
Napsal: úte bře 03, 2009 09:51
od Jimmi
Koko Loko píše:Ta cena je velkoobchodní, nikoliv maloobchodní.
Ach so. Takže to vypadá tak na dvojnásobek na krámě a to už je reálné.
Napsal: úte bře 03, 2009 12:04
od zelvotron
Nulašestka píše: zelvotron: Dík za upozornění, chyb tam bude povícero, ale nejsou zásadní.
Hlavně ten audiňáckej motor 1600 z 80. let, co se pak objevil ve feldě místo toho našeho (se kterým forman jede 200km/h), má pořád menší papírovej výkon než moje Lada 1600 a to potěší.
Tak to ještě nic není, vw se obecně vyžívá v nízkovýkonovejch motorech, třeba 1,8 55kW v druhý půlce devadesátejch let
Napsal: stř bře 04, 2009 16:00
od Nulašestka
Ježkovy voči, tak ono to bylo na prodej.
http://skoda-virt.cz/cz/forum/skodovky/ ... poffset=50
I po těch letech je ta diskuse tam jedlá, ta jejich debata o ceně nemá chybu. Opravdu ti škodovkáři, to je... bez komentáře.
Když je to auto jedno na světě, tak je jeho hodnota beztak nevyčíslitelná.
Napsal: stř bře 04, 2009 20:27
od zelvotron
Zajímavě řešený umístění hl. brzdovýho válce... btw. to myslí tu renovaci vážně? Lakujou to i s hadičkama, trubkama, převodkou, to je pěkná prasečina.
Napsal: čtv bře 05, 2009 13:55
od Puhi
Aj tak tam je najlepšie dohadovanie sa o náhone
Diferencial sa prikrúti zhora na prevodovku
Re: Škoda 720 a další prototypy z AZNP
Napsal: pon pro 26, 2011 15:54
od dandy
asi pred dvoma rokmi bola na predaj na Autobazar.eu v dosť biednom a rozloženom stave
http://dandy2101.rajce.idnes.cz/koda_720/
Re: Škoda 720 a další prototypy z AZNP
Napsal: pon pro 26, 2011 18:22
od Luděk Musil
Škoda, že tohleto skončilo pouze u prototypu. To by byl se silnějším motorem velmi dobrý sporťák. S motorem 1,6 nebo lépe 2,0 by to byl vskutku dravec! A osobně si myslím, že by ho v pohodě umotal "ležatej boxer 2x2" než podélnej 4-řaďák . L.
Re:
Napsal: úte pro 27, 2011 00:21
od veliz
Chester píše:To kdyby škodovka vyráběla sériově mohla být dnes uplně jide, to je můj názor a nikdo mi ho nevyvrátí. Tehdější režim ale chtěl jinak.
1. Myslím, že tehdejší rozhodnutí stranických orgánů nemělo na současnou situaci Škody, která vůbec není špatná, vliv.
2. To, že nám výrobu nového vozu zakázal velký bratr (neboť se obával, že by mohl být lepší než Lada), se tehdy mezi lidmi šuškalo. Přesto si myslím, že tomu tak nebylo. Podle mě soudruzi zjistili, že cena koncepčně zcela nového, poměrně malosériově vyráběného vozu (cca 170000 ks ročně) by byla příliš vysoká, aby si ji mohl dovolit průměrný dělník či rolník. A to bylo tehdy rozhodující hledisko. Proto se rozhodlo, že bude pouze nová, modernější karoserie a technika zůstane v podstatě zachována. Rozhodnutí o vývoji koncepčně nového vozu tak nakonec padlo až v roce 1983 v situaci, kdy modelová řada 105/120 byla beznadějně zastaralá. První favority se dostaly k zákazníkům na pořadník koncem roku 1987 s na tehdejší dobu dost vysokou cenovkou 85000,- Kčs (120L stála 64000,-, 105L 56000,-).
Re: Škoda 720 a další prototypy z AZNP
Napsal: úte pro 27, 2011 09:05
od zelvotron
No nejde jen o výslednou cenu auta, ale spíš o to, že zavedení tohodle do výroby by tehdy znamenalo dost vysoký náklady, plus na autě bylo dost věcí co by se musely kupovat za devizy. Navíc tohle neměl být nástupce stovek, ale další modelová řada, přičemž menší modelovou řadu (taky s klasickou koncepcí) navrhoval jinej tým konstruktérů. Problém ale byl, že tyhle dvě řady byly velmi málo navzájem unifikovaný, tudíž vyrábět dvě odlišný auta by bylo neekonomický. To že něco zakázal SSSR je oblíbená pohádka a nejen v tomhle případě, i když je i možný, že taková dezinformace mohla být i tehdy vpouštěna záměrně proto aby se v rozhodnutí nikdo moc nepitval, to je stejný jako když dnes je třeba přijmout nějaký nepopulární opatření, tak se řekne "to kvůli EU"