Stránka 2 z 2

Napsal: ned led 25, 2009 23:31
od Laďuša
Ložisko bez prostřední díry??? Co to je? Sakra, to přece nejde... Jsem taky nechápavej

Napsal: ned led 25, 2009 23:54
od Cory
:shock:

Napsal: pon led 26, 2009 06:17
od Maysner

Napsal: pon led 26, 2009 09:01
od čmelák
nechapem

Napsal: pon led 26, 2009 18:07
od Štěpán
Prostě tam nejsou od výroby. Taky jsem je musel jednou vrtat a jednou taky na tom fiaťáckým motoru. :?

Napsal: pon led 26, 2009 19:36
od čmelák
mne sa to nezda na jednej polke je na druhej nie je tak to ma bytn ie?

Napsal: pon led 26, 2009 22:08
od Sid
Ano, to je ono. Proste všetky nové ojničné ložiská nemali tie diery uprostred a staré to mali. Na hlavných tie diery boli. Asi to robili na fajront a zabudli ich vyvŕtať.Tam, kde je v ojnici diera, musí byť aj na ložisku a na oboch polkách sú diery . Tiež by to mohli robiť tak ako to má byť a nie domysli a dorob si sám. Niekto menej dôvtipný by to tam namontoval tak, ako to kúpil a pohroma na svete.


A zajtra to už asi možno naskočí..

Napsal: úte led 27, 2009 21:45
od Sid
Tak dnes prebehlo oživenie. Najprv nič- nič- špatne sme založili rozdeľovač. Prehodili, nastavili, vŕŕn chytil na brnka, točky vysoké, uberáme sytič, zdochol. Pohral som sa s nastavovacími skrutkami a voľnobeh drží, je taký vyšší, ale celý chod otáčok je cca na 5mm pedála. Chce to nastaviť, popr. druhý karburátor, ale benzínu bolo málo a tak sme sa do toho nepúšťali. Radšej sme starostlivo naliali chladiacu a dostali vzduch zo systému. Toľko zatiaľ z dnešného dňa.

Napsal: stř led 28, 2009 21:48
od Sid
Už to beží. Keď ho doktor pohladkal po plyne, aj zahrabal na výjazde z dvora. Ešte sa to jemne doladí podľa knižky a bude to hádam jazdiť ako diabol. Zatiaľ je voľnobeh nastavený len tak podľa ucha a seba. Som rád, že sme zase urobili niečo nové.