Stránka 2 z 10

Napsal: pát led 16, 2009 21:27
od EL
á-koukám krajan,odkud přesně jsi?Tak já garáž mám,mám v ní petry,ale nivuše se mi tam nevejde :cry: a jináč jsem dnes vyměnil cívku-zbytečně-blbec jsem si prvně měl přeměřit dobíjení-12,5 V-je to málo co?A když přidám plyn,hodnota se mění o pár desetin-podle mě by to mělo dobíjet přes 13V?
a jináč ten kabel vedenej přes hlavu-něco do sebe to má...

[ Komentář přidal: Marcel: pá leden 16, 2009 21:35 ]
Příště prosím použij tlačítko: UPRAVIT. M.

Napsal: pát led 16, 2009 22:32
od hush
No aspon vis ,ze to civkou neni :-) ,to dobijeni by melo byt vetsi tak 13,8-14,5V si myslim ja ,ale kvuli tomu to podle me neblbne po ohrati.

Napsal: sob led 17, 2009 07:02
od plavec
nevim jak to mají nivy.Ale jestli je tam zvlášť cívka a zvlášť modul zapalování, tak to muže být ještě špatný ten modul. :wink:

Napsal: ned led 18, 2009 19:23
od EL
tak to netušim,ale že to blbne po ohřátí?ono možná to je tím,že se postupně vybíjí baterka./?)

Napsal: pon led 19, 2009 11:41
od plavec
Jsou dvě věci: Cívka a modul.Nevím jestli to niva má jako jeden celek(blok zapalovací), jako je tomu u desítky.Ale píšeš že jsi měnil cívku, tak předpokládám že modul bude zvlášť, tak zkus vyměnit i ten.Mě to jelo studený normálně, ale za Pacovem to začalo divně vrnět a pod Starým PE jsem jezdil i běžně na 3ku a pomalu začal uvažovat že dám 2ku abych měl aspoň trochu otáčky. Jsem z Těchobuze. Po zahřátí prostě pálily jen 3 někdy dva válce. :wink:

Napsal: pon led 19, 2009 11:51
od Cory
aky modul??? ak dobre chapem, tak je to klasicka niva??? teda karburator a maximalne tam je el. zapalovanie.

Napsal: pon led 19, 2009 12:34
od plavec
Cory píše:teda karburator a maximalne tam je el. zapalovanie.
Jestli je to karburátor, tak sem nic neřekl.

Napsal: pon led 19, 2009 20:24
od EL
čéče to já bydlím za kopcem-Velká Chyška a do Těchobuze jezdim do lomu pro šutr,ale ted se budu stěhovat do Pacova-koupil jsem tam byt.mám karbec 16,

Napsal: stř led 21, 2009 21:20
od EL
tak mám asi samospravovací nivu,bo mi najednou dobíjí 14,3 V a při světlech 13,9 asi tak nějak,ale pořád škytá pořád a pořád,tak jsem konečně vyměnil kondík,abych vzápětí zjistil,že to tím taky není,dal jsem od sebe kabely,páč jsem zjistil,že mezi nima taky přeskauje jiskra,no dopadlo to tak,že jsem to už ani nenatočil....ještě nový víčko-možná jsem si ho škrábnul,jak jsem s tím věčně laboroval,sundaval,nandaval...do víčka proud jde,z něj už ne-é,jo a svíčky tam mám 1000 km a byly umaštěný,černý,prostě hnus-ono taky to moje domácí ladění karburátoru a průtoku plynu... :oops: jim moc na životnosti nepřidá....měl jsem si radši koupit naftovou,ale ostatním to taky přeci jezdí ne?nějak se mi ty opravy vymykají z rukou.

Napsal: stř led 21, 2009 21:26
od Puhi
Počuj, taka kokotina, náhodou ked zapneš zapaľovanie, svieti ti kontrolka pre dobijanie? Na praxi asi pred mesiacom sa riešil problem(vtedy som tam však nebol), že žiga raz dobíjala, raz nie, a vraj len odišla žiarovka v kontrolke a toto to vraj robí... Vraj budenie altika je cez nu robené... Neviem, mozno to je blud, takze ma prosim nezabite za toto :roll:

Napsal: stř led 21, 2009 21:28
od JmJ
Puhi píše:Počuj, taka kokotina, náhodou ked zapneš zapaľovanie, svieti ti kontrolka pre dobijanie? Na praxi asi pred mesiacom sa riešil problem(vtedy som tam však nebol), že žiga raz dobíjala, raz nie, a vraj len odišla žiarovka v kontrolke a toto to vraj robí... Vraj budenie altika je cez nu robené... Neviem, mozno to je blud, takze ma prosim nezabite za toto :roll:
maji to tak stroje se vstrikem. ale nebral bych to jako jiste tvrzeni.

Napsal: stř led 21, 2009 21:31
od Puhi
JmJ píše:
Puhi píše:Počuj, taka kokotina, náhodou ked zapneš zapaľovanie, svieti ti kontrolka pre dobijanie? Na praxi asi pred mesiacom sa riešil problem(vtedy som tam však nebol), že žiga raz dobíjala, raz nie, a vraj len odišla žiarovka v kontrolke a toto to vraj robí... Vraj budenie altika je cez nu robené... Neviem, mozno to je blud, takze ma prosim nezabite za toto :roll:
maji to tak stroje se vstrikem. ale nebral bych to jako jiste tvrzeni.
No na tej praxi to bola 2106 už s 15kovym agregatom (nie 21061 :P ) takže tam to bola klasika, neviem, nech sa vyjadria odborníci :roll:

Napsal: čtv led 22, 2009 10:37
od Saša
U 06 (061) tomu tak není . Je to pouze u alternátorů s elektronickým regulátorem a to ještě né u všech typů .
EL píše:dal jsem od sebe kabely,páč jsem zjistil,že mezi nima taky přeskauje jiskra,no dopadlo to tak,že jsem to už ani nenatočil....ještě nový víčko-možná jsem si ho škrábnul
Vyměň evidentně vadné kabely . Umej a vysuš víčko , koukni na uhlík a jestli po umytí po víčku uvidíš takové klikaté cestičky (připomínající blesk) tak ho vyhoď . To platí i pro palec , skontroluj i ten odpor .
Velkou "nepříjemnost" dokáže dělat i vychozené ložisko v rozdělovači s podtlakovou regulací nebo jeho špatné uzemění (pásek) . Totéž platí pro staré kontakty (viz Trabolada).

Napsal: čtv led 22, 2009 20:21
od EL
díky moc za info-ty káble jsem dával nedavno nový,nevím proč probíjí,ale dal jsem mezi ně takový ty plastový žlábky,takže jsou daleko od sebe a už neprobíjí,dneska jsem jí natočil,pěkně nešla,po chvilce zdechla,víčko rozdělovače jsem dal nový,jak zjistím,že je nefunkční palec?No,rozdělovač by volnej mohl být,to zjistím jak?A ještě mě napadá-nemůže být podfouklé těsnění u karbecu?Třeba kdybych měl trochu křivý víko-trošku jsem ho rovnal,ale asi nic moc,mohlo třeba chvíli držet a ted se to mohlo objevit?Jinak jiskra na svíčky jde-svíčky tam mám 1000 km a je po nich,dal jsem sice starší,ale funkční -nouzovka.

Napsal: pát led 23, 2009 10:04
od Wolf
Kdyby byl vyběhanej rozdělovač, tak jde motor špatně i ve studeném stavu. Při vadném těsnění pod karbecem to obvykle z kopce při zavřené škrtící klapce píská. Ještě mne napadá, ale nechci čelit kamenování (anebo jo, něco vydržím :-)) taková blbost. Předpokládám, že studené to běží se sytičem, resp. s přivřenou obohacovací klapkou. Není náhodou přicpaná volnoběžná tryska nebo není vadný elektroventil voln. trysky? Pokud jsi to kontroloval, pak jako bych nic neřekl.