Stránka 2 z 3

Napsal: sob led 17, 2009 17:52
od JmJ
Hmm, tak jak vidim, po oprave uz domu nedojel. Necht je mu zeme lehka...

Napsal: sob led 17, 2009 18:56
od truckercech
JmJ píše:Hmm, tak jak vidim, po oprave uz domu nedojel. Necht je mu zeme lehka...
honzo tě asi zklamu, dojel :D :D :D :D :D :D

a celkem dobře mi to jelo, moc vám děkuji, ještě tedy koupím tu membránu na ten ekonoměr a pak bych se zastavil ......a ještě posléze svíce a kablíky.....

jinak sem si všim že u tebe a blízkým okolí je dost žigulářů...u hypernovy sem viděl další dva... :D :D :D

Napsal: ned led 18, 2009 10:18
od JmJ
jde o membranku ekonomizeru, ne ekonomeru. ekonomer v 05 nemas :-).

kup membranku, kup svice a kabely a pak to prehodime.

o ekonomizeru neco malo zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=52496#52496

Napsal: čtv led 22, 2009 17:45
od truckercech
tak u nás prodávají jen celí ekonomizér za cca 140 kč, káble 140 kč a svíce 45kč/ks

jinak mám trošku jiný problém, když je žigul studený a startuju ho poprvé chytá bez problémů ale občas se mi stane, že přestože je zahřátý tak mi nechce chytit (chlapci si mohli všimnout že se mi nahodil na DRC, tak je to i za studena, starty sou veeelice dobré) a trvá to nějakou chvilku než konečně se nahodí, ale stalo se mi že to nechtělo chytit a musel sem roztahovat.......

co by to mohlo dělat???

Napsal: čtv led 22, 2009 17:46
od Puhi
ee, odparovanie benzínu či ako tomu nadávajú, ja to neriešim, pri štartovaní teplého motora stačí štartovať s plynom na podlahe a ono to chytí :shock:

Napsal: čtv led 22, 2009 19:22
od truckercech
Puhi píše:ee, odparovanie benzínu či ako tomu nadávajú, ja to neriešim, pri štartovaní teplého motora stačí štartovať s plynom na podlahe a ono to chytí :shock:
u mne není třeba splynem na podlaze auto chytá krásně samo na otočení klíčem, ale čas od času se mi stane to žeto prostě dlouho točí než to blafne.....

Napsal: pát led 23, 2009 07:28
od JmJ
truckercech píše:tak u nás prodávají jen celí ekonomizér za cca 140 kč, káble 140 kč a svíce 45kč/ks

jinak mám trošku jiný problém, když je žigul studený a startuju ho poprvé chytá bez problémů ale občas se mi stane, že přestože je zahřátý tak mi nechce chytit (chlapci si mohli všimnout že se mi nahodil na DRC, tak je to i za studena, starty sou veeelice dobré) a trvá to nějakou chvilku než konečně se nahodí, ale stalo se mi že to nechtělo chytit a musel sem roztahovat.......

co by to mohlo dělat???
sak kup cely ekonomizer. 140 te snad nepolozi a bez toho to nemuze spravne fungovat.

kdyz je motor horky a odstavis to na 10 - 20 minut a pak to nechce chytit na drnc, tak prave dej plyn na podlahu a toc starterem. jde o to, ze v sani se nahromadi odpareny benzin a buh vi co jeste a je potreba to prohnat motorem. a to udelas nejrychleji tehdy, kdyz das plyn na podlahu. chtelo by to zazit, v jake mire se to projevuje. mi to ne v hrozne mire dela v lete a obecne plati, ze kdyz se horky motor takto odstavi na 20 minut, tak to pak nechytne uplne na drc, ale nemelo by to byt nic hrozneho.

Napsal: pát led 23, 2009 13:59
od Puhi
truckercech píše:
Puhi píše:ee, odparovanie benzínu či ako tomu nadávajú, ja to neriešim, pri štartovaní teplého motora stačí štartovať s plynom na podlahe a ono to chytí :shock:
u mne není třeba splynem na podlaze auto chytá krásně samo na otočení klíčem, ale čas od času se mi stane to žeto prostě dlouho točí než to blafne.....
Ano, jasne, akoby som nič nenapisal, dalej vybehavaj starter a kantri baterku, mne to je fuk... Som ti napisal co to robi a ty svoje, tak ked to vies lepsie, naco sa tu pytas?! :angryfire:

Napsal: sob led 24, 2009 13:24
od truckercech
Puhi píše:
truckercech píše:
Puhi píše:ee, odparovanie benzínu či ako tomu nadávajú, ja to neriešim, pri štartovaní teplého motora stačí štartovať s plynom na podlahe a ono to chytí :shock:
u mne není třeba splynem na podlaze auto chytá krásně samo na otočení klíčem, ale čas od času se mi stane to žeto prostě dlouho točí než to blafne.....
Ano, jasne, akoby som nič nenapisal, dalej vybehavaj starter a kantri baterku, mne to je fuk... Som ti napisal co to robi a ty svoje, tak ked to vies lepsie, naco sa tu pytas?! :angryfire:
se ti omlovám že sem tě urazil, ale já to trochu nepochopil,...... :oops: :oops:

jinak snad ekonomizer bude za chvilku tak se asi zastavím zase v KM......

Napsal: sob led 24, 2009 19:44
od Puhi
se ti omlovám že sem tě urazil, ale já to trochu nepochopil,...... :oops: :oops:
Ok, v pohode, už ma to prešlo :P

Vynechávání motoru

Napsal: úte úno 03, 2009 12:12
od holmer83
Taky bych rád popsal podobný problém. Jedná se o LADU 2105 1300ccm r.v. 1984. Za studena se sytičem chytá dobře, při zahřívání jede normálně, ale potom jak je již zahřátá tak semtam jede na 3 válce a je to o to horší když se človšk snaží jet na nízké otáčky. Např. naposledy jsme jeli cca 20Km trasu a cca 5Km před cílem byl kopec úplná ledovka, takže jelikož jsou na autě letní gumy tak bylo třeba motor podtáčet aby se kola tak neutrhávali no a to jakobyse motor přehlcoval palivem a nejdříve jel na tři válce a potom už snad jenom na dva a potom zhasnul úplně. Svíčky,kabely, víčko rozdělovače jsou nové, ještě sháním prst rozdělovače a asi i nové kladívka. Vzduchový filtr je také nový. Dá se říct že pokud člověk motor více vytáčí tak se to nějak dá a jenom semtam to jede na tři válce, ale pokud motor podtáčí tak se to jakoby přehltí a motor postupně zhasne. No myslel jsem si i na ventily, protože už delší dobu to dělalo to že po nastartování a běhu na sytič jakoby se ozývalo semtam takové žuchnutí, jakoby vynechal jeden válec a zase se hned chytil. Kdybyste měl někdo k tomu co říct budu rád. Jinak plánuji jak se oteplí že vyčistím celej karburátor jestli tam náhodou není nějaký problém.

Napsal: úte úno 03, 2009 16:59
od Saša
Změř tlaky ve válcích než začneš laborovat . Bohatší směs studený motor dobře zapálí i při nižší kompresi .
Pokud jsou tlaky OK tak klasika eletrika , palivo . Pokud to začne dělat zas na teplém motoru tak stačí udělat jednoduchý test jestli se motor "ulejvá" . Když začne bejt jeho chod nepravidelnýný trošku s citem začít povytahovat sytič , pokud motor začne kolísat ještě víc je směs bohatá pokud se ale chod sklidní je směs chudá .

Napsal: úte úno 03, 2009 21:40
od dmatej
Hádal bych předstih ...

Napsal: stř bře 11, 2009 19:57
od Milos
Ja mám zase iný podobný problém.Mám Ladu 2105 a karb.Ozon.jazdila super:)
Lenže nejaký dobrý odborník mi poradil,aby som si kúpil sadu tesneni,triskiek(možno to poznaté,všetky tieto diely sú zaliate v plaste..cca vyšlo ma to do 5 eur.
Všetko som vymenil,nič som nezanedbal! tesnie neroztrhol atd.
Auto mi ide krásne na sitiči jazdí normálne,ale ked vypnem sitič..tak skacká,nemá otačky,nechce mi ist na volnobeh.
Teraz ma mrzi,že som sa ulakomil.na výmenu týchto veci.Prosim poradte mi

Napsal: stř bře 11, 2009 20:02
od Majo2103
Vráť tam stare trysky aj vzdušníky