Ak by som to zhodnotil generačne je Granta asi popravde najstaršia /2010-2011/ niekde na úrovni medzi generáciou Kalina I. alebo Loganu prvej a druhej generácie, ale s vylepšenými prvkami - Granta tuším tvarovo prevzala výduchy vetrania z Loganu, nakoľko som sa veľmi zaujímal o druhú generáciu Loganu aj po facelifte ( dokonca verzia aniversare 10 special ) , keď ale dostali motor ktorý som už nemienil akceptovať našla sa Lada Granta s normálnym motorom 1.6 a vynovenou karosériou Liftback /2013-2014/
Takže ak by som to prirovnal ku generáciám lietadiel:
Kalina I: 3 generácia materiál a dokonca farba prístrojovky ako Logan I
Granta: 4-. generácia Logan II.
Kalina II: 4. generácia Novšia erg. prístrojová doska a predná maska karosérie, značne odlišná od eu vozidiel čo ju odlišuje
Vesta: 4+ generácia, ako bolo povedané, už to tu všetko v eu je, takže len dohnali konkurenciu, je to samozrejme veľkostne o niečo väčšie vozidlo, viac ceurópskeho charakteru, podobnosť s prvkami Š. Octavia ktorú v rusku miluju zrejmá..
Keďže je teraz móda nafukovať a vyťahovať blatníky a stĺpiky a ďalšie časti karosérie do šírky môže sa veľkostne zdať konkurencia pri malých vozidlách Granta/Kalina II väčšia, ale zdanie klame, zadné sklo veľa napovie kam vozidlo patrí..
- Aniverse prístrojovka Dacia Logan, podobnosť s Kalinou II zrejmá..