Stránka 97 z 124

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: ned led 26, 2014 21:14
od radek mb
Ono se to nezdá, ale můj bus, to jest 934 je taky stará skoro 14 let a najeto 758 000 km.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pon led 27, 2014 03:36
od Michal Pokorný
U nás už Karosa prostě vymřela.
Bohužel už i ta "nesmrtelná" 373 :( http://www.vlcoun.cz/index.php/ustecka- ... ena-nebude

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pon led 27, 2014 06:47
od Raduz
Elektro bus s pantografem v Praze na zkoušku:
https://plus.google.com/u/0/photos/1005 ... 2595657185

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pon led 27, 2014 18:11
od zelvotron
Sranda, že kvůli tomu stavěli 10 metrů trolejovýho vedení pro trolejbusy, aby se to mohlo dobíjet :-)

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pon led 27, 2014 18:27
od Raduz
No stavět, přivezli čtyři mobilní nouzové sloupy natáhli kus troleje. Práce ani ne na půl dne. Jediný problém bylo asi napájení, vykopat z nejbližší trafačky. I když to se dá taky tahnout po sloupech.
Docela by mně zajímalo kolika V se to nabíjí.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pon led 27, 2014 18:33
od Laďuša
Běžnej MHD systém 600 V, v Brně to nabíjeli normálně pod trolejbusovým vedením. V běžným provozu ale spíš bejvá vystavěnej speciální kousíček přímo pro to nabíjení, neb když to stojí pod trolejbusovýma trolejema, tak se kolem toho nedá jezdit :D

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pon led 27, 2014 18:43
od Raduz
Kdoví co měli v Brně za elbus, to v Prahe muže být třeba jiný.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pon led 27, 2014 18:55
od Laďuša
Nene, je to to samý, Siemens Rampini z Vídně. Už byl i v Pardubicích a eště má jít asi do Budějc. Tudlencty průběžně dobíjený elektrobusy se dělají dost na to využítí MHD sítě, aby bylo jednodušší využít už hotový vedení a tak.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pon led 27, 2014 19:01
od Raduz
A do Ze s Plzně nepůjde?

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pon led 27, 2014 19:58
od Panthymaeus (Honza)
Raduz píše:No stavět, přivezli čtyři mobilní nouzové sloupy natáhli kus troleje. Práce ani ne na půl dne. Jediný problém bylo asi napájení, vykopat z nejbližší trafačky. I když to se dá taky tahnout po sloupech.
Docela by mně zajímalo kolika V se to nabíjí.
Podle fotografie, kde je to umístěný, to nebyl žádný problém. Jinak, pokud to někoho zajímá, můžu to tam dojít ofotit (bydlím asi tak tři kilometry od té otočky).
na téhle fotce:
https://plus.google.com/photos/10051248 ... 0041000866
je trafačka ta budova za autobusem (s těmi malými okny) :D

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: úte led 28, 2014 18:32
od zelvotron
I tak mi to přijde zbytečně moc práce na to že to tu bylo 4 dny :-)

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: úte led 28, 2014 19:35
od Raduz
A kde by na to DP vzal aby to tu bylo třeba měsíc? :-D
Ještě by nám třeba Želvíku sebrali premie aby to tu mohlo být dýl.
Ať jdou zase o dům dál.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: úte led 28, 2014 23:41
od plavec
Když řidiči slyšeli o 373, dělali vše proto, aby nemuseli s vozem vyjet


Co třeba proto dělali ? Brali si dovolenou , nebo žadonili o jiný vůz ? :lol:

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: stř led 29, 2014 11:48
od Crocodile

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: stř led 29, 2014 18:16
od zelvotron
Raduz píše:A kde by na to DP vzal aby to tu bylo třeba měsíc? :-D
Ještě by nám třeba Želvíku sebrali premie aby to tu mohlo být dýl.
Ať jdou zase o dům dál.
Tyhle zápůjčky jsou obvykle zadarmíko, nebo symbolickou cenu, nicméně prémie by vám měli sebrat preventivně :P :mrgreen: