Stránka 95 z 124
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: čtv lis 21, 2013 18:03
od Luděk Musil
zelvotron píše:
Tohle normálně jezdí, dokonce to patří k nejspolehlivějším vozům, co dpp má, akorát když už se něco vysere, tak sehnat nd je obvykle velká legrace, zlatá lada v tomhle směru.
Co to je? To vzali Citelis a nadvakrát ho řízli a svařili
L.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: čtv lis 21, 2013 18:16
od Michal Pokorný
Takový sympatický vůz a vy se mu posmíváte, styďte se!
http://www.ikarusbus.cz/vyrobni_program/midi_line.pdf
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát lis 22, 2013 18:55
od zelvotron
Sympatický ano, bohužel dosti atypický. Nakonec právě z toho důvodu je dpp pravděpodobně v dohledný době střelí, takže pokud někdo touží mít doma ikarus a kloubák je na něj moc, bude mít možnost, akorát proti tomu letáku máme motor MB a převodovku Allison.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát lis 22, 2013 19:16
od Michal Pokorný
No jo, ale to už je Ikarus vyroben v době Irisbusové. To je na prd
Pro sběratele naprosto bez hodnoty.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: sob lis 23, 2013 13:42
od zelvotron
To je sice pravda, nakonec díky tomu se to dostalo do Prahy, ale jinak myslím že v základu to je původní maďarská konstrukce vycházející např z typů 405 atd.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: sob lis 23, 2013 14:02
od Michal Pokorný
Mně je vůbec s podivem že do nich DPP šel. To asi v nějakém pomatení smyslů, pořídili takovou exotiku. Jinak řada E prý obecně za moc nestála. Třeba v BKV, po zakoupení pár kusů, již o této řadě údajně nechtěli ani slyšet.
Nevím, vše mám "z doslechu" od kamaráda z Maďarska. Že prý vylevněný a nespolehlivý nástupce řady 400. Proto se podivuji, že v Praze s tím problémy nejsou.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: sob lis 23, 2013 15:22
od Panthymaeus (Honza)
Vaše videa a to že do školy jezdím vším možným mě nakazili a tak jsem po roce zase tvořil
Vypadá to celkem děsně a to hlavně mým zpracováním...
(na modelařinu mám příliš třesoucí se ruce)
Karosa C734
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: sob lis 23, 2013 16:02
od zelvotron
Michal Pokorný píše:Mně je vůbec s podivem že do nich DPP šel. To asi v nějakém pomatení smyslů, pořídili takovou exotiku. Jinak řada E prý obecně za moc nestála. Třeba v BKV, po zakoupení pár kusů, již o této řadě údajně nechtěli ani slyšet.
Nevím, vše mám "z doslechu" od kamaráda z Maďarska. Že prý vylevněný a nespolehlivý nástupce řady 400. Proto se podivuji, že v Praze s tím problémy nejsou.
Tak to byla nějaká rychloakce, kdy si Ropid vymyslel tu linku z mezi pavlákem a karlákem co objíždí nemocnice a bylo třeba na to rychle něco pořídit, tehdy ještě dvorním dodavatelem byla karosa/irisbus a dál je to jasný...
Pár problematických uzlů se už nahradilo díly od kvalitnějších a hlavně dostupných dodavatelů (např. dveřní válce) a jinak se prakticky dělá jen pravidelná údržba. A když něco odejde, je to nějaká prkotina typu relé nebo spínač co by jinak nestálo za řeč, kdyby nebyl průšvih to sehnat.
Ještě přidám jednu "dobovou" fotku
z dneška.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: sob lis 23, 2013 20:38
od plavec
S tím vlekem je to nádhera !
Taky od cesty něco málo přihodím. Berkhof axial s pěkným šnekem na zádi.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: ned lis 24, 2013 20:38
od Laďuša
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř lis 27, 2013 09:05
od Michal Pokorný
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř lis 27, 2013 14:45
od Crocodile
V té době ještě probíhala výroba LiAZ-677, jeden z legendárních ruských autobusů, je vidět na začátku videa
Pár jich jezdilo i u nás. Jen pro odvážného řidiče...
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř lis 27, 2013 15:17
od Michal Pokorný
Však Ikarus 280 měl obě řiditelné nápravy (1. a 3.) značky LiAZ. Druhá- poháněná náprava byla samozřejmě Rába.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: ned pro 08, 2013 18:05
od plavec
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: ned pro 08, 2013 19:00
od Laďuša
,,Mě tady utíká kšeft!"