Stránka 94 z 109
voda v oleji
Napsal: ned črc 22, 2007 16:11
od jano
S hrôzou som dnes zistil masívny prienik chladiva do oleja. Hľadal som miesto úniku vody, tak som niekoľko krát doplnil expanzku doplna. No a voda išla rovno do oleja (bez natočenia). Kade to tak môže tiecť
?
Napsal: ned črc 22, 2007 18:42
od Jiri
No u normálních aut bývá na vině těsnění pod hlavou. Ale u lady bych si nechal ještě 1procenato na nějaké překvapení:-)...
třeba prasklá hlava atd....
Napsal: úte črc 24, 2007 14:49
od rudo.
To je teda sila. To vyzerá na prasknutý blok motora. Podotýkam, ale, že nie som automechanik. Takže nechcem strašiť.
Napsal: úte črc 24, 2007 19:36
od Jiri
rudo. píše:To je teda sila. To vyzerá na prasknutý blok motora. Podotýkam, ale, že nie som automechanik. Takže nechcem strašiť.
no Murpyho zakon rika ze jestli se neco muze pokazit tak se to pokazi...
Napsal: stř črc 25, 2007 06:07
od Skalouš
Dotaz od technického neznalce: Jak je řešen pohon vodní pumpy?
Nejde k ní žádný řemen. Nemuže se olej s vodou "míchat" ve vodní pumpě?
Reagujte! Nejsem si jistej jestli to není úplná pitomost...
Napsal: stř črc 25, 2007 10:58
od zelvotron
Vodní pumpa je poháněná rozvodovým řemenem. Obecně to možný je když je v pumpě špatný gufero a ložisko je mazaný olejem z motoru, ale u tohodle motoru myslim že to ložisko je jen jedno v přírubě a má stálou náplň, takže voda může týct maximálně ven skrz to ložisko a gufera (to sme měli na podzim). Jinak co sem vždycky slyšel a viděl tak úniky oleje do vody nebo naopak sou většinou pozvolný a za chodu, sem opracdu zvědavej co bude tohle.
Napsal: stř črc 25, 2007 12:41
od Jiri
no tak opravdu nevim jeestli je dofni pumpa mazana olejem ale spis ne .. vodni pumpa ma vetsinou svy mazani s naplni vazeliny odolne vode ..a i kdyby diky tomu že to žene rozvodak tak se to vsecko drivepozna na rozvodaku a mokrem okoli pumpy než ba tam byla takova dira že to normlane proteka... uprimnou soustrast...
Napsal: stř črc 25, 2007 13:50
od zelvotron
Jiri: no u týdle Lady opravdu pumpa není mazaná olejem z motoru, ale u nějakých aut myslim že to je, snad u škodovek 120? nevim, možná kecám, ale to je jedno. Když nám tekla vodní pumpa tak ke konci už to bylo docela brutální (litr na 100km) a po vypnutí motoru to slyšitelně kapalo, ale když se dolilo tak to tam vždycky vydrželo do další jízdy. Jinak rozvoďák tenkrát vyměnili taky a žádný stopy po chladící kapalině kupodivu neměl. Ale aby voda vytekla hned po dolití a eště do oleje, to teda koukám
voda v oleji
Napsal: stř črc 25, 2007 20:34
od jano
No z ostudou som sa dal odtiahnúť mechanikovi a čakám. Predpokladám uvolnenú "mrazovú poistku" teda záslepku technologického otvoru v hlave. Motor nemá 50t. km, ani som ho nikterak neprehánal. Intenzívne jazdím mesiac do roka, zvyšok roka veľmi málo- nemám čas, ani kam. No toto ma veľmi sklamalo...
Ako to dopadne, budem informovať...
Napsal: čtv črc 26, 2007 13:33
od danielTIR
No, zajímavá myšlenka , mazat vodní pumpu u Š 120 olejem s motoru
. Já vždycky myslel že je tam vazelína, která se tam tlačí pomoci mazničky a jemného závitu. Naplní se, zašroubuje, zase se naplní a zašroubuje ....a takto dokud to jde. Má to i svůj specifický název podle jednoho pána co to vymslel .....
Skrze vodní pumpu, může téci trudíš jen voda ....
Napsal: čtv črc 26, 2007 18:51
od zelvotron
No jo to je pravda, tam je vlastně Staufferova maznice, no dyť sem psal, že asi kecám
.
Jinak na tu mrazovou pojistku bych to neviděl, jestli to teče do oleje.
Napsal: čtv srp 09, 2007 10:15
od honzat
Zdravim, občas se mi stává, že mi nejde stahování okna u řidiče a pak to zase dlouho funguje, nemáte s takovou závadou někdo zkušebnost? Nechce se mi plácat dva dny dovolené do servisu.
Napsal: čtv srp 09, 2007 10:17
od Luděk Musil
Možná bych pro začátek zkusil "proklepnout" elektriku - je to možná jen zoxidovaný na konektorech. L.
Napsal: čtv srp 09, 2007 10:22
od Erik
Já jsem měl (a mám) problémy s těmi ovládacími tlačítky. Nejsou moc dobře vyřešené a teď se mi už jedno nepodařilo rozchodit vůbec. Mrkni na to, jestli to není tam.
Napsal: čtv srp 09, 2007 10:23
od tavri
a pak rozebrat a seštelovat mechanismus, nosič na tom lankovém trojúhelníku se muže zakousnout do plastového kolečka v jedné z jeho úvratí. Sleduj pazvuky.