Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
jano
Příspěvky: 20
Registrován: pon led 15, 2007 21:19

voda v oleji

Příspěvek od jano »

S hrôzou som dnes zistil masívny prienik chladiva do oleja. Hľadal som miesto úniku vody, tak som niekoľko krát doplnil expanzku doplna. No a voda išla rovno do oleja (bez natočenia). Kade to tak môže tiecť :( ?
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

No u normálních aut bývá na vině těsnění pod hlavou. Ale u lady bych si nechal ještě 1procenato na nějaké překvapení:-)...
třeba prasklá hlava atd....
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

To je teda sila. To vyzerá na prasknutý blok motora. Podotýkam, ale, že nie som automechanik. Takže nechcem strašiť.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

rudo. píše:To je teda sila. To vyzerá na prasknutý blok motora. Podotýkam, ale, že nie som automechanik. Takže nechcem strašiť.
no Murpyho zakon rika ze jestli se neco muze pokazit tak se to pokazi...
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Dotaz od technického neznalce: Jak je řešen pohon vodní pumpy?
Nejde k ní žádný řemen. Nemuže se olej s vodou "míchat" ve vodní pumpě?
Reagujte! Nejsem si jistej jestli to není úplná pitomost...
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Vodní pumpa je poháněná rozvodovým řemenem. Obecně to možný je když je v pumpě špatný gufero a ložisko je mazaný olejem z motoru, ale u tohodle motoru myslim že to ložisko je jen jedno v přírubě a má stálou náplň, takže voda může týct maximálně ven skrz to ložisko a gufera (to sme měli na podzim). Jinak co sem vždycky slyšel a viděl tak úniky oleje do vody nebo naopak sou většinou pozvolný a za chodu, sem opracdu zvědavej co bude tohle.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no tak opravdu nevim jeestli je dofni pumpa mazana olejem ale spis ne .. vodni pumpa ma vetsinou svy mazani s naplni vazeliny odolne vode ..a i kdyby diky tomu že to žene rozvodak tak se to vsecko drivepozna na rozvodaku a mokrem okoli pumpy než ba tam byla takova dira že to normlane proteka... uprimnou soustrast...
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Jiri: no u týdle Lady opravdu pumpa není mazaná olejem z motoru, ale u nějakých aut myslim že to je, snad u škodovek 120? nevim, možná kecám, ale to je jedno. Když nám tekla vodní pumpa tak ke konci už to bylo docela brutální (litr na 100km) a po vypnutí motoru to slyšitelně kapalo, ale když se dolilo tak to tam vždycky vydrželo do další jízdy. Jinak rozvoďák tenkrát vyměnili taky a žádný stopy po chladící kapalině kupodivu neměl. Ale aby voda vytekla hned po dolití a eště do oleje, to teda koukám :shock:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
jano
Příspěvky: 20
Registrován: pon led 15, 2007 21:19

voda v oleji

Příspěvek od jano »

No z ostudou som sa dal odtiahnúť mechanikovi a čakám. Predpokladám uvolnenú "mrazovú poistku" teda záslepku technologického otvoru v hlave. Motor nemá 50t. km, ani som ho nikterak neprehánal. Intenzívne jazdím mesiac do roka, zvyšok roka veľmi málo- nemám čas, ani kam. No toto ma veľmi sklamalo...
Ako to dopadne, budem informovať...
Uživatelský avatar
danielTIR
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danielTIR »

No, zajímavá myšlenka , mazat vodní pumpu u Š 120 olejem s motoru :shock: . Já vždycky myslel že je tam vazelína, která se tam tlačí pomoci mazničky a jemného závitu. Naplní se, zašroubuje, zase se naplní a zašroubuje ....a takto dokud to jde. Má to i svůj specifický název podle jednoho pána co to vymslel ..... :D :D Skrze vodní pumpu, může téci trudíš jen voda .... :P
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No jo to je pravda, tam je vlastně Staufferova maznice, no dyť sem psal, že asi kecám :wink: .
Jinak na tu mrazovou pojistku bych to neviděl, jestli to teče do oleje.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Zdravim, občas se mi stává, že mi nejde stahování okna u řidiče a pak to zase dlouho funguje, nemáte s takovou závadou někdo zkušebnost? Nechce se mi plácat dva dny dovolené do servisu.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10538
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Možná bych pro začátek zkusil "proklepnout" elektriku - je to možná jen zoxidovaný na konektorech. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Já jsem měl (a mám) problémy s těmi ovládacími tlačítky. Nejsou moc dobře vyřešené a teď se mi už jedno nepodařilo rozchodit vůbec. Mrkni na to, jestli to není tam.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

a pak rozebrat a seštelovat mechanismus, nosič na tom lankovém trojúhelníku se muže zakousnout do plastového kolečka v jedné z jeho úvratí. Sleduj pazvuky.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“