Stránka 93 z 109

Napsal: stř črc 04, 2007 16:52
od danielTIR
Ono koroze u LOGANA už taky začíná být pověstná. Stačí se kouknout na pár LOGANÍCH for, kde majitelé takříkajíc žalostně krčí rameny nad dvouletým LOGANEM s korozí :D . Nechci se rouhat, ale v tomto bude LADA asi o něco lépe, ale jen díky tomu "kvalitnímu" zinku :D Můj FERDA (escortův) :) , je na tom co se koroze týče, zatím :wink: dobře. Jenom na pátých dveřích okolo stěrače. Jinak nic. A to ESCA taky nejsou v korozi žádní svatoušci 8)

Napsal: stř črc 04, 2007 17:05
od Skalouš
Blbé je, že člověk koupí za 300tkč něco, co mu shnije stejně rychle nebo ještě rychleji než "dobře" ojetá plečka za 150tkč..... Navíc ta ojetá plečka je sice třeba starší, ale po technické stránce kolikrát modernější a s méně poruchama. V tomhle směru házím Logana i Ladu do jednoho pytle.

Napsal: čtv črc 05, 2007 17:57
od danielTIR
BOHUŽEL, tak nějak :(

Napsal: sob črc 07, 2007 07:32
od honzat
Logan má aspoň osvědčenej motor, i když na loganím fóru si stěžují na převodovku.

Napsal: sob črc 07, 2007 12:00
od danielTIR
A LADA nemá ??? , vždyť motor je to nejlepší na LADĚ 8) . Je to jediná věc, která drží a nekazí se. A je poměrně úsporný........

Napsal: ned črc 08, 2007 13:47
od kacer
Ahoj já jsem spíše pasivní pozorovatel těchto stránek,mám ladu 21113 16 V r.2003.Pří 10000 km mě na předek totálně zbourali,ale opravil jsem to ,nyní jsem se vrátil z dovolené a mám najeto 20000 a myslím si že z motoru se ozývá klepání na volnoběh a s přidáním plynu se klepání dle otáček zvětšuje,mám strach s tím dál jed i když v autě se poslech motoru jeví normálně.Přesun z dovolené to vydrželo a zvukově se nezměnilo,auto jelo normálně,přesun cca 200 km.Tak asi zítra volám Mělník a zkusím to tam dovést cca 150 km.Ještě jsem přemyšlel o vadné svíčce? ale nezdá se že by to jelo na 3
Omlouvám se všem kdo jsou technicky dokonalí,prosím o názory a zkušenosti
Radek

Napsal: pon črc 09, 2007 05:37
od honzat
motor má sice dobrré vlastnosti, ale myslím si že jeho životnost a životnost jeho příslušenství není proti renaultu dostatečná.

Napsal: pon črc 09, 2007 06:21
od Skalouš
Motor je zatím jedna z mála věcí, na kterou si nemůžu stěžovat. Po 105tkm to jede super a oleje to sežere cca 1/2l na 15000km. (mezi výměnama). :-)

Napsal: úte črc 10, 2007 20:31
od Erik
kacere, nevím, odkud jsi, ale bratrancovi teď dělali motor u samary - vyměňovali ventily a zabrušovali sedla ventilů (jezdí na plyn) v servisu na Zbraslavi. Maximální spokojenost s výsledkem i cena byla slušná a tento problém mu neodstranili v jiných servisech, včetně Mělníka. Je to servis Jiří Fousek, K Havlínu 1209, 150 00 Praha 5 - Zbraslav, tel: 257 922 541.

Napsal: úte črc 10, 2007 21:24
od Jiri
no 20000km je na ventily trosku brzo ...to je tak na serizeni,
no me ve 30000 odeslo tesnenipod hlavou .. melo to nepravidelny chod a neslo to startovat v nizkych otackach to netahlo..

Napsal: stř črc 11, 2007 05:31
od honzat
potom nikdo neříkejte, že motor je to nejlepší na Ladě, je vyrobený se stejnou "péčí" jako celé auto.

Napsal: stř črc 11, 2007 07:29
od tavri
Ventily jsem nechal seřídit na 37000 km, dávali tři jiné podložky a i tak to bylo prý OK. Loni jsem dával nové těsnění pod víko, protože olej tekl po motoru. Dneska má 75500 km a šlape 8)
Jiný zásah nebyl potřeba. Vše původní, vč. řemenu, kladky atd. Já vím, je třeba vyměnit... :lol:
Motor se mi líbí, na to co vozím a kudy jezdím má výbornou spotřebu.

Napsal: čtv črc 12, 2007 06:27
od Skalouš
Tak mi konečně odešla do věčných lovišť baterka. Bylo jí 5,5 roku. Čest její památce. :-)

Napsal: ned črc 15, 2007 16:53
od rudo.
Zdravým všetkých priaznivcov a majiteľov Lady. Ako si Radek dopadol, čo ti tam klepalo? Chcem vám napísať iba pár mojich postrehov. Bol som v Užhorode na počítač, cena 400 sk. Všetko OK. Prdenie do výfuku pri prudkom pridaní a ubratí plynu na voľnobehu nespôsobuje váha vzduchu, ale podľa mechanika, vstreky-vyčistiť, alebo vymeniť. Opýtal som sa ho, či sú tie motory veľmi zlé. Odpovedal, že tie 16 V sú jednoducho vevydarené, lebo sú prvé, že stále niečo niekde z nich vyteká. Ostatné, že je v poriadku. Na karosériu som sa ho nepýtal. Podľa mňa bol ešte velˇmi mladý. Nemal nič rozrobené a ani iného zákazníka okrem mňa. Na občasné padanie otáčok pri štarte a následne bez pridania plynu aj zdochnutie motora, povedal, že blbne regulátor voľnobehu-vymeniť regulátor. Obchody na Ladu na UA sú pre mňa neskutočným zážitkom. Človek v nich nájde skoro všetko po čom mu srdce piští. Len škoda, že za to treba aj zaplatiť, aj keď je to oveľa lacnejšie ako u nás. Podotýkam, že u nás je prd a niet ani divu, veď tých áut je u nás naozaj veľmi málo. Obchody so súčiastkami sú doslova v Užhorode na každom rohu. Napr., katalyzátor na desiatku stojí 120 dolárov. Kúpil som si tam aj Gammu GF 212T. Zo svojej túžby po hovoriacom počítači som zľavil. Ale aj tak som rád, že ho mám. Jednoduchá montáž. To auto je naozaj pre ľudí trošku iných ako sú všetci a ponúka aj niečo iné ako ostatné autá, skoro vo všetkých smeroch a práve toto je z môjho pohľadu niečo jedinečné. Žeby som sa stával fanúšikom Lady? Tak to ešte s istotou neviem. Ale, že je to auto stvorené ako pre mňa, tak to viem presne. Tuhý volant - výborne, chvenie karosérie pri šesťdesiatke, ešte lepšie, dunenie pneumatík na horšej ceste - super, hlučnejší motor - perfekt, atď.

Napsal: ned črc 15, 2007 16:56
od rudo.
Skaloušovej baterke ešte prajem úprimnú sústrasť, nemala ani krátky a ani príliš dlhý život.