Stránka 92 z 109
Napsal: pon čer 11, 2007 05:37
od honzat
Tak po roce a 5 měs.(13,5 tis. km) mám díru v zadní části výfuku, je to normální? I na š 120 výfuk za 350 kč vydržel 3 roky.
Napsal: pon čer 11, 2007 06:54
od Jiri
bohžel 5 leté vlastnictví lady mě přesvědčilo že je to normální:-( tedy výfuk vydržel podstatně déle a to i při provozu na LPG ) ale u rusáků jseou příšerné výkyvy v kvalitě. měl jsem zase jiné starosti.....
od čeho je záruka?
Napsal: pon čer 11, 2007 07:06
od Skalouš
honzat: Jestli je to až úplně na konci, tak je to normální.
Jinak reklamovat, reklamovat a reklamovat.
Výfuk
Napsal: pon čer 11, 2007 16:42
od Hlavi
Před měsícem mi začal chrastit tlumič a teď o víkendu mi urezla trubka od protředního dílu - výfuk jako nový, bez koroze, ale trubka kaput. Radši jsem si objednal Bosal za 2 600,- - horší jak originál být nemůže a kdo má furt jezdit do Mělníka.
Neřešil jste někdo kryt pod motorem - v určitých otáčkách mi pořád víc rachtá - v servisu říkali sundat a napružit, jenže to by museli ty matky co ho drží, jít povolit a ne jen urvat. Takhle to vypadá na pěknou fušku
.
A taky Vám občas vyskočí na hrbolu rychlost ?
Napsal: pon čer 11, 2007 17:14
od Skalouš
nevyskakuje.
Vyskakovala pětka po úpravě z firmy POLA v Říčanech. Oni totiž při stížnosti na rachtání v záruce problém opravili pomocí zavařovací gumičky, kterou celý mechanismus k něčemu dole přitáhli. Ta gumička pak svou pružností kvalt trochu vytahovala a ne hrbolech to vyskakovalo. Našel jsem to náhodou a už nevím, jestli při pohledu zespoda nebo shora. Tomu říkám oprava v ruském stylu, kterou když jsem viděl, tak jsem nevěděl, jestli se mám smát, nebo jít někoho umlátit heverem.....
Výfuk
Napsal: pon čer 11, 2007 17:58
od zelvotron
My sme měli po roce a čvrt (25tis. km) díru v prostředním dílu výfuku - vyměněno v záruce. A loni sem před dovolenou měnil silentbloky taky prostředního dílu - byly zpuchřelý a do půlky naprasklý. Zadní díl je původní naprosto bez známek koroze
. Co hnije je kryt katu je v něm díra a musel sem ho přidělat motex sponama aby neupad, stejně ale rezonuje takže mezi třema a třema a půl tisícema otáček mám lehkej tuning výfuku
.
Napsal: pon čer 11, 2007 20:30
od tavri
Zelvotron: Vzpomněl jsem si na tebe s tím krytem pod katem. Je stále jako nový - viz foto sekce STK. Horší to je se střevami uvnitř - dokonalé vykostění za provozu.
Jeden silentblok má taky dost.
Hlavi - prostřední díl jsem si dneska objednal u Vašenkova, necelý tiskar za originál. Je ucpaný a po 7 letech je stejně zralý na výměnu. Žádný kvalt nevyskakuje a ten kryt je taky v pohodě. Kdybys ho měl dokonale poblitý olejem jako já, tak nic rezonovat nebude
A matky, díky neustálému promaštění jdou povolit všechny.
Napsal: úte čer 12, 2007 07:50
od zelvotron
tavri, tak sem koukal na ten tvůj kryt a je fakt jak novej
, ale přijde mi že ten můj je trošku jinačí - má jiný prolisy a díry (nemyslim tu prorezlou a prolisy od šutrů
). Stejně to nechápu že já mám ten kryt pomačkanej jak plechovku od coly a ty na něm nemáš ani škrábanec
. Ty silenbloky jsou stejný jako na samaru, dokonce i číslo dílu je 2108......
http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 6e04735497
Jo jinak ten kat máš pěknej, aspoň už víš proč si měl problémy s emisema...
Napsal: pon čer 18, 2007 08:03
od Skalouš
Tak jsem na minulý víkend půjčil Ladu kámošce, na výlet z Prahy za Č. Krumlov a zpět.
Půjčil jsem jí to proto, že je to dlouhá cesta a že se mi alespoň dobije baterka.
Auto mi vrátila až ve středu a z nějakého důvodu svítila dioda od alarmu..... Neřešil jsem to a říkal jsme si, že to není důležité. V pátek si Laděnu měl půjčit Krwel a když jí chtěl nastartovat byla zcela vybitá baterie.... Tak jsem si chvíli hrál s tím alarmem až jsem dokonce i návod přečtl. Nakonec jsem to pomocí valet tlačítka dostal zpět do normálního modu. Baterku jsem dobil a zatím se to chová normálně. Doufám, že to vybití způsobil ten divnej mod alarmu.... Pořád mi ale není jasné, jak to dokázala takhle přenastavit. Mě a manželce se to nepovedlo za 5 let, co to auto máme....
Dále jsem zjistil, že se mi nestahuje jedno zadní okno. Proud tam jde, motorek se při přidržení na 2-3 vteřiny začne zahřívat. Nechtěl jsem to ale rozebírat, neb s tím nemám zkušenosti a bojím se, že mi zůstane otevřené okno, než se mi podaří koupit nějaký náhradní díl. Mechanicky to na první pohled po sundání tapicírungu vypadá ok. Tak teď váhám, jestli se mám pustit do rozebírání, nebo to dát zase na Mělník.....
Napsal: pon čer 18, 2007 13:06
od zelvotron
Na tom okýnku neni nic složitýho a jestli jde o motorek tak ten de vyndat i bez vyndavání trojúhelníku stahování. Podle toho co řikáš bych to tipoval na to že buď to okýnko má moc velkej odpor a pak se musej namazat ty lišty nebo se kousla převodovka v tom motorku, hlavně neverglovat násilim s tim okýnkem, protože by se mohlo v tý převodovce žvejknout kolo. Na Mělník kašli to by byl ztracenej čas cestou a vyhozený prachy (tak například celej ten motorek má pan Vašenkov za třetinu ceny oproti CS...
). Klidně bych ti s tim i pomoh, mám v tom už docela praxi
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=94606#94606
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=97209#97209
Napsal: pon črc 02, 2007 05:42
od honzat
Tak mi vpátek vyměnily v Plzni v rámci reklamace zadní díl výfuku-ten starý byl jednolitě stříbrný, na tom novém jsou vidět neošetřené sváry, tak asi vydrží ještě míň než ten starý. Byla tam též 110 na výměnu kat, měla najeto podle tach 164 tis. km z r 2000-podle skel. To jsem netušil, že to vydrží, nebyla ani orezlá.
Napsal: úte črc 03, 2007 12:16
od danielTIR
Včera jsem byl na nákupu v TESCU v Opavě. Zaparkoval jsem vedle bílé LADY 2110, dle skel výroba 1999. Něco takového jsem snad ještě neviděl. Jenom škoda že jsem čistě náhodou neměl u sebe mobil s foto, protože toto stálo za vidění. Koroze byla na všech čtyřech dveřích od ochranných lišt dolů ke spodkům. Díra na díře. Prahy byly taky "durch". Jako by to auto stálo dva roky po prostředek dveří v řece.Další koroze, kolem téměř celého čelního skla. Tomu říkám kvalita z Ruska.Takhle zkorodované auto jsem viděl naposledy snad OPLA z 80 tých let. Ale to nebylo všechno. Když jsem odjížděl , stál jsem v koloně na červenou v průběžném pruhu a vedle mne se postavila do odbočovacího pruhu bílí dacia logan. Dodejme, že mnohem mladší než ta zmíněná LADA. A.... koukám a na bílé barvě, krásně bylo znát , hnědé prorezlé fleky po celé délce prahů. Takže kvalita antikorozní ochrany, bude asi stejná u obou těchto vozidel. Nicméně Dacia nezinkuje !! ale lada teoreticky ANO ???? !!! Co se týká moji bývalé LADY 2110, tak zadní část výfuku mi vydsržela max. 2 roky ani o chlup déle, což při ceně cca 2600 za díl je katastrofa.
Napsal: úte črc 03, 2007 12:59
od Skalouš
Tak nějak bude vypadat ta moje piksla za 2 roky, pokud se jí nezbavím taky. Okolo předního okna a na dveřích už jsou puchejřky.... Ale nutno konstatovat, že jezdím zima nezima a parkuju na ulici.
Lak
Napsal: úte črc 03, 2007 14:46
od Hlavi
Hlavně to chce včas nechat kvalitně přelakovat- už je to přes rok, co jsem nechal opravit ty spodky dveří a okolí předního okna a zatím nikde na autě ani stopa po korozi. Taky není špatný když Vám do toho někdo na křižovatce ťukne - takle nám vyměnili komplet předek na účet pojišťovny (70 000) . Holt co člověk ušetří na pořizovací ceně a pohoných hmotách, to nacpe do servisu. Prodejný to stejně není - kdo by to dneska po zkušební jízdě koupil
Napsal: úte črc 03, 2007 21:52
od Jiri
je to smutne ale je to tak. moje byvala lada z roku 2001 mela loni sice korozi beznemu oku skrytou ale když clovek vedel kam se kouknout ... tak to byla sila...
on neni zinek jako zinek... no ted mam auto o 3 roky starsi, ma najeto dvojnasobne mnozstvi kilometru a po korozi ani pamatka, zinkovanne to neni ale rekl bych ze je to poctiva kataforeza. Ono když se clovek koukne okolo tak laguny moc korozi netrpi (když tak je to na dilech co byly bourany)
jenze na prvni pohled je to videt na tom jak jsou spojovany plechy u lady je to hole bodovani bez tmeleni... když se kdekoliv na kastli udelal dulek od kaminku tak kada zacala reznout..
mam dojem ze logan pode pokus o to jak zlevnit kataforezu aby se dalo udelat levny auto a licence od rencka mu moc platna nebude.. ale nechci soudit . logana jsem zatim z blizka nevidel kalinu taky ne... mamjen trpkou zkusenost s desitkovou radou.
Jiste existji i exemplare lady ktere jsou i po x letech jako novy ale obcas se i lade povede kus ale vetsinou to nebude auto ktere stroji venku a denne jezdi .......