Stránka 10 z 15

Napsal: stř dub 06, 2011 22:33
od tavri
Mám na prodej přední ze Samary, viz stránka 2 tohoto tématu, origo nové, bohužel stále nikdo nezjistil, zda pasují na desítku. Nechal bych oba za tisícovku.

Napsal: čtv dub 07, 2011 04:54
od FOMA
zelvotron píše:Sachs jsou celý tlumiče? Co jsem se o to zajímal, tak ten Advantage byly jen vložky, ale cenově mě to přišlo ok, viz můj odkaz na autodíly o několik příspěvků zpět. Budeš to měnit sám, nebo dávat do servisu? Pro servis by ty vložky neměly představovat větší problém, další možnost je sehnat si starý přední tlumiče, přehodit do nich nový vložky a při montáži na autě už to pude kus za kus.
Ano alespoň tak mě to poslal v emailu prodejce z: www.technicar.cz
Pokud bych měnil ty celé tlumiče od Sachsu tak bych to udělal asi doma.Pokud bych měl,,přerážet,, vložky, zřejmě bych to dal na učiliště(dělají tam za pusu) a než se s tím pachtovat celou sobotu nebo neděli,tak at to udělají,přeci jen nejsem úplně zařízen a je zde hlavně časová úspora :)

Tlumiče

Napsal: čtv dub 07, 2011 05:45
od Erik
FOMO, když mi u jedenáctky měnili v Mělníku tlumiče, dělali mi potom i geometrii. Jen aby jsi s tím počítal, kdyby jsi měnil tlumiče doma.

Napsal: čtv dub 07, 2011 08:23
od zelvotron
FOMA: ty plynokapalinový Sachs Advantage mají číslo př.: 200 656, z.: 112 295, potom dělaj ještě normální olejový "Super Touring" př.: 200 654, z.: 170 608. Oboje jsou vpředu jen vložky. Doporučuju si to přesně najít podle katalogu výrobce, aby si pak nebyl překvapenej co dostaneš: http://webcat-services.zf.com/index.asp ... ,1632,1614

Jakou ti řekli dobu dodání?

Tavri: Samarácký mají trochu jiný ty páky k tyčím řízení, jestli geometricky sedí nevím, starý tlumiče jsem nechával Plavcovi ke studiu, pokud je ještě nevyhodil, můžeme je porovnat.

Př. olej:
Obrázek
Z. olej:
Obrázek

Př. plyn:
Obrázek
Z. plyn:
Obrázek

Napsal: čtv dub 07, 2011 10:59
od FOMA
Želviku máš pravdu,jsou to jen vložky,a jsou to ty tlumiče co jsi zde poslal ty. 8)
Takže ted jen otázka plynový nebo kapalný?
Zřejmě půjdu do Sachsu a horní misky jen promáznu pokud nebudou vyhnilý nebo jinak poškozený.
S geometrií počítám - další důvod proč to dát na učiliště a zároveň tak šířit mezi mládeží Ladaosvětu :twisted:

Napsal: čtv dub 07, 2011 11:41
od zelvotron
Já osobně bych šel do těch plyňáků, cenovej rozdíl není velkej, ale záleží na tobě, ono tak jako tak to asi bude lepší jak origo a daleko lepší jak vyteklý :lol:

Kolik máš najeto? Jestli přes 100 tis, tak bych ty misky určitě vyměnil, ono třeba budou dobrý, ale taky třeba ne a pak ti to bude bouchat a budeš nasranej (jako já :P ), ta tisícovka by už člověka neměla vytrhnout.

Napsal: čtv dub 07, 2011 16:56
od plavec
Ty tlumiče mám v klubovně pod stolem.Chystám se na ně.Ideálně to spácháme s dárcem oněch tlumičů.
:)

Napsal: úte dub 12, 2011 18:47
od joles
Keď ste sa bavili o tvrdosti pruženia, mám pocit, že mám príliš mäkké zadné pružiny. Keď je plné auto - 5 ľudí, tak pri nerovnostiach niečo pri zadnej náprave šúcha (zásterky nemám). Vedúci v slovlade mi poradil pružiny z kombi, ja mám 2112, že sú tuhšie. Aký je váš názor? Treba aj tuhšie tlmiče?

Napsal: úte dub 12, 2011 19:35
od FOMA
Spíš třeba tzv.Ladakostky jsou 2 nebo 3 polohové auto budeš mít vyšší a jen tak ti tam niečo drhnout nebude.
Já má 11ku a mám tam zadné tlmiče tužší(údajně se prodávají orig.dva druhy,mekčí a tužší).
Auto opravdu sedí v zatáčkách lépe- nenaklání se tolik.
Ale okolik jsou pružiny na 11ke tužší opravdu nevím :?

Napsal: stř dub 13, 2011 18:37
od joles
Práveže nechcem to zdvíhať. Chcem iba, aby pri záťaži tak veľmi nesadal. Preto chcem iba tvdšie pružiny.

Napsal: stř dub 13, 2011 19:13
od zelvotron
U nějakýho netovýho prodejce dílů jsem viděl že prodává jak normální pružiny, tak ještě nějaký pro vyšší zatížení, jesi to funguje co to je ale nevím. Připrav se samozřejmě, že se tím změní vlastnosti tak jako tak.

Napsal: čtv dub 14, 2011 12:18
od FOMA
Jasně tak tam dej tvrdší pružiny.

Napsal: čtv dub 14, 2011 13:20
od tavri
zelvotron píše:Tavri: Samarácký mají trochu jiný ty páky k tyčím řízení, jestli geometricky sedí nevím, starý tlumiče jsem nechával Plavcovi ke studiu, pokud je ještě nevyhodil, můžeme je porovnat.
Když se dostavím na obéračku tak jo, vzal bych je s sebou. Je to však poměrně daleko a nic na Ladu nepotřebuji tak ještě nevím.

Zadní mám namontovaný origo samarácký a jsou pěkně tvrdý.
Měnit pružiny nebylo potřeba.

Napsal: ned dub 17, 2011 17:41
od FOMA
Takže tlumiče vyměněny.Plynokapalinové Sachs v ČR nemožné sehnat. :evil: Kapalinové Sachs taky problém....Kaybaba to samé,takže jsem byl ,,donucen,, namontovat plynokapalinové Monroe :? Zřejmě jsem od nich očekával přespříliš zejména od slova plyno.. :roll: ,nicméně rozdíl je 100% 8) Auto sedí v zatáčkách jako přibité a jede jak po kolejích,chová se podstatně stabilněji,je tišší,ovladatelnější apd.Dokonce ani při protočení kol na suchém asfaltě neposkakuje jako koza a pouze v klidu ,,gumuje,,.
Mohu doporučit,pochopil jsem, že rozdíl mezi plyno-kap. a kapalinovými poznám zejména v zatáčce- to je opravdu rozdíl.
Zatím tedy spokojenost - otázkou je jejich životnost a tu ukáže až čas.
U Elitu se mně podařilo plynokapalinový tlumič Monroe koupit za cenu kapalinového a to za solidních 1100czk což je polovina oproti Sachs, tak mě to že nemám Sachsy vlastně ani tak moc nemrzí. 8)

Napsal: ned dub 17, 2011 17:54
od Cory
FOMA, mohol som ti doniest P-K Kayaba z UA :P