Stránka 10 z 25
Napsal: ned srp 09, 2009 14:21
od Pája
To sem rád, že si rozumíme.
Napsal: ned srp 09, 2009 16:09
od Majo
stejne je ten vykon az neskutocny na to ze to krmis prakticky seriovym karbom, som zvedavy na narust s webrami
Napsal: ned srp 09, 2009 21:42
od Pája
Jo to sem si taky řikal, že ze sériovýho karbu nakrmit 95 koní je celkem fasa práca od ozona. No ale už mě nebaví nechat to stádo hladovět a tak si hraju dál, hlava od wolfmotor.hu a 2xDHLA 40.
Pár poznatků k tý hlavě: Ty sedla sou dost divoký, dosedací plocha je těsně na hraně sedla a přitom na ventilu je otisk na vnitřní straně dosedací plochy. Což znamená, že sedla by měly bejt na průměru cca o 4mm větší, aby se využil potenciál takovejch ventilů. Škoda, že sou origo. Další věc - ventilový péra sou úplně stejný jako origo, jen maj o 0,06mm silnější drát, ale síla péra a vzhled je naprosto stejnej s origo pérama. Ventily sou stočený z nějakejch devítek(průměr dříku) a to na abnormální rozměry(cca 8,06mm). Vůle ve vodítkách je pocitově sakra malá, divim se, že se zatim nikomu nekousli. Musim vodítka propláchnout a pak se ta vůle snad zvětší(pocitově). V celý hlavě byl dost bordel, tak sem rád, že sem jí rozhodil, ale je možný, že se zašpinila cestou domů... Toť vsjo.
Napsal: ned srp 09, 2009 21:47
od Malda
Drasta rikal tenkrat v Bely, ze s zigulweberem se to na nakrmit do 120 koni. Jak daleko to je pravda nemam tuseni
Napsal: pon srp 10, 2009 03:46
od Atex
juuu no parada
uz se opravdu tesim az to zacnes ladit
Napsal: pon srp 10, 2009 09:14
od Majo
uprimnu sustrast prajem, ked zistis ze to nepasuje nad vyfuk
inak nevyhnutne to chce tu pasku na vyfuk pretoze na tie karby ide neskutocne teplo. Ked odstavim auto a sundam filterbox vidiet ako sa benal odparuje z plavakovej komory(asi preto to tolko zerie
)
Napsal: pon srp 10, 2009 11:39
od zigul01
hmm no az to tam budes mit udelej video
Napsal: pon srp 10, 2009 12:37
od Hurikán
zigul01 píše:hmm no az to tam budes mit udelej video
Proč jenom mě tenhle tvůj požadavek vůbec nepřekvapuje?
Pájo, na brzdě jsi měl jen holý motor, nebos měřil toč. moment a výkon na kolech, tedy i s celou transmisí?
Napsal: pon srp 10, 2009 12:54
od čmelák
neverim ze vyberal motor z auta
a je jedno kolko ma motor holy, ale o to kolko vykonu posle na kolesa nie
Napsal: pon srp 10, 2009 13:14
od Teepee
Navíc si pak může vzpomenout, že náhodou zapoměl ruční brzdu na třetím zubu a to určitě schramstlo tak ....
Napsal: pon srp 10, 2009 15:16
od Majo
jj, ja sa vacsinou vyhovaram na to ze mam pokazeny altik, vybitu baterku a navyse som zabudol zapalene svetla, tak to davalo slabu iskru
Napsal: pon srp 10, 2009 16:29
od Pája
Hurikán píše:
Pájo, na brzdě jsi měl jen holý motor, nebos měřil toč. moment a výkon na kolech, tedy i s celou transmisí?
Měří se to na kolech, ale zjistíš tim výkon motoru. Ten se počítá z výsledku mínus přenosová část, kterou ti taky změřej, když vyšlápneš spojku.
Napsal: pon srp 10, 2009 19:23
od JmJ
Pája píše:Hurikán píše:
Pájo, na brzdě jsi měl jen holý motor, nebos měřil toč. moment a výkon na kolech, tedy i s celou transmisí?
Měří se to na kolech, ale zjistíš tim výkon motoru. Ten se počítá z výsledku mínus přenosová část, kterou ti taky změřej, když vyšlápneš spojku.
a jake jsou ztraty na prenosove casti?
Napsal: pon srp 10, 2009 21:19
od Pája
Ani nevim, nějak sem se nezeptal, ale většinou cca 10 procent. Když tam člověk jede, tak se chce zeptat na tolik věcí a když už tam je, tak si na nic nevzpomene.
Ještě k tý hlavě: sedla sou široký okolo 1 mm, jak to zrovna vyšlo. Ventily ve vodítkách hrkaj 0,1 mm vejfuk a 0,07 sací, to mu vyšlo na všech stejně. (měřeno na talířcích ventilů, dle dílenské příručky). A ventily ač sou o dost větší, tak sou jen o 2 až 3 gramy těžší, což na 80 gramovym ventilu je pohoda.
Napsal: pon srp 10, 2009 22:58
od Trevor
Pajo ty moc prezivas. ja som tomu nakladal v trnave a v poho a majo natom (ak sa nemyli vo vypoctoch) jebe cez 9000rpm a ide to v pohode. Proste to tam jebni a hotovo. Ako tie sedla mohli byt vecsie ale takto to ma asi dobry pomer cena/vykon