Stránka 10 z 109
Napsal: stř říj 12, 2005 07:59
od franta
Děkuji za odpovědi a ještě jaké jsou tam pojistky(tvarově), stejné jako v poj.skříni u řidiče? Já jsem to rozebíral před rokem a půl a tyhle věci si nějak nepamatuju a teď jsem si někde přečetl, že i tam jsou nějaké pojistky.
Franta
Napsal: stř říj 12, 2005 08:26
od martina
myslím, že jsou stejný jak v přihrádce u řidiče.
m.
Napsal: stř říj 12, 2005 10:07
od Skalouš
Nejsem majitelem žádného filtru. Běláska mi to propustilo skoro celého.
Bělásek neletěl na LPG.
Prosím Jana Vašáka, aby mi poslal SZ, pokud se mu podaří najít konkrétní obchod, abych věděl kam se obrátit pro palubní počítač.
Díky
Sk.
Napsal: stř říj 12, 2005 11:34
od Jiri
Skalousi ja myslel ten plastovy dekl jak sis ho nechal nedavno menit...
Napsal: stř říj 12, 2005 11:46
od Skalouš
Ten dekl stojí někde mezi 1000-2000kč. Faktury mám doma a tam přijdu až večer a nejspíš si na to nevzpomenu... Ale z hlediska prostupu motýlů se to myslím neliší. Tedy doufám, ještě jsem to nerozebíral a motýli už maj letos po sezóně.
Napsal: pon říj 17, 2005 07:13
od martina
tak nám odešlo něco na brzdách.
opravdu chutná věc, stát se to na dálnici, tak měla lada konečně pořádnou reklamu v televizi....je to nějaký domršený, jde to do smyku už při brždění z rychlosti kolem 30 km/h, nejprve to nebrzdí a pak se to začne stáčet. asi něco s posilovačem a funguje jen jeden okruh...je to fakt vyřešený geniálně.
navíc mě totálně dojali na mělníku, jak jsem si myslela, že tam jim alespoň jde o to, aby ty auta fungovali, tak jsem se asi pletla. v podstatě mě poslali do ritě i když celkem slušně. a navíc ze mě dělali debila, což teda opravdu nemám ráda, grrrrr.
takže jsem pochopila na mělník jedině po záruce, když opravu zacvakáš přímo, s přefakturováním by asi měli moc práce....
teď sem se fakt poprvé vyděsila, když to nejede, tak jde v podstatě o prd, ale když to nebrzdí, tak to už je fakt moc špatný....asi pudu do koně
co brzdy u vás ostatních - měl už někdo podobný problémy?
m.
Napsal: pon říj 17, 2005 07:41
od Skalouš
Tohle vypadá, že ti z nějakého důvodu brzdí jen jedno přední kolo.
Okruhy jsou rozdělené na zadní a přední, takže v případě, že by jeden vytekl, nemělo by to jít ke straně. S brzdama jsem sice měl problém, ale jen s nadměrným opotřebením a zvlněním kotoučů a ten je dám mým způsobem ježdění, takže za to Lada nemůže.
To, co popisuješ, je z mého pohledu poměrně vážná závada a zvažoval bych naložení na odtahovku a složení v Mělníce.
A každopádně bych se domluvil s lidma na Koněvce, jak ten odtah řešit po finanční stránce s ohledem na to, že auto je v záruce a opravdu nebezpečné.....
Napsal: pon říj 17, 2005 08:03
od tavri
Měl jsem za to, že okruhy jsou dělané do kříže
Závady na brzdách jsem měl jen se zkřivením kotoučů a to tak, že při sebemenším zabrždění to rozklepalo řízení. Dal jsem fungl nové z Koněvovky a je pokoj.
Martino, zkus se kouknout pod každé kolo, jestli tam není flek od brzdové kapaliny. Mohlo něco prasknout nebo se vzpříčit pístek. A co hladina v nádržce?
Napsal: pon říj 17, 2005 08:52
od martina
kola jsou suchá, to nás právě dost mate. koukala jsem na chéma zapojení brzdovejch okruhů, není to dělený na předek zadek, je to do kříže, ale ještě to má vzadu nějaké vyrovnávání tlaku, takže myslím, že zadek brzdí obě kola málo, předek jen levé naplno. opravdu geniální řešení dvou okruhů....
no řídit v tu chvíli já tak asi čumím jako puk a nejspíš bych to vymázla, páč bych na to hamstla na fest a otočila to.....manža jen suše zkonstatoval, že jsme bez brzd.
já nemám na dohadování se s někým buňky, okamžitě bych je poslala do prdele (můj životní problém
) což se mi málem stalo ráno, když mě vytočili ale to sjem byla tak zaskočena přístupem, že jsem začla nadávat až po položení sluchátka.
je fakt, že je to opravdu dost blbá závada no a to mi v mělníce v podstatě řekli, že je jedno, jestli s tím pojedu 30 nebo 70 km, to mi dost pobavilo. v podstatě je jedno co s tím máte, nás to nezajímá a sem s tím nejezděte, když jste to nekoupili u nás (samozřejmě ne doslova, ale v překladu) sakra, tak je to autorizovanej servis nebo ne? mě jejich ekonomický vztahy fakt vůbec nezajímají.
m.
Napsal: pon říj 17, 2005 09:02
od Skalouš
Tak to vidíte, jsem vůl. A doteď jsem žil v bludu. Omluva.
Napsal: pon říj 17, 2005 09:06
od Teepee
Takovej tipodotaz: Jak se projevuje prasklej brzdovej kotouč? Vím jen, že kotouč může prasknout, hlavně vlivem probrždění na menší než povolenou tloušťku. Nemohlo by se pak kolo při nízkých rychlostech úplně sekat a při vyšších brzdit výrazně více (jak se strouhá destička tou prasklinou)? V tomhle případě by prasknutí měla na svědomí asi vada materiálu, než opotřebení.
Napsal: pon říj 17, 2005 09:20
od martina
s tím kotoučem já nevím, ale tam bude určitě ještě něco špatně s posilovačem. pedál zabírá až těsně u podlahy a navíc odfukuje (jako že si syčí při prošlápnutí)
jen mi není jasný, jak to, že nejde jeden okruh, když nic neteče...to sem na to fakt zvědavá, doufám, že nebudu měsíc bez auta. to ho potom akorát zazimuju a bude po ftákách.
mrknu ještě dneska v garáži, jestli se neobjevila dodatečně někde loužička, ale dost pochybuju.
m.
Napsal: pon říj 17, 2005 09:24
od Skalouš
Měsíc bez auta, to by mě švihlo! Je to přece jen služebák....
Napsal: pon říj 17, 2005 09:44
od Teepee
martina píše:s tím kotoučem já nevím, ale tam bude určitě ještě něco špatně s posilovačem. pedál zabírá až těsně u podlahy a navíc odfukuje (jako že si syčí při prošlápnutí)
jen mi není jasný, jak to, že nejde jeden okruh, když nic neteče...to sem na to fakt zvědavá, doufám, že nebudu měsíc bez auta. to ho potom akorát zazimuju a bude po ftákách.
mrknu ještě dneska v garáži, jestli se neobjevila dodatečně někde loužička, ale dost pochybuju.
m.
Jestli neubývá kapalina, tak nikde nic neteče. Jestli někde něco přece jen rosí a kapalina neubývá, tak to je drobná netěsnost nemající na funkčnost vliv. Nádobka kapaliny je s přepážkou, aby vytečením jednoho okruhu druhý nebyl na suchu, podíval bych se proto na stav brzdové kapaliny v nádobce, ani bych pod auto nelezl. To syčení je podivnost, to by vypadalo opravdu na ten posilovač (prdlá mebrána atp.), ale těžko dál střílet od stolu, bez posilovače by měl pedál jen zgumovatět a ne blokovat kolo. Předpokládám, že se bavíme o konvenčních brzdách, bez ABS.
Napsal: pon říj 17, 2005 09:52
od martina
Skalouš píše:Měsíc bez auta, to by mě švihlo! Je to přece jen služebák....
no, upřímně doufám, že to tak nedopadne, ale jeden nikdy neví
m.