Stránka 10 z 10

Napsal: pon čer 08, 2009 16:31
od Jan Vaníček
Chlapi, asi jste docela draci, mě destičky vždy vydrželi ca 40-50 tis, zadní pakny jsem dával při 160 tis od nova. Destičky používám origo ruské. Na moderních autech najíždím na destičky 80-100tis., ale to asi není výjimka, tuhle jsem kontroloval desky švagrové na Oct. a při 99tis ještě měla nejslabší 4mm - jsou origo, protože jsem ji to auto prodával při 35 tis, většina km (75%) ježděná dálnice Německo.

Napsal: stř čer 10, 2009 13:03
od Dusan
ano ale na novuch autach su o polovicu hrubsie :) ak lada ma 1cm tak nove auta 1,5cm :)

Napsal: pát čer 12, 2009 12:59
od Majo
Jan Vaníček, :shock:
Pokial pouzijem ruske platnicky tak ich menim po par stovkach km. Maximalne po 2tisicoch. Nie ze by boli zodrate, ale uz sa nedaju nazvat brzdovym elementom. Su tvrde, rozne sfarbene a robia vsetko mozne len nebrzdia(deru kotuce, piskaju...).
Pri pouziti kvalitnych platniciek dokazem najazdit zhruba 15tisic km.
Co sa tyka zadnych oblozeni, nikdy nevydrzali na aute tak dlho aby som ich vymienal za ine. Nikdy tak dlho nevydrzim jazdit s autom co ma na niektorej naprave bubny.
Vydrz zadnych platniciek je u mna po vymene bubnov za kotuce zhruba 20tkm.
Co sa tyka kotucov, pokial mam klasicke neventilovane, tak takisto nevydrzia dlho pretoze sa prehreju, zmodreju a zvlnia. Podomacky navrtane kotuce mi vsak vydrzia hodne dlho, rovnako tak origo kupene vrtane(tipujem ze mozno aj 80-100tkm)
Ak chce niekto jazdit rychlo musi mat brzdy, ktore zvladaju dlhodobe prudke brzdenie a to sa o origo ruskych kompletoch neda absolutne povedat.