Přední kotoučové brzdy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Jan Vaníček
Příspěvky: 1098
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od Jan Vaníček »

Chlapi, asi jste docela draci, mě destičky vždy vydrželi ca 40-50 tis, zadní pakny jsem dával při 160 tis od nova. Destičky používám origo ruské. Na moderních autech najíždím na destičky 80-100tis., ale to asi není výjimka, tuhle jsem kontroloval desky švagrové na Oct. a při 99tis ještě měla nejslabší 4mm - jsou origo, protože jsem ji to auto prodával při 35 tis, většina km (75%) ježděná dálnice Německo.
Dusan
Příspěvky: 3883
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

ano ale na novuch autach su o polovicu hrubsie :) ak lada ma 1cm tak nove auta 1,5cm :)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Jan Vaníček, :shock:
Pokial pouzijem ruske platnicky tak ich menim po par stovkach km. Maximalne po 2tisicoch. Nie ze by boli zodrate, ale uz sa nedaju nazvat brzdovym elementom. Su tvrde, rozne sfarbene a robia vsetko mozne len nebrzdia(deru kotuce, piskaju...).
Pri pouziti kvalitnych platniciek dokazem najazdit zhruba 15tisic km.
Co sa tyka zadnych oblozeni, nikdy nevydrzali na aute tak dlho aby som ich vymienal za ine. Nikdy tak dlho nevydrzim jazdit s autom co ma na niektorej naprave bubny.
Vydrz zadnych platniciek je u mna po vymene bubnov za kotuce zhruba 20tkm.
Co sa tyka kotucov, pokial mam klasicke neventilovane, tak takisto nevydrzia dlho pretoze sa prehreju, zmodreju a zvlnia. Podomacky navrtane kotuce mi vsak vydrzia hodne dlho, rovnako tak origo kupene vrtane(tipujem ze mozno aj 80-100tkm)
Ak chce niekto jazdit rychlo musi mat brzdy, ktore zvladaju dlhodobe prudke brzdenie a to sa o origo ruskych kompletoch neda absolutne povedat.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“